Працювала в 2 компаніях 12 років 11 місяців
Банки
Заступник начальника відділу банку
Запорожское областное управление АО "Ощадбанк"
Банки
5 років 3 місяці
07.2016 - 10.2021
? Укладання договорів/додаткових договорів з приймання платежів від населення та суб’єктів господарювання, супроводження та контроль, участь у тестуванні ПЗ з автоматизації операцій.
? Організація супроводження виплат вкладів вкладникам неплатоспроможних банків(Фонду гарантування вкладів фізичних осіб), контроль процесу виплат.
? Впровадження та розвиток у підпорядкованих ТВБВ альтернативних каналів продажів (Інтернет-банкінг, мобільний банкінг, інформаційно-платіжні термінали)
? Контроль за виявленням операцій з фінансового моніторингу
? Організація та координація роботи з надання в оренду індивідуальних сейфів та послуг з відповідального зберігання цінностей
? Аналіз тарифів
? Складання проектів основних показників бізнес-плану
? Організація та координація роботи щодо здійснення валютно-обмінних операцій, банківських металів та монет, дохідність цих операцій.
? Здійснення аналізу обсягу купівлі-продажу іноземної валюти,розміщення валютної позиції на внутрішньосистемному ринку.
? Проведення тематичних перевірок підпорядкованих установ, надання висновків
? Організація роботи з депозитними операціями фізичних осіб, аналіз заяв на дострокове вилучення, формування пакету документів на КУАП Банку.
? Організація роботи з переказами СМГП, СТП «Швидка копійка», актуалізація пунктів, надання заявок на їх підключення/ відключення/ редагування.
? Організація роботи з окремими видами цінних паперів, ощадними сертифікатами, казначейськими зобов’язаннями.
? Організація та контроль виплат компенсаційних заощаджень. Надання консультації підпорядкованим установам, органам державної влади, місцевого самоврядування, громадським організаціям та установам.
? Надання відповідей на звернення громадян, організацій тощо,
? Контроль операцій з відкриття приватизаційних депозитних рахунків за житловими чеками
? Участь у організації та проведенні робочих нарад, селекторів та курсів підвищення кваліфікації.
? Організація супроводження виплат вкладів вкладникам неплатоспроможних банків(Фонду гарантування вкладів фізичних осіб), контроль процесу виплат.
? Впровадження та розвиток у підпорядкованих ТВБВ альтернативних каналів продажів (Інтернет-банкінг, мобільний банкінг, інформаційно-платіжні термінали)
? Контроль за виявленням операцій з фінансового моніторингу
? Організація та координація роботи з надання в оренду індивідуальних сейфів та послуг з відповідального зберігання цінностей
? Аналіз тарифів
? Складання проектів основних показників бізнес-плану
? Організація та координація роботи щодо здійснення валютно-обмінних операцій, банківських металів та монет, дохідність цих операцій.
? Здійснення аналізу обсягу купівлі-продажу іноземної валюти,розміщення валютної позиції на внутрішньосистемному ринку.
? Проведення тематичних перевірок підпорядкованих установ, надання висновків
? Організація роботи з депозитними операціями фізичних осіб, аналіз заяв на дострокове вилучення, формування пакету документів на КУАП Банку.
? Організація роботи з переказами СМГП, СТП «Швидка копійка», актуалізація пунктів, надання заявок на їх підключення/ відключення/ редагування.
? Організація роботи з окремими видами цінних паперів, ощадними сертифікатами, казначейськими зобов’язаннями.
? Організація та контроль виплат компенсаційних заощаджень. Надання консультації підпорядкованим установам, органам державної влади, місцевого самоврядування, громадським організаціям та установам.
? Надання відповідей на звернення громадян, організацій тощо,
? Контроль операцій з відкриття приватизаційних депозитних рахунків за житловими чеками
? Участь у організації та проведенні робочих нарад, селекторів та курсів підвищення кваліфікації.
Начальник відділу продажів
Ощадбанк
Банки
7 років 7 місяців
12.2008 - 07.2016
АТ «Ощадбанк», Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
Організація роботи з питань залучення коштів фізичних осіб,
? Аналіз та пропозиції щодо встановлення відсоткових ставок по депозитам
? Здійснення перевірок підзвітних установ, проведення навчань, тестувань.
? Організація роботи та контроль продажів додаткових банківських продуктів: страхових полісів, білетів, кредитних карток, ваучерів мобільного зв’язку.
? Здійснення перевірок з дотримання працівниками якості продажів банківських продуктів, формування чек-листів.
? Організація роботи з розвитку переказів СМГП, СТП «Швидка копійка». Відкриття нових пунктів у ТВБВ.
? Організація, узгодження та координація роботи з оформлення зовнішньої реклами та внутрішнього рекламного оформлення ТВБВ.
? Аналіз тарифів, надання пропозицій до змін.
? Складання проектів основних показників бізнес-плану.
• Досягнення: Лідируюче місце в системі за результатами перевірки «таємного покупця», п'яте місце ( з 24 регіонів)за темпами приросту та обсягами депозитного портфеля по Україні.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Планування та організація своєї роботи
Організація роботи з питань залучення коштів фізичних осіб,
? Аналіз та пропозиції щодо встановлення відсоткових ставок по депозитам
? Здійснення перевірок підзвітних установ, проведення навчань, тестувань.
? Організація роботи та контроль продажів додаткових банківських продуктів: страхових полісів, білетів, кредитних карток, ваучерів мобільного зв’язку.
? Здійснення перевірок з дотримання працівниками якості продажів банківських продуктів, формування чек-листів.
? Організація роботи з розвитку переказів СМГП, СТП «Швидка копійка». Відкриття нових пунктів у ТВБВ.
? Організація, узгодження та координація роботи з оформлення зовнішньої реклами та внутрішнього рекламного оформлення ТВБВ.
? Аналіз тарифів, надання пропозицій до змін.
? Складання проектів основних показників бізнес-плану.
• Досягнення: Лідируюче місце в системі за результатами перевірки «таємного покупця», п'яте місце ( з 24 регіонів)за темпами приросту та обсягами депозитного портфеля по Україні.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Планування та організація своєї роботи
Ключова інформація
Самостійність, Продаж банківських продуктів, Проведення презентацій, Доброзичливість, Ведення CRM, Планування продажу, Уміння аналізувати, Управління командою, Уважність, Стресостійкість
• Лідерські якості
• Лідерські якості
Навчалась в 1 закладі
Запорізький національний університет
Економічний/ Облік і аудит
Запоріжжя, 1999
Володіє мовами
Українська
вільно
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
категорія- В
Навички
Вільний користувач: Microsoft Word, Excel, CRM, COGNOS.
Ірина Іванівна
Ірина Іванівна
Заступник керівника відділу
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/fea01ae7-cae1-4645-8c2d-0137118c6906.jpg)
Запоріжжя
Готовий переїхати: Київ, Одеса, Дніпро
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому