Працювала в 4 компаніях   5 років 2 місяці

HR, Медицина та Охорона здоров'я, Банки

Team Lead

Grupa Progres

HR

1 рік 5 місяців

09.2022 - 02.2024

• Керівництво командою рекрутерів у визначенні та досягненні стратегічнихг цілей та завдань відділу
• Планування та координація діяльності команди рекрутерів з метою досягнення бізнес-результатів
• Організація робочого процесу та розподіл завдань між членами команди
• Моніторинг та контроль якості виконання завдань та досягнення KPI
• Взаємодія з іншими відділами та командами для забезпечення цільових результатів
• Проведення щоденних зустрічей та спільна робота над стратегічними ініціативами
• Навчання та розвиток членів команди для підвищення ефективності та професійного зростання
• Створення та підтримка позитивної робочої атмосфери та корпоративної культури

Юрисконсульт

Медичний центр

Медицина та Охорона здоров'я

3 місяці

05.2022 - 08.2022

• Надання юридичних консультацій та підтримка компанії
• Підготовка та аналіз договорів та інших юридичних документів
• Представлення інтересів компанії у відносинах з третіми сторонами
• Забезпечення дотримання законодавства у роботі компанії
• Ведення юридичного супроводу діяльності організації
• Розробка внутрішніх нормативних документів

Юрист/ опікун польських партнерів/ асистент директора

Work Life / ВОРК ЛАЙФ, ООО

HR

2 роки 9 місяців

06.2019 - 03.2022

• Ведення переговорів з польськими партнерами (e-mail - листування та телефонне спілкування)
• Ведення проектів з моменту прийому замовлення до повного його завершення)
• Формування договорів.
• Переклад формулярів замовлення з польської мови на українську.
• Формування рекламних текстів по проектам згідно стандартів фірми.
• Формування пакетів документів по проектам та їх відправка згідно стандартів замовника.
• Ведення звітності, підготовка презентацій
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання корпоративної культури та цінностей

експерт з надання фінансових послуг

"Platinum Bank"

Банки

5 місяців

10.2016 - 03.2017

• оформлення кредитів
• реклама, розширення клієнтської бази
• телефонні продажі

Ключова інформація

• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Навички вирішення проблем

Навчалась в 2 закладах

Національний університет "Острозька академія"

право

Острог, 2019

Національний університет "Острозька академія"

факультет - політико-інформаційного менеджменту, спеціальність - політологія. Кваліфікація: політолог, вчитель соціально-гуманітарних дисциплін, політичний консультант/аналітик

Острог, 2018

Володіє мовами

Англійська

базовий

Польська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг " 7 кроків успішних продажів"

Ровно, 2016

Тренінг проводився за ініціативи "Platinum Bank" задля підвищення кваліфікації працівників у сфері кредитування.

Школа помічника народного депутата України

Киев, 2014

В межах школи прослухала курс лекцій від народних депутатів України, юристів, політтехнологів, піар-менеджерів, радників та помічників депутатів.

Тренінг "Як бути готовими до викликів міднародної безпеки?"

Киев, 2014

Взяла активну участь у роботі Тренінгу в рамках Київського Безпекового Форуму для Молоді на тему:Як бути готовими до викликів міжнародної безпеки? Побудова сценаріїв сьогодні.

Додаткова інформація

Личные качества

Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання.

Водительское удостоверение

Категорії "В"

Компьютерные навыки

  • MS Office; Internet,
  • Робота в системі CRM, Trello

Тетяна Володимирівна

Адміністратор офісу

Рівне

25 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 години тому