Працювала в 5 компаніях   4 роки 10 місяців

Транспорт та Логістика, Інше, Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Директор підприємства

ФОП

Транспорт та Логістика

1 рік 7 місяців

01.2023 - 08.2024

Підприємницька діяльність (beauty-сфера)

Помощник руководителя

УАФ Маркетинг

Інше

10 місяців

01.2022 - 11.2022

- Переклад у невеликих обсягах (інвойси, додатки до договорів, листи);
- Переклад у великих обсягах (договори);
- Оформлення відряджень (складання та узгодження логістики), замовлення квитків, бронювання готелів самостійно та за допомогою послуг турагенції;
- Пошук, спілкування з компаніями для підписання договорів про співпрацю ( кур‘єрська служба, туристична агенція);
- Виконання особистих доручень керівника;
- Забезпечення комфортної робочої атмосфери в офісі;
- прийом/відправка поштових, кур'єрських відправлень;
- ведення документообігу керівника (облік, реєстрація документів та кореспонденції);
- організація офісного простору (замовлення всіх необхідних товарів та матеріалів для роботи офісу), організація ремонту за необхідністю;
- Прийом вхідних дзвінків.

Рекрутер, HR-manager

Ideal Solution

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

06.2021 - 12.2021

• підбір персоналу
• формування профілю посади
• вибір оптимальних джерел пошуку
• пошук резюме відповідно до вимог, які пред'являються ініціатором заявки
• проведення попередніх телефонних інтерв'ю та співбесід
• контроль проходження стажування
• робота з офісною технікою;
• Ведення кадрової документації;
• прийом, переведення та звільнення співробітників відповідно до регламенту компанії;
• формування та ведення особових справ співробітників;
• оформлення персоналу на навчання у компанії;
• ведення табельного обліку фактичного часу, відпрацьованого працівниками;
• взаємодія з усіма відділами компанії (продажу, IT, бухгалтерія);
• підготовка щоденних звітів про присутність та відсутність працівників на роботі;
• оформлення відпусток та лікарняних;
• аналіз та підготовка кадрової звітності для керівництва компанії;
• Взаємодія зі співробітниками компанії з усіх питань;
• робота з бонусною системою відповідно до регламенту компанії;
• формування бюджету та закупівля сертифікатів для співробітників;
• робота із системою контролю доступу до офісу, реєстрація та видача пропускних карток;
• робота з тикетною системою ;

Хостесс

Сеть ресторанов Евразия

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

02.2020 - 09.2020

Работник заведения ресторанного хозяйства

McDonald's/МакДональдз Юкрейн Лтд/МакДональдс

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

10.2018 - 09.2019

Ключова інформація

• адаптивность;
• умение расставлять задачи по приоритетности;
• уверенный пользователь MS Office и офисного обеспечения;

Навчалась в 1 закладі

Национальный транспортный университет

Филология

Киев, 2021

Володіє мовами

Англійська

середній

В1

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Оксана

Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор

Київ

27 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому