Працювала в 4 компаніях   7 років 1 місяць

Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Видавництва та Поліграфія

Операційний директор

Fair Partner Group

Консалтинг / Аудит

2 роки 2 місяці

03.2022 - 05.2024

• Управління усіма відділами компанії (продажів, маркетингу, фінансів, легалізації, відділу по работі з агрегаторами – Glovo, Uber, Bolt, FreeNow, IT)
• Підбір та координування роботи команди
• Вибудовування системи управління та контролю роботи відділів з нуля
• Автоматизації та оптимізація бізнес-процесів, налаштування інтеграцій, впроваждення систем обліку, налаштування телефонії, контроль та налаштування CRM
• Написання регламентів компанії, порядку взаємодії між підрозділами, розробка бази знань
• Проведення нарад та тімбілдінгів 
• Постановка цілей та завдань відповідно до виконаного kpi, розробка та впровадження kpi
• Оптимізація роботи компанії та покращення системи аналітики•    Розробка системи управління завданнями
• Оптимізація внутрішніх процесів напряму, прописання оптимальних алгоритмів роботи у компанії, виявлення проблем у робочих процесах та їх самостійне усунення
• Вибудовування та контроль комунікації між відділами: планування, ініціювання, розподіл завдань за термінами. Домагатися досягнення результатів та цілей, контролювати виконання завдань виконавцями у строк
• Контроль та аналіз фінансів, продажів, логістичних процесів, роботи персоналу
• Контроль виконання ключових показників працівниками відділів (планових показників по відділам)
• Організація роботи маркетингу: розробка бренд – буку, брендової продукції, співпраця з виробниками та організація доставки виробів в Польщу з України, запуск та контроль таргетованної реклами, впровадження поштових розсилок та аналіз показників
• Тюнінг цін після регулярного аналізу конкурентів 
• Організація роботи з платіжними системами (Stripe)
• Вирішення робочих питань (як технічних, так і особистих)

Топ-менеджер

ZLATAMEBEL

Промисловість та Виробництво

4 роки 2 місяці

02.2018 - 04.2022

  • Контроль роботи менеджерів з продажів / Забезпечення виконання ними планових показників з реалізації продукції
  • Розробка інструкцій для персоналу - регламентів компанії / Пошуки точок росту для співробітників
  • Організація навчань менеджерів з продажів (робота з 5 етапами) / Ведення тренінгів
  • Складання необхідної звітності (різних видів за запитом та визначеним періодом)
  • Контроль всіх процесів продажів - ведення звітності менеджерами та ведення CRM
  • Управління менеджерами / Контроль якості їхньої роботи
  • Аналіз ефективності відділу за допомогою CRM
  • Аналіз конкурентів / Пошуки точок росту для системи продажів компанії
  • Участь в навчанні співробітників
  • Аналіз результатів роботи
  • Контроль виконання завдань, поставлених підлеглими співробітниками
  • Розробка стратегії та воронки продажів (робота з впровадженням різних CRM / Налаштування бізнес-процесів - інтеграції з необхідними нам платформами / Розробка воронки та етапів / Повна автоматизація процесів)
  • Формування відділу продажів
  • Найм (Навчання - Адаптація менеджерів - KPI - Скрипти продажів - Система мотивації)
  • Написання скриптів (для дзвінків - менеджери і чатів - оператори чату) / Регламентів / Формування книги продажів - методичного посібника
  • Участь у розробці бренду продуктів
  • Аналіз ефективності відділу продажів
  • Аудит проекту (робота з записами діалогів співробітників та чатів)
  • Формування концепції ЖК / Воронки продажів та системи лідогенерації
  • Розробка регламентів та стандартів ОП (етапи воронки продажів / цикл угоди / кількість розмов / лідів та вимір конверсії)
  • Робота з інтеграціями CRM системи
  • Обслуговування телефонії (підключення нових операторів та налаштування коректної роботи внутрішніх ліній / налаштування програмних телефонів)
  • Формування рахунків для оплати (взаємодія з рахунками та бухгалтерією)
  • Робота з такими платформами як: в amoCRM / Bitrix 24 / Trello (робота з картами / лічильниками / завданнями / чек-листами)
  • Робота з типографіями для друку брендованої продукції за запитом (візитки / флаєри / цінники / наклейки тощо)
  • Робота з контентом (зйомка / обробка товарів для сайту та внутрішніх платформ компанії)

Супервайзер кол-центру

Polimentor

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

06.2018 - 03.2019

  • Формування команди
  • Найм / Навчання / Адаптація менеджерів / Тестування
  • Управління персоналом
  • Розробка графіку роботи команди
  • Контроль роботи співробітників
  • Розробка стратегії та воронки продаж
  • Обчислення заробітної плати співробітників за відпрацьованими годинами / Ведення їх графіків
  • Впровадження KPI та системи мотивації
  • Технічна підтримка та вирішення технічних проблем
  • Перевірка якості виконаних робіт
  • Усунення помилок персоналу
  • Контроль роботи діючих проектів
  • Формування акцій / Бонусів / Систем лояльності для клієнтів / CRM маркетинг
  • Написання скриптів та регламентів / Формування книги продаж - методичного посібника
  • Аналіз ефективності відділу продажів
  • Підготовка звітності
  • Ведення різних видів звітності для керівництва по роботі проектів, а також формування звітності для партнерів (по роботі проекту з командою)

Менеджер з реклами

Глянцевий журнал Vip Life

Видавництва та Поліграфія

8 місяців

06.2014 - 02.2015

  • Робота з клієнтами з розміщення реклами на сторінках глянцевого журналу / Проведення переговорів з VIP-клієнтами
  • Обговорення бартерів / Робота з вибором сторінки - розгорнутої сторінки - обкладинки / Внесення оплати (робота з документацією, рахунками, фактурами, чеками)
  • Створення контенту для макетів - проведення зйомок / Організація фотосесії відповідно до виявленої потреби (підготовка образу від А до Я)
  • Передача макетів у типографію для друку розгорнутої сторінки за попередньою згодою з клієнтом / Допомога у написанні статті
  • Розміщення послуг - реклами в соціальних мережах
  • Передача надрукованої продукції клієнтам з типографії та контрагентам

Ключова інформація

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Lightroom
  • CorelDRAW
  • Adobe Illustrator
  • Управління персоналом
  • Ведення переговорів
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • Користувач Бітрікс24
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Розвиток продажу
  • Стресостійкість

Навчалась в 1 закладі

Криворізький національний університет

Будівельний, магістр будівництва

Кривий Ріг, 2017

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

База фрилансера

Кривой Рог, 2022

Курс от Дарьи Пидтергеря - "База фрилансера" ( 7 видео-уроков для базы в SMM. Применение - знания для клиентов из Украины, Европы и США) 

Анна Сергіівна

Операційний директор

Кривий Ріг

30 000 грн.

30 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому