Працювала в 4 компаніях 7 років 1 місяць
Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Видавництва та Поліграфія
Операційний директор
Fair Partner Group
Консалтинг / Аудит
2 роки 2 місяці
03.2022 - 05.2024
• Підбір та координування роботи команди
• Вибудовування системи управління та контролю роботи відділів з нуля
• Автоматизації та оптимізація бізнес-процесів, налаштування інтеграцій, впроваждення систем обліку, налаштування телефонії, контроль та налаштування CRM
• Написання регламентів компанії, порядку взаємодії між підрозділами, розробка бази знань
• Проведення нарад та тімбілдінгів
• Постановка цілей та завдань відповідно до виконаного kpi, розробка та впровадження kpi
• Оптимізація роботи компанії та покращення системи аналітики• Розробка системи управління завданнями
• Оптимізація внутрішніх процесів напряму, прописання оптимальних алгоритмів роботи у компанії, виявлення проблем у робочих процесах та їх самостійне усунення
• Вибудовування та контроль комунікації між відділами: планування, ініціювання, розподіл завдань за термінами. Домагатися досягнення результатів та цілей, контролювати виконання завдань виконавцями у строк
• Контроль та аналіз фінансів, продажів, логістичних процесів, роботи персоналу
• Контроль виконання ключових показників працівниками відділів (планових показників по відділам)
• Організація роботи маркетингу: розробка бренд – буку, брендової продукції, співпраця з виробниками та організація доставки виробів в Польщу з України, запуск та контроль таргетованної реклами, впровадження поштових розсилок та аналіз показників
• Тюнінг цін після регулярного аналізу конкурентів
• Організація роботи з платіжними системами (Stripe)
• Вирішення робочих питань (як технічних, так і особистих)
Топ-менеджер
ZLATAMEBEL
Промисловість та Виробництво
4 роки 2 місяці
02.2018 - 04.2022
- Контроль роботи менеджерів з продажів / Забезпечення виконання ними планових показників з реалізації продукції
- Розробка інструкцій для персоналу - регламентів компанії / Пошуки точок росту для співробітників
- Організація навчань менеджерів з продажів (робота з 5 етапами) / Ведення тренінгів
- Складання необхідної звітності (різних видів за запитом та визначеним періодом)
- Контроль всіх процесів продажів - ведення звітності менеджерами та ведення CRM
- Управління менеджерами / Контроль якості їхньої роботи
- Аналіз ефективності відділу за допомогою CRM
- Аналіз конкурентів / Пошуки точок росту для системи продажів компанії
- Участь в навчанні співробітників
- Аналіз результатів роботи
- Контроль виконання завдань, поставлених підлеглими співробітниками
- Розробка стратегії та воронки продажів (робота з впровадженням різних CRM / Налаштування бізнес-процесів - інтеграції з необхідними нам платформами / Розробка воронки та етапів / Повна автоматизація процесів)
- Формування відділу продажів
- Найм (Навчання - Адаптація менеджерів - KPI - Скрипти продажів - Система мотивації)
- Написання скриптів (для дзвінків - менеджери і чатів - оператори чату) / Регламентів / Формування книги продажів - методичного посібника
- Участь у розробці бренду продуктів
- Аналіз ефективності відділу продажів
- Аудит проекту (робота з записами діалогів співробітників та чатів)
- Формування концепції ЖК / Воронки продажів та системи лідогенерації
- Розробка регламентів та стандартів ОП (етапи воронки продажів / цикл угоди / кількість розмов / лідів та вимір конверсії)
- Робота з інтеграціями CRM системи
- Обслуговування телефонії (підключення нових операторів та налаштування коректної роботи внутрішніх ліній / налаштування програмних телефонів)
- Формування рахунків для оплати (взаємодія з рахунками та бухгалтерією)
- Робота з такими платформами як: в amoCRM / Bitrix 24 / Trello (робота з картами / лічильниками / завданнями / чек-листами)
- Робота з типографіями для друку брендованої продукції за запитом (візитки / флаєри / цінники / наклейки тощо)
- Робота з контентом (зйомка / обробка товарів для сайту та внутрішніх платформ компанії)
Супервайзер кол-центру
Polimentor
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
06.2018 - 03.2019
- Формування команди
- Найм / Навчання / Адаптація менеджерів / Тестування
- Управління персоналом
- Розробка графіку роботи команди
- Контроль роботи співробітників
- Розробка стратегії та воронки продаж
- Обчислення заробітної плати співробітників за відпрацьованими годинами / Ведення їх графіків
- Впровадження KPI та системи мотивації
- Технічна підтримка та вирішення технічних проблем
- Перевірка якості виконаних робіт
- Усунення помилок персоналу
- Контроль роботи діючих проектів
- Формування акцій / Бонусів / Систем лояльності для клієнтів / CRM маркетинг
- Написання скриптів та регламентів / Формування книги продаж - методичного посібника
- Аналіз ефективності відділу продажів
- Підготовка звітності
- Ведення різних видів звітності для керівництва по роботі проектів, а також формування звітності для партнерів (по роботі проекту з командою)
Менеджер з реклами
Глянцевий журнал Vip Life
Видавництва та Поліграфія
8 місяців
06.2014 - 02.2015
- Робота з клієнтами з розміщення реклами на сторінках глянцевого журналу / Проведення переговорів з VIP-клієнтами
- Обговорення бартерів / Робота з вибором сторінки - розгорнутої сторінки - обкладинки / Внесення оплати (робота з документацією, рахунками, фактурами, чеками)
- Створення контенту для макетів - проведення зйомок / Організація фотосесії відповідно до виявленої потреби (підготовка образу від А до Я)
- Передача макетів у типографію для друку розгорнутої сторінки за попередньою згодою з клієнтом / Допомога у написанні статті
- Розміщення послуг - реклами в соціальних мережах
- Передача надрукованої продукції клієнтам з типографії та контрагентам
Ключова інформація
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- Adobe Photoshop
- Adobe Lightroom
- CorelDRAW
- Adobe Illustrator
- Управління персоналом
- Ведення переговорів
- Уміння аналізувати
- Ведення CRM
- Користувач Бітрікс24
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Розвиток продажу
- Стресостійкість
Навчалась в 1 закладі
Криворізький національний університет
Будівельний, магістр будівництва
Кривий Ріг, 2017
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
базовий
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
База фрилансера
Курс от Дарьи Пидтергеря - "База фрилансера" ( 7 видео-уроков для базы в SMM. Применение - знания для клиентов из Украины, Европы и США)
Анна Сергіівна
Анна Сергіівна
Операційний директор
Кривий Ріг
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому