Працювала в 5 компаніях   12 років 4 місяці

Реклама та PR-послуги, Медицина та Охорона здоров'я, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Hr-керівник

Uwill Global

Реклама та PR-послуги

3 роки 6 місяців

04.2021 - 10.2024

1. Підбір персонала, проведення співбесід, розміщення вакансій
Забезпечувала ефективність процесу підбору нових співробітників до Компанії. З цією метою ефективне використання групових методів підбору, застосування кейсових методів інтерв'ю та отримання зворотний зв'язок співробітника з попередніх місць роботи.
2. Розробка посадових інструкцій, профілів компетенцій, профілів посад. Ознайомлення співробітників компанії з ними. Контролювала виконання вимог посадових інструкцій та профілів посад.
3. Забезпечувала ефективності процесу входження нових співробітників до Компанії. Організація структурованого процесу вступної адаптації та супровід працівника через цей процес. За підсумками вступної адаптації проведення обов'язкової атестації.
4. Розробка ефективної та прозорої системи мотивації співробітників (із залученням керівництва Компанії), яка забезпечує прагнення співробітників до якісного виконання своїх функціональних обов'язків, а також до професійного зростання та розвитку.
5. Регулярне проведення оцінки «360 градусів» та застосування інших методів оцінювання всередині колективу.
6. Проведення розвиваючих розмов із компетенціям із співробітниками з участю їх безпосередніх керівників.
7. Підтримка високого рівня мотивації у Компанії. Проведення регулярних бесід із ключовими співробітниками Компанії (або організація проведення таких розмов керівниками, попередньо їх проінструктувавши), виявлення ключових параметрів мотивації співробітника, визначення кроків щодо їх задоволення
8. Якісне та своєчасне управління конфліктами всередині Компанії. Вирощування культури взаємної довіри та поваги між співробітниками.
9. Проведення регулярних заходів, спрямованих на підвищення командного духу та корпоративної культури у Компанії.
10. Стимулювання самостійного навчання працівників. Мотивація колег читати книги із корпоративної бібліотеки (у тому числі організація якісного набору книг у бібліотеці). Організація регулярних внутрішніх навчальних заходів (семінарів, тренінгів).

Менеджер з контролю якості

Ideal стоматологічна клініка

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 7 місяців

06.2020 - 01.2024

Я працювала годину свого часу.Задачі, які я виконувала:Прослуховування дзвінків та виявлення системних та індивідуальних помилок менеджерів;Надання зворотного зв’язку менеджерам за результатами аудиту;Дивилася відео прийому з камер на виявлення помилок від лікарів

HR-менеджер

Суши Мастер

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 1 місяць

01.2019 - 02.2021

- Масовий підбір- Підбір кандидатів на Польщу

- Написання та розміщення оголошень

- Пошук співробітників- своєчасна комплектація адміністративними та рядовими персоналом також закриття вакансій на адміністративні посади;

- Дослідження ринку праці з визначення можливих джерел забезпечення необхідними кадрами;

- Співпраця з Центрами зайнятості, розміщення інформації про вакансії у засобах масової інформації, Інтернет-ресурсах з працевлаштування;

- Проведення структурованих інтерв'ю з кандидатами на рядові та адміністративні посади;

- Формування та ведення бази даних із зовнішнього та внутрішнього кадрового резерву.

Менеджер по роботі з шипментами ( Amazon)

Esellts/Partner Trade

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 3 місяці

08.2014 - 11.2018

Функціональні обов'язки охоплювали створення шипментів, підготовкутоварів до відправлення, взаємодію з кур?єрськими службами доставки, а такожспівпрацю зі складами компанії та з менеджерами по роботі з клієнтами.

HR, Помічник керівника

Гидромаркет

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 1 місяць

06.2012 - 07.2014

На посаді помічника керівника входили обов'язки;

-Ведення календаря, плануваня основних задач на кожен тиждень;- - -Ведення протоколів зустрічей;

-Ведення необхідноі? діловоі? документаціі?, ведення робочоі? пошти;-

-Знаходження рішень нестандартних завдань у процесі роботи;- - -Допомога у фінансових питаннях;

-Пошук співробітників, проведення співбесід;

-Робота із майданчиками Prom.ua. Завантаження. Wordpress. AMOCRM. Бітрікс 24. Бінотел.

Ключова інформація

  • Есть опыт работы удаленно помощником руководителя, более 3 лет.
  • Есть опыт в рекрутинге и работе с клиентами
  • Опыт работы в тех.поддержке на иностранных площадках - Общение с клиентами в чате, консультация, помощь в подготовке товара к отправке, выстраивание долгосрочных взаимоотношений, поддержка новых и существующих клиентов (ПЛОЩАДКА AMAZON)
  • Так же опыт работы специалистом контроля качества. Прослушивание и оценка звонков администраторов, давала объективную оценку работы.(КЛИНИКА IDEALE)
  • Знание офисных программ, 1с, Битрикс 24. CRM. опыт работы с телефонией. Умение быстро находить информацию в интернете в том числе на иностранных площадках
  • Стандарты работы с претензией и жалобой клиента. (3 роки досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Навчалась в 1 закладі

Донецкий Государственный университет управления

Финансы и кредит

Донецк, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінги "Якість обслуговування клієнтів", "Корпоративне спілкування та поведінка", "HR найм персоналу, проведення співбесід"

Донецк, 2013

Додаткова інформація

Свой раздел

Рекомендація

Комерційний директор Марченко Ірина Віталіївна Partner Trade LLC

+380 63 816 81 33

Рекомендація

Керуюча компанією
Пантелеева Любов Євгеніївна UWILL GLOBAL

380 50 414 7339

Дарья

HR керівник, Помічник керівника, менеджер Amazon, розглядаю дистанційно

Дніпро

25 000 грн.

32 роки

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому