Працювала в 8 компаніях   10 років 1 місяць

Будівництво, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Телекомунікації / Зв'язок, Банки

Менеджер по продажам

Фабрика Квартир

Будівництво

9 місяців

03.2024 - 12.2024

Обов’язки (дизайн, ремонт під ключ та будівництво)
Продаж дизайн проекту та його реалізації в ремонт
Телефонні переговори, особисті зустрічі з клієнтами та партнерами, проведення зустрічей;
Виявлення потреби клієнтів;
Отримання ТЗ для підготовки комерційних пропозицій, проведення переговорів, як офлайн так і zoom зустрічей, узгодження умов договорів, укладання договорів;
Повний супровід клієнта — від першої розмови до укладення угоди;
Встановлення довгострокових відносин з клієнтами;
Робота із запереченнями
Практичний досвід роботи в CRM (worksection, peopleforce, business automation software 1cv8v)
Впевнений користувач MS Office та іншими програмами;
Готовність працювати в режимі багатозадачності;
Орієнтація на результат;
Вміння якісно і швидко донести інформацію клієнту;
?

Ріелтор, менеджер з продажу

АН KRAFT

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

03.2022 - 02.2024


• Пошук об'єктів нерухомості та консультація клієнтів;
• Укладання договорів та супровід угоди;
• Проведення показів об'єктів нерухомості;
• Проведення переговорів між покупцем і продавцем;
• аналіз ринку нерухомості;
• передпродажна підготовка об’єкта
• якісна презентація нерухомості та реклама
• грамотна та стратегічна організація переглядів
• ведення переговорів

спеціаліст з продажу товарів та послуг

Алло, ГК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

07.2020 - 11.2022

Сервісний відділ КЦ. Сервісна підтримка клієнтів. - інформування клієнта за термінами сервісного обслуговування; - інформування споживачів по 8, 9 ст. ЗУ -

Надання консультації щодо сервісного обслуговування товару - Уточнення термінів закінчення ремонту -

Запит документів (акт виконаних робіт) для клієнта, якщо не прийшов із товаром.

- Консультації щодо підмінного фонду, отримання пені у яких випадках, - відправлення клієнту акта прийому передачі або накладної

- запит доукомплектації товару після отримання клієнтом

І багато іншого

У липні 2021 року перевелася до ЦО АЛЛО на посаду спеціаліст відділу якості консультацій. До обов'язків входить прослуховування та оцінка операторів контактного центру АГ АЛЛО.

Менеджер з обслуговування клієнтів

WOW Corporation

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 1 місяць

03.2018 - 04.2020

Вести переговори в телефонному режимі з потенційними клієнтами Ізраїлю

Інформування клієнта про послуги компанії, що діють; визначення потреб клієнта, робота з запереченнями;

Під час розмови уточнювати якісь скарги та несправності в послугах клієнта;

Укладання угоди, формування замовлення послуги компанії.

Продаж був присутній

Оператор call center банка

А-Банк / Акцент-Банк, АО

Банки

4 місяці

11.2017 - 03.2018

Обслуговування та консультація клієнтів банку різного сегменту.

Менеджер з продажу

Тримай Вай Фай, ООО

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

01.2017 - 06.2017

- продаж на ринок Ізраїля телебачення, інтернет, моб зв'язок від провідних ізраїльських компаній HOT, YES та Bezeq.

- презентація послуг компанії

- продажу послуг

- укладання угоди, формування замовлення послуг.

Помічник логіста, комірник ТМЦ

DTS

Телекомунікації / Зв'язок

6 місяців

08.2016 - 02.2017

  • Складати документацію (службові записки, пояснювальні), що свідчить про несправність, псування, нестачу обладнання, про видачу не свого обладнанняВести облік цінностей, що зберігаються на складі, і вести відповідну документацію.Брати участь у процесі інвентаризації.
  • Забезпечувати безпеку матеріальних цінностей, що надійшли на зберігання.Приймати на склад обладнання для підключення абонентів до інтернету, як фіз так і юр. зберігати та видавати матеріали монтажникам.Перевіряти відповідність взятого та списаного обладнання працівниками монтажних робіт у вимогі.Переміщувати товар на місця зберігання, проводячи сортування на вигляд. Виконання окремих службових доручень керівника.Додавання та перенесення абонентів з однієї програми (білінг для юр.осіб та звичайного білінгу) до іншої (юзерсайд)

Менеджер з обслуговування клієнтів

Homer Software House

Банки

2 роки 1 місяць

05.2013 - 06.2015

Функціональні обов'язки:
- надання інформації існуючим та потенційним клієнтам будь-яку довідкову інформацію щодо товарів, послуг у цілодобовому режимі;

- відповіді на дзвінки, що надійшли від клієнтів та надання професійних консультацій з різних питань.

- надання багатоканального телефонного номера для вхідних дзвінків існуючих та потенційних клієнтів.

- продаж банківських послуг

Навчалась в 1 закладі

Національний гірничий університет

Екологія та охорона навколишнього середовища. Еколог

Дніпро, 2010

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг "Інструменти активного продажу на В2В ринку"

Дніпро, 2016

Тренінг "Інструменти активного продажу на В2В ринку"

види продажу.

сегментація ринку

метод СПІН

Додаткова інформація

Особисті якості

Завжди готова до нових професійних викликів, вдосконалення себе і своіх навичок кожного дня.

Люблю і вмію професійно спілкуватись з людьми.

Маю посвідчення водія кат. В, але не маю досвіду.

Тетяна

Менеджер з продажу

Львів

90 років

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому