Працював в 3 компаніях 9 років 5 місяців
Банки
керівник/начальник
Ощадбанк
Банки
3 роки 10 місяців
01.2021 - до теперішнього часу
- Організація роботи відділення
- Адаптація до нових умов роботи (в тому числі крізіс-менеджмент)
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- Залучення нових корпоративних клієнтів на комплексне банківське обслуговування (розрахунково-касове обслуговування, зарплатні проекти, депозити, кредити)
- Виконання планових значень по збільшенню кредитно-ресурсного портфелю відділення
- Досягнення стратегічних цілей по прибутковості відділення
Директор відділення банку
АТ КБ ПРИВАТБАНК
Банки
4 роки 5 місяців
07.2016 - 12.2020
- Організація та контроль роботи відділення з корпоративного та індивідуального бізнесу в т.ч.;
- Організація роботи співробітників відділення та забезпечення їх навчання та розвитку
- Аналіз фінансових показників відділення та вжиття заходів щодо їх покращення
- Збільшення обсягу кредитного портфеля за напрямками - Авто в кредит, Житло в кредит, Споживчі кредити, Кредит під заставу житла;
- Збільшення обсягу депозитного портфеля за індивідуальним і корпоративного бізнесу;
- Залучення нових корпоративних клієнтів на комплексне банківське обслуговування (розрахунково-касове обслуговування, зарплатні проекти, депозити, кредити)
- Виконання планових показників по збільшенню кредитно-ресурсного портфеля
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами
- Організація та контроль за касовими операціями
- Контроль за якістю обслуговування клієнтів, та вирішення конфліктних ситуацій
- Забезпечення дотримання законодавчих та регуляторних вимог
Менеджер з обслуговування корпоративних клієнтів
АТ КБ ПРИВАТБАНК
Банки
11 місяців
07.2015 - 06.2016
- Залучення нових корпоративних клієнтів на комплексне банківське обслуговування (розрахунково-касове обслуговування, зарплатні проекти, депозити, кредити)
- Обслуговування діючої внутрішньої бази відділенння клієнтів малого та середнього бізнесу
- Отимання заохочень за систематичне перевиконання особистих нормативів продажів продуктів МСБ
Ключова інформація
Головною метою в своїй роботі завжди ставлю орієнтацію на виконання поставлених завдань і отримання підприємством максимального прибутку.
Успішний підбір, навчання і керівництво персоналом.
Орієнтованість на результат, оптимізація доходів та витрат, стресостійкість, вміння мотивувати підлеглих.
Лідер в колективі, вміння брати відповідальність на себе, вміння знаходити нестандартні рішення в складних ситуаціях.
Прагну розпочату справу завжди доводити до кінця.
Навчався в 1 закладі
СНУ ім. В.Даля
економічний факультет
Луганск, 2013
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
«Навчання по кредитуванню клієнтів сектору МСБ»
Курс по підвищенню кваліфікації в СДН АТ КБ «Приватбанк»
«Навчання по кредитуванню, фінансовому аналізу, оцінки ризиків, заставному кредитуванню»
Курс по підвищенню кваліфікації в СДН АТ КБ «Приватбанк»
«HR-експерт»
Курс по підвищенню кваліфікації в СДН АТ КБ «Приватбанк»
«Ефективний керівник»
Курс по підвищенню кваліфікації в СДН АТ КБ «Приватбанк»
EnglishPrime
курси підвищення навичок розмовної англійської
Додаткова інформація
Личные качества
Управлінські навички, вміння підібрати і мотивувати колектив, управління персоналом (навчання, побудова команди, дисциплінарний контроль), досвід ведення переговорів на різному рівні, підписання договорів, контроль за виконанням договірних зобов'язань, планування і контроль виконання поставлених планів.
Вимогливість, акуратність, вміння працювати в команді, комунікабельність, лідерство в колективі, орієнтованість на результат. Аналітичний склад розуму, контроль фінансових потоків, вибір пріоритетів.
Управління в кризових ситуаціях, застосування нестандартних рішень, креативність.
Увлечения и интересы
Георгій Андрійович
Георгій Андрійович
Начальник управління; Керівник напрямку; Керівник проекту; Керівник відділення банку;
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому