Вимоги:наявність вищої освіти і/або спеціалізованої підготовки в області кадрового діловодства;знання трудового законодавства, кадрового діловодства;досвід роботи в даній сфері;знання ПК (1С:Підприємство, Excel, Word, Outlook);активність, цілеспрямов...
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавить вакансию в избранное
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы отметить вакансию как неинтересную
№ вакансії: 07012408130006 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування) Закарпатська область, Ужгородський район, Ужг...
№ вакансії: 07012411140016 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування) Закарпатська область, Ужгородський район, Ужг...
№ вакансії: 07012411140001 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування) Закарпатська область, Ужгородський район, Ужг...
№ вакансії: 07012410010001 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: інспектор Закарпатська область, Ужгородський район, Ужгородська міська ТГ, УжгородОписЗавдання та ...
Обов’язки: Ведення кадрової документації та забезпечення її відповідності законодавству. Вимоги: Вища освіта. Вік до 50 років. Здатність працювати в команді та дотримуватися інструкцій. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, будь лас...
233 Окремий Батальон сил ТрО м. Дніпро запрошує на вакансію Офіцер Військового Персоналу. Обов'язки:1. Організація та координація роботи з кадровим питанням у військовому підрозділі.2. Проведення набору, відбору та розміщення військовослужб...
Создайте резюме и получите еще больше вариантов трудоустройства.
Получите больше возможностей в карьерном росте. Создайте резюме, чтобы получить собственные рекомендации и сделать более эффективным поиск работы.