Обов'язки:Нарахування заробітної плати, авансу, усіх видів оплати праці за допомогою програмного забезпечення 1С 8.3, інші види нарахувань;Ведення кадрового обліку;Ведення військового обліку;Здійснення нарахування за листками непрацездатності, відпус...
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавить вакансию в избранное
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы отметить вакансию как неинтересную
Громадська організація "Дівчата" — передова українська феміністична організація, яка прагне розширити можливості жінок та дівчат в Україні. Вже 5 років ми працюємо в таких напрямках, як сексуальна просвіта, попередження гендерно зумовленого насильств...
STIMMA — відомий український бренд жіночого одягу, заснований у 2010 році. Кожного року, ми стабільно зростаємо та розширюємося, і зараз у нашій мережі 30 магазинів по всій країні. Ми щиро впевнені, що ключовий фактор успіху — команда. Тому маємо на ...
URD Українські дороги — успішна, стабільна компанія.Основні види діяльності:Будівництво, капітальний, поточний ремонт та обслуговування автомобільних доріг та вулично-дорожньої мережі містМостобудівництвоЦивільне і промислове будівництвоПеревезенняЗа...
№ вакансії: 22232403200018 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: інспектор з кадрів Хмельницька область, Хмельницький район, Хмельницька міська ТГ, Хмельн...
Обов’язки: Ведення кадрової документації та забезпечення її відповідності законодавству. Вимоги: Вища освіта. Вік до 50 років. Здатність працювати в команді та дотримуватися інструкцій. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, будь лас...
233 Окремий Батальон сил ТрО м. Дніпро запрошує на вакансію Офіцер Військового Персоналу. Обов'язки:1. Організація та координація роботи з кадровим питанням у військовому підрозділі.2. Проведення набору, відбору та розміщення військовослужб...
Создайте резюме и получите еще больше вариантов трудоустройства.
Получите больше возможностей в карьерном росте. Создайте резюме, чтобы получить собственные рекомендации и сделать более эффективным поиск работы.