«Укрпошта» — національний оператор поштового зв’язку, надійний та відповідальний роботодавець.Сьогодні команда «Укрпошти» — це фахівці, які руйнують стереотипи, щоденно працюють над підвищенням ефективності логістичних процесів, вдосконаленням якості...
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы добавить вакансию в избранное
Войдите или зарегистрируйтесь, чтобы отметить вакансию как неинтересную
Сильна та стабільна компанія ТОВ-НВП «Аргон» лідер на ринку Вінницького та Хмельницького рітейлу запрошує на роботу інспектора з кадрового діловодства.Опис вакансії:Ведення кадрового діловодства;Ведення лікарняних;Звітність.Вимоги:Попередній досвід р...
BHB group — національна компанія, основна діяльність якої є дистрибуція, логістика та виробництво.Ми є лідером серед дистрибуторів побутової хімії в Україні та вже понад 15 років відомі такими торговими марками, як:Colgate, Palmolive, Elfa ...
Головний спеціаліст Відділу обслуговування громадян (сервісні центри в м. Вінниця, м.Жмеринка, м.Калинівка, м.Немирів, смт.Томашпіль, м.Хмільник)1. Здійснення:-прийому звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації...
№ вакансії: 02512502130007 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: спеціаліст з питань персоналу державної служби Вінницька область, Вінницький район, Вінницька міська...
Обов’язки: Ведення кадрової документації та забезпечення її відповідності законодавству. Вимоги: Вища освіта. Вік до 50 років. Здатність працювати в команді та дотримуватися інструкцій. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди, будь лас...
233 Окремий Батальон сил ТрО м. Дніпро запрошує на вакансію Офіцер Військового Персоналу. Обов'язки:1. Організація та координація роботи з кадровим питанням у військовому підрозділі.2. Проведення набору, відбору та розміщення військовослужб...
Создайте резюме и получите еще больше вариантов трудоустройства.
Получите больше возможностей в карьерном росте. Создайте резюме, чтобы получить собственные рекомендации и сделать более эффективным поиск работы.