Преимущества работы в компании
Компанія ЗЕНКО — контакт-центр — була створена та офіційно зареєстрована у 2014 році. Головною метою компанії є забезпечення якісних телекомунікацій та високого рівня спілкування для потреб клієнта. За 10 років компанія виросла та досягла розвитку до трьох представництв — у Києві, Сумах та Кременчузі. На даний момент в компанії працює великий більше 100 співробітників, кожен з яких проходить навчання відповідно до завдань замовника та щотижня — додаткове підвищення кваліфікації та компетентності. Адже одна з найважливіших складових кожного бізнесу — це правильно встановлені лінії комунікацій з клієнтом, які постійно підтримуються. Основні напрямки нашої дільності: Банки, страхові компанії, інтернет магазини. З 2021 року ми починаємо розвивати для себе ринок ЕС та США Наші співробітники — це ретельно відібрані, здібні та компетентні фахівці, які щодня підтримують спілкування з клієнтами замовника. Керівники представництв щодня, за допомогою розробленого програмного забезпечення контролю
2 вакансии компании
Оператор вхідної лінії (Ensuria – провідне агентство медичного страхування)
Ласкаво просимо до Zenko Zenko — сучасний міжнародний контакт-центр з 10-річним досвідом у напрямку телекомунікаційних послуг.?? *Допомагайте людям отримувати якісну страхову підтримку, приєднуйтесь до команди професіоналів!*Що Ви робитимете:Приймати...
оператор вхідної лінії "Київстар"
Запрошуємо до команди професіоналів! Запрошуємо до команди професіоналів! ZENKO GROUP — сучасний міжнародний контакт-центр з 10-річним досвідом у напрямку телекомунікаційних послуг, який забезпечує високий рівень комунікацій. Ми будуємо відділи серві...