Работала в 1 компании   38 лет 1 месяц

Государственный сектор

Головним економістом та Головним бухгалтером-керівником структурного підрозділу

Міністерство фінансів України, КМДА, Академія наук, Держплан СРСР, агропромисловий комплекс, державна служба категорія "В", бюджетні(неприбуткові установи освіта і наука), ТОВ, заводи.

Государственный сектор

38 лет

09.1985 - 09.2023

Досвід роботи єдиним Головним бухгалтером - 7 років , обов'язки Головного економіста, Головного бухгалтера. Керівництво відділом - 7 осіб, впровадження бухгалтерських програм, постановка бухгалтерського обліку.

Ключевая информация

Навыки работы с компьютером :

Онанасенко Вікторія.

Досвід роботи Головним економістом, Головним бухгалтером. Повна зайнятість. Вік: 55 років, м. Київ, контактна інформація: тел. моб.:+38(093)055-9777, Ел. пошта: altecgrey@ukr.net.

Освіта вища : Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С.М. Кірова (УкрДУЗТ), факультет економічний, спеціальність - "Бухгалтерський облік та аналіз господарчої діяльності", навчалася з 1987 по 1992 рр. ( 5 років). Додаткова освіта та сертифікат МАУП курси підвищення кваліфікації ( нові зміни в Законодавстві України, 1С : Підприємство 8.2 Бухгалтерський облік для України; 1С: Підприємство 8.2 Управління торгівлею для України. ) , 2 місяці. Лідер.

ДОСВІД РОБОТИ : працювала на державній службі (категорія "B"), в агропромисловому комплексі, в галузі освіти та науки, на виробництві та наданні послуг, займалася продажем готової продукції. Робота в бюджетних, громадських організаціях, неприбуткових, прибуткових, ТОВ, на заводах з власним виробництвом. Загальний час безперервного трудового стажу за фахом, в тому числі керівником структурного підрозділу понад - 30 років. Заступник головного бухгалтера ДУК "ПРОГРЕС" - 1 рік. Головний бухгалтер ТОВ "ТЕХБАТ" - виробництво та продаж оборонної продукції - 1 рік. Головний бухгалтер ДП "НДІ "ОРІОН" - виробництво та продаж оборонної продукції - 1 рік. Головний економіст заводу СЕМ ПАТОНА НАНУ - виробництво. Головний бухгалтер ГЦ Міністерства фінансів України ( 4 роки) - наука, освіта, навчання (продаж послуг, виробництво та продаж готової продукції). Головний бухгалтер БВ Міністерства фінансів України - продаж та надання послуг. Головний бухгалтер МЦД (КМДА) - 1 рік. Головний бухгалтер ІЄД (в одній особі 11 років) - наука, освіта. Працювала економістом відділу зовнішньоекономічної валютної політики Української філії НДІПіН при Держплані СРСР - 13 років.

Виконувані обов'язки за період роботи за спеціальністю: організація, ведення та контроль за податковим і бухгалтерським обліком на підприємстві. Керувала структурними підрозділами із складом бухгалтерії - 7 осіб. Робота у відділі організації праці та заробітної плати (розробка структури управління підприємством, штатного розпису, схеми посадових окладів, внесення до них змін, розробка положень про преміювання працівників, підготовка графіків відпусток, розробка положень про підрозділи, посадових інструкцій, надання звітності, участь у підготовці проекту колективного договору, здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, правильністю встановлення найменувань професій та посад, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства). Складання: податкової, фінансової, статистичної звітності , виконання "контролів" Міністерства, подання звітності до казначейства, до фондів. Фінансовий аналіз і планування господарської діяльності підприємства. Гарні аналітичні здібності. Досконале знання наступної роботи: основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, нарахування заробітної плати, утримання та оподаткування, перевірка відрахувань податків і зборів, облік банківських операцій, валютний облік, касові операції, авансові звіти, довіреності, облік ЗЕД підприємства, експорт та імпорт, валютні операції, курсова різниця, розробка довгострокових контрактів, аналіз витрат грошових коштів організацій, підприємства. Контроль постановки на облік запасів, готової продукції. Калькулювання виробничої собівартості продукції. Складання кошторисних документів, складання та подання бухгалтерської, фінансової, податкової, статистичної звітності. Складання фінансової звітності в МВФ, юридично правомірних, довгострокових договорів з організаціями-постачальниками, підрядниками. Складання квартальних, річних балансів фінансово-господарської діяльності підприємства. Розрахунки з підзвітними особами. Контроль за обліком дебіторської та кредиторської заборгованостей. Реєстрація та відкриття організації з нуля. Перереєстрація підприємства. Розробка положень про облікову політику підприємства (установи). Організація проведення інвентарізацій. Знання стандартів, бухгалтерських проводок. Складання пропозицій керівнику щодо поліпшення роботи підприємства, мінімізації витрат, збільшення прибутку, автоматизація бухгалтерського обліку, встановлення нових авторських та ліцензійних програмних продуктів, постановка завдань програмісту з розширення функцій ПЗ. ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ - навички роботи з комп'ютером : Вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Microsoft Office, Outlook) програма 1С: Бухгалтерія Нові зміни в Законодавстві України, 1С : Підприємство 8.2 Бухгалтерський облік для України; 1С: Підприємство 8.2 Управління торгівлею для України, "М.Е. DOC", Ліга Закон, АРМ звіт, Бухгалтерія & Облік, БУМ, "Е-дата", Local Balans, Соната, «Парус», АС «Афіна», «Продукт»,"Українська бухгалтерська система" ,"Peyments", «Мережа», "Казна", «АIC-ГРК», СДО (система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство») , "Е-звітність" (казначейство), ЄІСУБ - Єдина система управління бюджетом міста Києва, IS-pro, АСКОД, MIA, авторські бухгалтерські програми для складання балансу та ведення бухгалтерського обліку. Складаю кошториси та розрахунки до них (економічні обгрунтування). Є досвід роботи у складанні бюджетних запитів, штатних розкладів та розрахунків до них, паспортів бюджетних програм, звітів виконання паспорту, звітів оцінки ефективності, повний кадровий облік та діловодство, формування декларації НДС, реєстрація ПН та подання звітності ("М .Е.DОC"), таблиці Ехсеl (формули),фінансовий план. Великий досвід успішного проходження перевірок та ревізій різного рівня, підготовка оперативної інформації для керівника, планування, складання управлінської звітності, інформаційних довідок, аналізу фінансових справ і т.п.

ІНШЕ • Готовність до постійного підвищення кваліфікації, легко навчаюсь різним програмним продуктам !, швидко схоплюю інформацію, постійно розширюю обсяг знань, здатність визначати цілі і структурувати способи їх досягнення, строгість, твердий характер, неординарний підхід до справи, здатність до ефективної роботи в команді, комунікабельна, не конфліктна, стресо-стійка, без шкідливих звичок і сімейних проблем.

Училась в 1 заведении

Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С.М.Кірова (УкрДУЗТ)

економічний факультет, спеціальність - бухгалтерський облік та аналіз господарчої діяльності, курси підвищення кваліфікації серпень-вересень 2016 р. (сертифікат МАУП). Навички роботи з комп'ютером та ПЗ: вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Micros

Київ, 1992

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Итальянский

базовый

Польский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

курси підвищення кваліфікації МАУП (2 місяці)

Київ, 2016

Маю сертифікат МАУП ( навчання серпень-вересень 2016 г.). Нові зміни в Законодавстві України, 1С : Підприємство 8.2 Бухгалтерський облік для України; 1С: Підприємство 8.2 Управління торгівлею для України.

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Отримання роботи Головного бухгалтера, Головного економіста, керівника, фінансового директора.

Вікторія

Головний економіст, Головний бухгалтер-начальник відділу, Фінансовий директор

Киев

Голосеевский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

30 000 грн.

56 лет

Активно ищет работу

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 14 часов назад