Работал в 7 компаниях   20 лет 4 месяца

Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, АПК (Агропромышленный комплекс)

Майстер зміни цех виробництва паперу

Меблева фабрика ТОВ «Укрюг»

Промышленность и Производство

6 лет 9 месяцев

07.2016 - 04.2023

  • – керував процесом виробництва на території цеху паперу.-Давав вказівки, та забезпечував виконання співробітниками поставлених на виробництві завдань.-Контролював точність та своєчасність виконання робіт працівниками на робочіх місцях, коригував їх роботу.-визначав причини та фактори порушення виробничих процесів та проводив їх ліквідацію.-Доносив план і завдань робітникам у бригадах.-Складав графік ремонту та технічного обслуговування, узгоджував з керівником виробництва плани та реалізацію ремонтів.-У разі поломки обладнання, знаходив методи та можливості екстреного ремонту на ходу, або при зупинці лінії. (У підпорядкуванні слюсаря та електрики).-Узгоджував з начальником фабрики, плани та завдання на день та тиждень.-вносив пропозиції щодо модернізації робочих процесів, з метою збільшення якості продукції, що випускається.-Контролював отримувану сировину від постачальників (Вага, чистоту, вологість).-Контролював дотримання робочих правил з техніки безпеки на робочих місцях, проводив інструктаж.-Вів табель робочого часу.

Керівник відділу продажу

ТОВ «АГРОКОМП»

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

10.2013 - 04.2016

Оптова та роздрібна торгівля запчастинами, вузлами та агрегатами до посівної техніки СЗ, СУПН, УПС.

- Координував та розробляв перспективу планів зі збуту продукції, прогнозував та становив норми складських запасів за позиціями запчастин.- керував роботою виробничих цехів, зварювального, фарбування, та ділянки складання.-організовував злагоджену роботу, та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів.- Співпрацював з митницею в оформленні імпортних операцій.- вирішував питання щодо фінансово-економічної та господарської діяльності підприємства.- проводив переговори від імені підприємства з контрагентами підприємства щодо господарських та фінансових угод.- готував та укладав договори між торгуючими організаціями.- Керував діяльністю з контролю зберігання, транспортування та збуту продукції.Причина звільнення з місця роботи: За сімейними обставинами.

Завідувач магазину

СПД «Дуб»

Торговля розничная / Retail

5 лет 4 месяца

06.2007 - 10.2012

Роздрібна торгівля автозапчастинами, авто інструментами, аксесуарами, маслами, паливно-мастильними матеріалами для вантажних та легкових авто.

Обов'язки:

- організація та контроль торгівлі в магазині;- керівництво персоналом (5 співробітників);- складання замовлень по товару на закупівлю в магазин, та на замовлення клієнту;- прийом товару на склад магазину, відпуск покупцям.- аналіз обсягів продажу та якості обслуговування клієнтів;- вирішення різних питань з контролюючими та дозвільними органами;

Директор магазину

ВП «Меджик»

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

10.2004 - 04.2007

Мережа магазинів побутової техніки «Стиплер» Фастів.

Обов'язки:- організація фінансово-господарської діяльності магазину відповідно до чинногозаконодавством України;- організація та контроль роботи персоналу (штат 12 співробітників, т. ч. підбір, навчання, мотивація,формування команди, контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій, проведенняатестацій);- створення всіх умов виконання планів продажів відділами і магазином загалом, контроль їх дотримання;- вирішення різних питань з технічними службами, з контролюючими та дозвільними органами;- Організація проведення маркетингових досліджень окремих груп товарів у закріпленому регіоні;- аналіз обсягів продажу та якості обслуговування відвідувачів;- розробка та проведення акцій у магазині;- організація та контроль обліку переміщення товарів зі складу на магазин, з магазину на склад та по мережі наших магазинів;- вирішення питань щодо клієнтських гарантійних та післягарантійних ремонтів.- Проведення рекламних акцій, співпраця з рекламними компаніями;- Ведення документації, сувора звітність.Досягнення:Підвищення рейтингу магазину у місті та прилеглої території (організація реклами, реорганізація відділів, проведення маркетингових досліджень, впровадження нових товарних позицій, розробка та проведення акцій).Провів робіт з поліпшення зовнішнього вигляду довіреного мені магазину (Зовнішня реклама на банері, Зовнішнє вуличне освітлення, будівництво підвального складу та встановлення ліфтової шахти тощо).Пошук нових партнерів (покращення умов кредитування), створення умов забезпечення максимальної продуктивності праці співробітників магазину).Результат – збільшення середнього місячного обсягу продажів на – 35%.

Завідувач відділу продажу теле-аудіо-відео-техніки

ТОВ «Легіонер»

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

11.2003 - 10.2004

Мережа супермаркетів електроніки "Стиплер" м. Біла Церква. грудень 2003-жовтень 2004р.

Обов'язки:- Консультація покупців;- Розміщення товару, оформлення вітрин;- Організація роботи у відділі;- керівництво персоналом 5 осіб (навчання, стажування, контроль проходження випробувального терміну);- інвентаризація;- доведення працівникам відділу необхідної інформації (акції, умови кредитування);- Контроль за відповідністю цін у прайс-листах та цінах на товар;- Аналіз цін конкурентів;- Контроль виконання плану відділом;- Складання графіка роботи відділу.Досягнення:Переклад на вищу посаду.

Причина звільнення з місця роботи: Перехід на посаду директора магазину.

Завідувач комплексу розваг та відпочинку "Німецький мисливець"

ТОВ «Тріоква»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 4 месяца

04.2002 - 08.2003

Комплекс розваг та відпочинку. (кафе, більярд, сауна)р. Біла Церква.

Обов'язки:- організація фінансово-господарської діяльності закладу відповідно до чинногозаконодавством України;- організація та контроль роботи персоналу - 20 осіб (в т.ч. підбір, навчання, мотивація, формуваннякоманди, контроль виконання функціональних обов'язків та інструкцій.- Вирішення різних питань з технічними службами, госп. завдань;- вирішення різних питань з контролюючими та дозвільними органами;- аналіз обсягів замовлень та якості обслуговування відвідувачів;- організація та контроль обліку руху товарів та ден. коштів;- Організація проведення прийомів на високому рівні;- Вирішення конфліктних ситуацій;- закупівля продуктів, інвентарю, устаткування (робота з постачальниками за групами товару, висновокдоговорів);- організація та контроль підтримки всіх санітарних та техн. норм на довіреному мені об'єкті;- Ведення документації, складання звітів.Досягнення:Брав участь у розробці планів нових ідей та брав безпосередню участь у їх втіленні з метою підвищення статусу закладу (жива музика, більярд, сауна). Займався організацією та контролем будівництва сауни у підвальному приміщенні, запустив її у роботу. Співпрацював із дизайнерами інтер'єру.Результат – створення комплексу нових послуг для відпочинку та розваги клієнтів, як наслідок – збільшення кількості відвідувачів та прибутковості закладу.Причина зміни місця роботи:

Звільнення за власним бажанням, причина – зміна власника закладу.

Менеджер відділу продажу

ТОВ «АГРОС-ТОРГ ЛТД»

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

09.2001 - 04.2002

Торгівля с/г технікою, посівним матеріалом, хім. препаратами та супутніми товарами.

Обов'язки:- продаж с/г техніки, посівного матеріалу, хім. препаратів;- територіальний пошук збуту, переговори, укладання договорів, співробітництво з Німеччиною, Білоруссю;- Складання договорів, укладання контрактів;- співробітництво та переробка продукції, елеватор, круп-завод;- ведення документації, складання звітів;- робота з дебіторською заборгованістю;- робота з митницею.Досягнення:Переклад на вищу посаду.Причина зміни місця роботи: Переклад на посаду кафе "Німецький мисливець" (один і той же власник).

Ключевая информация

  • Работаю на достижение поставленных задач
  • быстро ориентируюсь и нахожу выход из сложных ситуаций, легко обучаюсь
  • в продажах успешен
  • ответственный, стрессоустойчивый
  • организован в работе
  • Имею опыт управления персоналом
  • Умею находить подход к людям и организовать работу коллектива.

Учился в 1 заведении

БНАУ

Ветеринария, ветеринарный врач

Белая Церковь, 2000

Курсы, тренинги, сертификаты

„Керівництво персоналом”, „Психологія продажів у роздробі”.

2004

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

Маю права категорії "В".

Олег Валерійович

Керівник виробництва

Белая Церковь

30 000 грн.

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад