Работала в 4 компаниях   20 лет 2 месяца

Другое, Финансовые услуги, Банки

Бузгалтер з нарахування заробітної плати

Управляюча компанія

Другое

4 года 10 месяцев

01.2020 - по настоящее время

Нарахування заробітної плати (за кількома юрособами),створення табелів обліку робочого часу, формування звітності (об'єднаний квартальний звіт, в тому числі по порціям, 1 ПВ місяць та квартал,3 Борг, звітність до виконачої служби), подання заявок з лікарняних до ПФУ, нарахування середніх (щорічна, соціальна, Чорнобильська відпустки, компенсація при звільненні, відрядження, лікарняні, донорські виплати), подача повідомлень про прийняття на роботу до ДПС, утримання аліментів та позик, звірка податків в ЕК, робота та консультування зі співробітниками компанії з питань оплати праці. Постійно моніторю законодавство та відстежую зміни в ньому. Наразі працюю в 1 С УПП

Головний спеціаліст з нарахування заробітної плати

Фінансова компанія

Финансовые услуги

3 года 5 месяцев

07.2016 - 12.2019

Начальник відділу внутрішньобанківських операцій

Публічне акціонерне товариство «Комерційний банк «Український фінансовий світ»

Банки

7 лет 6 месяцев

05.2008 - 11.2015

провідний бухгалтер з нарахування заробітної плати

Куйбишевське відділення Ощадбанку України м. Донецьк

Банки

4 года 1 месяц

03.2004 - 04.2008

Ключевая информация

Досвід ведення ділянки «Заробітна плата» понад 15 років у компаніях із дотриманням КЗпП України.

Нарахування заробітної плати та інших виплат працівникам підприємства (оклад, премії, надбавки, доплати за роботу у вечірній та нічний час, інші постійні та змінні доплати, чергові, додаткові та навчальні відпустки, донорські та компенсаційні виплати, вислуга років, індексація тощо) та працівникам за цивільно-правовими договорами; Нарахування та контроль за дотриманням максимальної бази ЄСВ;

Розрахунок обов'язкових податків та зборів (ПДФО, військового збору, аліментів, утримань по виконавчих листах, позички працівників та ін.)

Розрахунок лікарняних листів;

Розрахунок та подання заяв-розрахунків до ПФУ, контроль за надходженням та використанням коштів на спеціальному рахунку;

Формування та подання Обєднаного звіту в т.ч. по відокремленим відділенням;

Звіряння податків та проходження фіскальних перевірок;

Підготовка працівникам довідок про доходи;

Підготовка відповіді на запити контролюючих органів;

Розрахунок звільнення працівників.

Авансові звіти

Працюю в програмі 1с 8.2 та 8.3, УПП. Нараховую зарплату у розрізі кількох юр осіб (до 25 юросіб).

Є кількарічний досвід веденя дялянки заробітної плати віддалено.

Училась в 1 заведении

Донецький державний університет

Економіка, Обліково-фінансовий факультет

Донецьк, 1997

Владеет языками

Английский

базовый

Немецкий

ниже среднего

B1

Украинский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Про мене

Що стосується сітуації :

Тимчасово знаходжусь за кордоном, тому наразі пропоную віддалений формат роботи. Досвід роботи віддалено понад 5 років. Приїджаю в Україну 2 рази на рік та планую повертатися назавжди. Постійно працюю, перерви в зязку з війною не було, тож я в курсі всіх змін законодавства.

Що стосується роботи :

Я добре знаю цю ділянку, бо працюю в цьому напрямку бухобліку більше 20 років. Здатна сама організувати свою работу, знайти спільну мову з працівниками та налагодити стосунки з відділом кадрів. Я старанна, відповідальна, комунікабельна та толерантна людина. Спокійна, коректна, зберігаю контроль та рівновагу. Я чуйно та уважно ставлюся до людей в команді, вмію як самостійно приймати рішення так і співпрацювати з коллективом. Я добре розумію, що таке комерційна таємниця, бо це важлива складова мого робочого процесу. Звісно , на кожнім підприємстві є своя спеціфика, з якою я можу бути не знайома. Але маючи багаторічний доствід роботи на ділянці заробітної плати впевнена, що все можна вивчити.

Ціную особистий простір та поважаю інтереси інших.

Люблю та пишаюся своєю країною. Ми переможемо.

Компьютерные навыки

Володію навичками по роботі з комп'ютером як користувача (Еxcel, WINDOWS, спеціалізованих пакетів прикладних програм зі сбер.справи), програма КомінТех з нарахування заробітної плати, 1-С 8.2, 1 С 8,3,УПП, M.E.DOC)Фредо, Ел. кабінет та кабінет ПФУ

Навыки

Формування проводок в операційному дні банку

Знання нормативної бази, необхідної для нарахування заробітної плати

Складання всієї необхідної звітності із заробітної плати

Складання статистичної звітності

Формування заявок до ПФУ (Листи тимчасової непрацездатності)

Складання обєднанної квартальної звітності

Ведення розрахунків із співробітниками з господарських операцій (авансові звіти, оформлення відряджень).

Цель

Купити квартиру

Наталя

Головний спеціаліст із нарахування заробітної плати

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Печерский район, Святошинский район, Шевченковский район

50 000 грн.

50 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 часа назад