Работал в 5 компаниях   16 лет 8 месяцев

IT

3D Artist Generalist

Flexus Games

IT

1 год 7 месяцев

11.2022 - по настоящее время

Робота над власними мобільними іграми. Створення персонажів, пропсів, оточення, локацій, VFX. Скінінг персонажів та створення анімацій, редагування готових анімацій (Mixamo).

3D Artist Generalist

Green Panda Games

IT

1 год 7 месяцев

04.2021 - 11.2022

Працював над власними мобільними іграми. Створював персонажів, пропси, оточення, локації, VFX та анімації, налаштовував асети в Unity. Брав участь в естимації завдань, складанні звітів-презентацій про виконану роботу, а також з пропозиціями нових ідей, локацій тощо.

3D Artist

Volmi Games

IT

10 месяцев

06.2020 - 04.2021

Брав участь в аутсорсі для відомих студій, таких як Frag Lab та інші. Робота включала створення пропсів та локацій.

3D Artist

Whaleapp LTD

IT

2 года 1 месяц

01.2018 - 02.2020

Працював над власними мобільними іграми. Створював пропси, оточення та ігрові рівні. Налаштовував ассети та матеріали в Unity.

3D Artist

Wargaming (Persha Studia)

IT

10 лет 3 месяца

11.2005 - 02.2016

Тут я почав працювати як Junior та закінчив на посаді Senior. Брав участь в аутсорсі для відомих студій, таких як Electronic Arts, DICE, Triumph Studios та інші, працював над ассетами для відомих тайтлів, таких як The Sims Medieval, Overlord, Battlefield 2142 та інші. Створював пропси, техніку, зброю та оточення. Коли Persha Studia стала частиною Wargaming, працював над World of Tanks і World of Warplanes. Створював моделей танків, літаків та ігрових рівнів для цих проектів.

Ключевая информация

Я працюю в ігровій індустрії більше 15 років, за цей час я отримав величезний досвід у різних аспектах створення арту для комп ігор і хотів би знайти роботу, де максимально використовуватимуться мої знання. Тому я шукаю посаду 3D Artist Generalist чи Technical Artist. Можливо, мені буде цікава позиція Lead Artist, я виконував обов'язки помічника ліда і заміняв його, а також брав участь у естімаціях завдань. Маю величезний досвід участі у проектах різної складності, спрямованості, стилю та бюджету. Від AAA тайтлів де доводилося приділяти увазі кожному пікселю та полігону до проектів де у пріоритеті швидкість виробництва. Від фотореалістичних ассетів під PBR, виконаних за кресленнями та фотографіями до асетів у мультяшній стилістиці. Брав участь у проектах, де вимагалося проявити фантазію та робити асети за текстовим описом чи начерками. Також мені довіряли виконання тестових завдань для отримання контракту для студій.

Професійні навички:

3D моделінг – моя основна спеціалізація. В основному я роблю моделі оточення та пропси, але в мене э великий досвід зі створення стилізованих персонажів. Highpoly, Lowpoly, скульптинг, симуляція тканини/одягу, UV mapping, виготовлення LOD-ів та моделей ушкодження. Я використовую: Maya, 3ds Max, ZBrush, Marvelous Designer, UVLayout.

Текстуринг та запікання – Досвід створення текстур у Substance Painter, Adobe Photoshop. Різна стилістика моделей і текстур, від реалізму під PBR до мультяшного стилю, текстуринг через карту градієнтів для мобільних ігор. Є досвід запікання текстур у Marmoset Toolbag і тд.

Анімація – Є великий досвід скінінгу персонажів та техніки, досвід роботи з ригами. Створював анімації та редагував готові (Mixamo). Досвід анімації в Unity та роботи з Unity Timeline, досвід роботи в Cascadeur. Є невеликий досвід анімації обличя.

VFX – Є досвід створення VFX у Unity, Magic Particles тощо.

Ігрові двигуни - Є досвід інтеграції, налаштування та складання ассетів у різних двигунах. Зазвичай я працюю Unity, але я маю досвід роботи в інших двигунах, наприклад Amazon Lumberyard, Big World і тд. Також є досвід створення шейдерів Unity Shader Graph, досвід оптимізації ігрових ассетів для кращої продуктивності.

Процедурна генерація – Є досвід процедурної генерації текстур у Substance Designer, створення 3D-ландшафтів у World Machine та симуляції тканини/одягу у Marvelous Designer.

Документація, ревью та презентації – Є досвід створення документації для нових співробітників, складання звітів-презентацій про виконану роботу, а також з пропозиціями нових ідей, локацій тощо.

Англійська мова – pre-intermediate

Учился в 1 заведении

Європейський Університет Фінансів, Інформаційних Систем, Менеджменту та Бізнесу

маркетинг

Киев, Украина, 2000

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Денис Вадимович

3D Artist Generalist / Technical Artist

Киев

Готов переехать: Другие страны

2 500 $

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 недели назад