Работал в 2 компаниях 6 лет 5 месяцев
Транспорт и Логистика
механік 1-і групи по випуску транспортних засобів.
СВП« Автотрансорт» ПАТ«КИЇВЕНЕРГО»
Транспорт и Логистика
4 года 3 месяца
10.2011 - 01.2016
-Забезпечувати постійний щоденний контроль за своєчасним виходом на лінію транспортних засобів у технічно справному стані, який відповідає вимогам безпеки дорожнього руху;
-Планувати й забезпечувати виконання планів технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, агрегатів і обладнання;
-Забезпечувати й контролювати виконання вимог техніки безпеки й пожежної безпеки при виконанні робіт на постах технічного обслуговування заправки машин та утримання території в належному санітарному стані;
-Своєчасно планувати потребу парку в запасних частинах, їх одержання та доставку на склад;
-Організовувати облік витрат запасних частин, агрегатів, шин, акумуляторів, обладнання та паливно-мастильних матеріалів;
-Забезпечувати заміну та списання транспортних засобів, агрегатів, обладнання, які відпрацювали амортизаційний строк, вести суворий контроль за пломбуванням спідометрів;
-Забезпечувати безаварійну і надійну роботу всіх видів устаткування, їх правильну експлуатацію, своєчасний якісний ремонт і технічне обслуговування, проведення робіт з його модернізації і підвищення економічності ремонтного обслуговування устаткування;
-Здійснювати технічний нагляд за станом і ремонтом захисних пристроїв на механічному устаткуванні, будівель і споруд цеху;
-Організовати підготовку календарних планів (графіків) оглядів, перевірок і ремонту устаткування, заявок на централізоване виконання капітальних ремонтів, на отримання необхідних для планово-попереджувальних і поточних ремонтів матеріалів, запасних частин, інструменту тощо, складання паспортів на устаткування, специфікацій на запасні частини та іншої технічної документації;
-Організувати облік усіх видів устаткування, а також відпрацьованого амортизаційний термін і морально застарілого, підготовку документів на їх списання;
-Вивчати умови роботи устаткування, окремих деталей і вузлів з метою виявлення причин їх передчасного зносу;
-Здійснювати аналіз причин і тривалості простоїв, пов'язаних з технічним станом обладнання;
-Розробляти і впроваджувати прогресивні методи ремонту і відновлення вузлів і деталей механізмів, а також заходи щодо збільшення термінів служби устаткування, скорочення його простоїв і підвищення змінності, попередження аварії та виробничого травматизму, зниженню трудомісткості і собівартості ремонту, поліпшення його якості;
-Готувати для пред'явлення органам державного нагляду підйомні механізми та інші об'єкти державного нагляду;
-Здійснювати технічне керівництво мастильно-емульсійним господарством, впроваджувати прогресивні норми витрат мастильних і обтиральних матеріалів, організовувати регенерацію відібраних масел;
-Розглядати раціоналізаторські пропозиції і винаходи, що стосуються ремонту і модернізації устаткування, давати висновки щодо них, забезпечувати впровадження прийнятих організацій;
-Організувати облік виконання робіт з ремонту та модернізації устаткування, контролювати їх якість, а також правильність витрачання матеріальних ресурсів, відпущених на ці цілі;
-Забезпечувати дотримання правил і норм охорони праці, вимог екологічної безпеки при виробництві ремонтних робіт;
-Керувати працівниками підрозділу підприємства, що здійснюють ремонт обладнання і підтримку його в працездатному стані (у підпорядкуванні 50 осіб );
-Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
слюсар з ремонту транспортних засобів.
СВП« Кабельні мережі» ПАТ«КИЇВЕНЕРГО».
Транспорт и Логистика
2 года
10.2009 - 10.2011
-Проводити діагностику і профілактичний огляд автотранспортних засобів, виявляючи дефекти;
-Вибраковувати деталі після розбирання та мийки, проводити при необхідності слюсарну обробку деталей, статичне балансування деталей і вузлів;
-Виконувати роботи з розбирання, ремонту і складання вузлів і механізмів автотранспортних засобів відповідно до ТУ заводу-виготовлювача та іншими керівними матеріалами з організації робіт;
-Виконувати роботи з установлення, регулювання та заміни запасних частин, агрегатів та обладнання згідно оформленого замовлення-наряду;
-Усувати виявлені в ході діагностики дефекти та несправності за погодженням з майстром ділянки (зміни);
-Забезпечувати якість ведення робіт, вносити необхідні корективи у способи і методи налагодження.
-Брати участь у роботах із впровадження прогресивних методів ремонту і відновлення устаткування, заходів щодо збільшення термінів служби устаткування, скорочення простоїв, попередження аварій та виробничого травматизму;
-Знати і дотримуватись при роботі інструкції з техніки безпеки, пожежної безпеки, виробничої санітарії;
-Брати участь в наданні допомоги постраждалим, у ліквідації аварії.
Ключевая информация
-Не одружений, дітей немає;
-Шкідливих звичок не маю;
-Маю водійське посвідчення категорії «АВС»;
-Займаюсь спортом;
-Готов до ненормованого робочого дня.
Учился в 2 заведениях
Національний транспортний університет (очна форма навчання)
автомобілі та автомобільне господарство
м.Київ, 2009
Барський автомобільно-дорожній технікум
обслуговування та ремонт автомобілів та двигунів
м.Бар Україна, 2005
Курсы, тренинги, сертификаты
Пройшов навчання і перевірку знань нормативних актів з охорони праці .а саме:НПАОП 0.00-1.01-07;НПАОП 0.00-1-36-03
Механік по випуску
Дополнительная информация
Професійні навики
- Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Internet, E-mail, програма 1С:УАТ.);
- Вільне володіння українською мовою, базові знання англійської мови;
- Вміння читати креслення;
- Знання специфіки роботи механізмів різної складності;
- Навички проведення аварійного ремонту;
- Досвід роботи з електричними механізмами;
- Досвід роботи на керівній посаді (у підпорядкуванні 50 осМета
Отримання посади механік, реалізація навичок і вмінь, професійне зростання.
Олег Миколайович
Олег Миколайович
Механік автотранспорту/Механік автомобільної колони/Інженер-механік
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 день назад