Работал в 2 компаниях   6 лет 5 месяцев

Транспорт и Логистика

механік 1-і групи по випуску транспортних засобів.

СВП« Автотрансорт» ПАТ«КИЇВЕНЕРГО»

Транспорт и Логистика

4 года 3 месяца

10.2011 - 01.2016

-Забезпечувати постійний щоденний контроль за своєчасним виходом на лінію транспортних засобів у технічно справному стані, який відповідає вимогам безпеки дорожнього руху;

-Планувати й забезпечувати виконання планів технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, агрегатів і обладнання;

-Забезпечувати й контролювати виконання вимог техніки безпеки й пожежної безпеки при виконанні робіт на постах технічного обслуговування заправки машин та утримання території в належному санітарному стані;

-Своєчасно планувати потребу парку в запасних частинах, їх одержання та доставку на склад;

-Організовувати облік витрат запасних частин, агрегатів, шин, акумуляторів, обладнання та паливно-мастильних матеріалів;

-Забезпечувати заміну та списання транспортних засобів, агрегатів, обладнання, які відпрацювали амортизаційний строк, вести суворий контроль за пломбуванням спідометрів;

-Забезпечувати безаварійну і надійну роботу всіх видів устаткування, їх правильну експлуатацію, своєчасний якісний ремонт і технічне обслуговування, проведення робіт з його модернізації і підвищення економічності ремонтного обслуговування устаткування;

-Здійснювати технічний нагляд за станом і ремонтом захисних пристроїв на механічному устаткуванні, будівель і споруд цеху;

-Організовати підготовку календарних планів (графіків) оглядів, перевірок і ремонту устаткування, заявок на централізоване виконання капітальних ремонтів, на отримання необхідних для планово-попереджувальних і поточних ремонтів матеріалів, запасних частин, інструменту тощо, складання паспортів на устаткування, специфікацій на запасні частини та іншої технічної документації;

-Організувати облік усіх видів устаткування, а також відпрацьованого амортизаційний термін і морально застарілого, підготовку документів на їх списання;

-Вивчати умови роботи устаткування, окремих деталей і вузлів з метою виявлення причин їх передчасного зносу;

-Здійснювати аналіз причин і тривалості простоїв, пов'язаних з технічним станом обладнання;

-Розробляти і впроваджувати прогресивні методи ремонту і відновлення вузлів і деталей механізмів, а також заходи щодо збільшення термінів служби устаткування, скорочення його простоїв і підвищення змінності, попередження аварії та виробничого травматизму, зниженню трудомісткості і собівартості ремонту, поліпшення його якості;

-Готувати для пред'явлення органам державного нагляду підйомні механізми та інші об'єкти державного нагляду;

-Здійснювати технічне керівництво мастильно-емульсійним господарством, впроваджувати прогресивні норми витрат мастильних і обтиральних матеріалів, організовувати регенерацію відібраних масел;

-Розглядати раціоналізаторські пропозиції і винаходи, що стосуються ремонту і модернізації устаткування, давати висновки щодо них, забезпечувати впровадження прийнятих організацій;

-Організувати облік виконання робіт з ремонту та модернізації устаткування, контролювати їх якість, а також правильність витрачання матеріальних ресурсів, відпущених на ці цілі;

-Забезпечувати дотримання правил і норм охорони праці, вимог екологічної безпеки при виробництві ремонтних робіт;

-Керувати працівниками підрозділу підприємства, що здійснюють ремонт обладнання і підтримку його в працездатному стані (у підпорядкуванні 50 осіб );

-Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

слюсар з ремонту транспортних засобів.

СВП« Кабельні мережі» ПАТ«КИЇВЕНЕРГО».

Транспорт и Логистика

2 года

10.2009 - 10.2011

-Проводити діагностику і профілактичний огляд автотранспортних засобів, виявляючи дефекти;

-Вибраковувати деталі після розбирання та мийки, проводити при необхідності слюсарну обробку деталей, статичне балансування деталей і вузлів;

-Виконувати роботи з розбирання, ремонту і складання вузлів і механізмів автотранспортних засобів відповідно до ТУ заводу-виготовлювача та іншими керівними матеріалами з організації робіт;

-Виконувати роботи з установлення, регулювання та заміни запасних частин, агрегатів та обладнання згідно оформленого замовлення-наряду;

-Усувати виявлені в ході діагностики дефекти та несправності за погодженням з майстром ділянки (зміни);

-Забезпечувати якість ведення робіт, вносити необхідні корективи у способи і методи налагодження.

-Брати участь у роботах із впровадження прогресивних методів ремонту і відновлення устаткування, заходів щодо збільшення термінів служби устаткування, скорочення простоїв, попередження аварій та виробничого травматизму;

-Знати і дотримуватись при роботі інструкції з техніки безпеки, пожежної безпеки, виробничої санітарії;

-Брати участь в наданні допомоги постраждалим, у ліквідації аварії.

Ключевая информация

-Не одружений, дітей немає;

-Шкідливих звичок не маю;

-Маю водійське посвідчення категорії «АВС»;

-Займаюсь спортом;

-Готов до ненормованого робочого дня.

Учился в 2 заведениях

Національний транспортний університет (очна форма навчання)

автомобілі та автомобільне господарство

м.Київ, 2009

Барський автомобільно-дорожній технікум

обслуговування та ремонт автомобілів та двигунів

м.Бар Україна, 2005

Курсы, тренинги, сертификаты

Пройшов навчання і перевірку знань нормативних актів з охорони праці .а саме:НПАОП 0.00-1.01-07;НПАОП 0.00-1-36-03

КИЕВ, 2015

Механік по випуску

Дополнительная информация

Професійні навики

- Досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Internet, E-mail, програма 1С:УАТ.);

- Вільне володіння українською мовою, базові знання англійської мови;

- Вміння читати креслення;

- Знання специфіки роботи механізмів різної складності;

- Навички проведення аварійного ремонту;

- Досвід роботи з електричними механізмами;

- Досвід роботи на керівній посаді (у підпорядкуванні 50 ос

Мета

Отримання посади механік, реалізація навичок і вмінь, професійне зростання.

Олег Миколайович

Механік автотранспорту/Механік автомобільної колони/Інженер-механік

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 1 день назад