Работал в 1 компании   24 года 3 месяца

Услуги для бизнеса - другое

Менеджер, оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документаціі

Комерційні структури

Услуги для бизнеса - другое

24 года 2 месяца

07.2000 - по настоящее время

Ключевая информация

Помічник, асистент уповноваженої особи фармацевтичного (аптечного) складу, аптеки. Помічник бухгалтера з первинної документаціі. Резюме. Одеса.

  • допомога Ліцензіату в організації ефективної роботи аптеки (аптечного складу), у підтримці необхідного асортименту та кількості виробів медичного призначення із замовленням, оформленням та моніторингом постачання, допомога у веденні обліку дефектури асортименту аптеки (аптечного складу);
  • допомога у контролі термінів придатності та у контролі дотримання правил зберігання різних груп лікарських засобів, у веденні раціонального документообігу, допомога у веденні обліку та звітності, юридично грамотні відповіді на запити контролюючих органів та на рекламації;
  • вміння працювати із запереченнями Клієнтів, навички позитивної мотивації Клієнтів;
  • моніторинг та аналітика законодавчої бази, що регламентує фармацевтичну діяльність;
  • аналітика та узагальнення актуальних для суб'єкта господарської діяльності правових питань, розробка та впровадження загальної для його структурних підрозділів стратегії та тактики дій у разі виникнення можливих ризикових ситуацій;
  • допомога Ліцензіату у здійсненні контролю актуалізації нормативної та корпоративної документації, у дотриманні регуляторних положень, правил та процедур згідно з Ліцензійними умовами;
  • допомога Ліцензіату у проведенні самоінспекції дотримання принципів управління якістю, належної практики дистрибуції, дотримання правил прийому, зберігання та торгівлі лікарськими засобами з підготовкою проектів відповідної внутрішньої документації;
  • допомога Ліцензіату у розробці та затвердженні штатного розкладу, посадових інструкцій його працівників, методик, процедур, положень, протоколів тощо;
  • допомога Ліцензіату у реєстрації та оформленні замовлень та доставок лікарських засобів відповідно до Ліцензійних умов (договори, первинні документи, у тому числі і ТТН);
  • допомога Ліцензіату у належному оформленні як постачання серій лікарських засобів, так і протоколів реалізації на кожну серію лікарських засобів, протоколів розгляду рекламацій;
  • допомога уповноваженій особі Ліцензіата у контролі нездійснення продажу та відпустку лікарських засобів доти, доки уповноважена особа не дасть дозволу на їх реалізацію (відпуск) після проходження контролю якості;
  • допомога уповноваженій особі Ліцензіата у проведенні вхідного контролю якості лікарських засобів у місці приймання продукції, у підготовці та оформленні висновку вхідного контролю якості лікарських засобів з відміткою про передачу їх на реалізацію (відпуск), допомога у моніторингу умов зберігання лікарських засобів;
  • допомога уповноваженій особі Ліцензіата у веденні обліку рішень у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів, в оформленні дозволу на реалізацію (відпуск) лікарських засобів або акта про виявлені невідповідності, допомога у моніторингу реєстра руху лікарських засобів;
  • допомога уповноваженій особі Ліцензіата у перевірці лікарських засобів, що надходять в аптеку або на аптечний, фармацевтичний склад, на їх відповідність супровідним документам (назва, кількість, номери серій, термін придатності лікарських засобів, інформація про постачальника, дозування, лікарську форму, виробника, реєстраційний статус згідно з Державним реєстром лікарських засобів та ін.);
  • знання облікових систем управління аптеками та аптечними мережами, програм складського та управлінського обліку на аптечних, фармацевтичних складах, знання інформаційних систем аптечних установ, електронних систем охорони здоров'я (у тому числі державної програми "Доступні ліки", програми "BAS Медицина" та ін.) , програм обліку медикаментів, ліків (Pharmacy, Парацельс, програмний комплекс "Аптека", IBS Міні-Аптека, 1С: Аптека, Аптека Моріон, Скарб, АНР-Аптека та ін.);
  • вміння працювати з аптечними, фармацевтичними сервісами, агрегаторами (Liki24, Tabletki.ua, MedBrowse, Аптека 911 та ін.).

Учился в 1 заведении

Університет

Менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера з первинної документаціі, логістик, диспетчер,юрисконсульт

Одеса, 1997

Владеет языками

Английский

средний

Испанский

средний

Итальянский

средний

Немецкий

средний

Белорусский

средний

Польский

средний

Дополнительная информация

Профессиональные навыки и умения:

  • Менеджер по роботі з Клієнтами;
  • Офіс-менеджер (прийом, формування, оформлення заявок та документів, продаж, закупівля, документообіг, склад, ведення складського, управлінського обліку), помічник логіста;
  • Оператор ПК (1С, CRM и др.), диспетчер (оформлення ТТН);
  • Адміністратор, юрисконсульт. Одеса. Резюме.

По каким направлениям ищу работу:

  • Помічник директора (керуючого) аптечним складом, помічник завідувача аптеки, куратор, контролер. Резюме. Одеса.

Контактная информация:

  • Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми;
  • Робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів;
  • Вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб;
  • Документообіг, прийом та формування замовлень, оформлення документів.

Микола

Помічник завідувача аптеки, директора (керуючого) аптечним складом, куратор, контролер.Резюме.Одеса

Одесса

14 000 грн.

52 года

полная занятость, неполная занятость

Обновлено 1 месяц назад