Работала в 2 компаниях 4 года 11 месяцев
Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail
фахівець з інформаційної підтримки клієнтів
SAT
Транспорт и Логистика
2 года 1 месяц
02.2020 - 03.2022
-Оформелння накладних в 1С
-Інформаційна консультація клієнтів
- робота з клієнтами, оформлення перевезення та доставки вантажу, надання консультацій в телефонному режимі стосовно послуг та роботи компанії, фіксація скарг, зауважень та пропозицій від клієнтів, прийом заявок на виїзд та доставку вантажу.
-Інформаційна консультація клієнтів
- робота з клієнтами, оформлення перевезення та доставки вантажу, надання консультацій в телефонному режимі стосовно послуг та роботи компанії, фіксація скарг, зауважень та пропозицій від клієнтів, прийом заявок на виїзд та доставку вантажу.
Оператор Call-centre
Фокстрот
Торговля розничная / Retail
2 года 8 месяцев
05.2017 - 01.2020
Прийом вхідних дзвінків, здійснення вихідних дзвінків;
Якісна консультування клієнтів;
Інформування клієнтів про доставку замовлення;
Контроль своєчасності відправки замовлення;
Внесення в базу даних отриманої інформації
Навички та досягнення:
-вміння підібрати товар відповідно потребам клієнта (максимально точно дізнатися чого хоче клієнт)
-заохотити клієнта придбати не тільки той основний товар, який йому необхідний, але і придбати щось додатково, що в першу чергу принесе користь особисто для нього (продаж аксесуарів, гарантій, сервісу)
-вміння професійно вести діалог з клієнтом (вести діалог відповідно стандартам анкети)
-вміння орієнтуватися в техніці (вибрати серед аналогів більш якісну техніку відповідно їх характеристик)
-робота з «важкими» клієнтами і знаходження правильного підходу для вирішення проблеми
-консультативні продажі
-оцінка потреб клієнтів
-грамотна вимова
-телефонні переговори
• Прийом вхідних дзвінків
• Надання інформації клієнтам
• Реєстрація заявок
• Вирішення проблем клієнтів
• Ведення телефонних переговорів
• Обробка клієнтської бази
• Обробка клієнтської бази
• Забезпечення підтримки клієнтів
• Ведення звітності про роботу
• Дотримання стандартів обслуговування
Ключевая информация
-уміння підібрати товар відповідно до потреб клієнта (максимально точно дізнатися чого хоче клієнт)
-залучити клієнта придбати як той основний товар, який йому необхідний, а й придбати щось додатково, що у першу чергу принесе користь особисто йому (продаж аксесуарів, гарантій, сервиса)
-уміння професійно вести діалог з клієнтом (вести діалог відповідно до стандартів анкети)
-уміння орієнтуватися в техніці (вибрати серед аналогів якіснішу техніку відповідно до їх характеристик)
-робота з «важкими» клієнтами та знаходження правильного підходу для вирішення проблеми
-консультативний продаж
-Оцінка потреб клієнтів
-грамотне мовлення
-телефонні переговори
-залучити клієнта придбати як той основний товар, який йому необхідний, а й придбати щось додатково, що у першу чергу принесе користь особисто йому (продаж аксесуарів, гарантій, сервиса)
-уміння професійно вести діалог з клієнтом (вести діалог відповідно до стандартів анкети)
-уміння орієнтуватися в техніці (вибрати серед аналогів якіснішу техніку відповідно до їх характеристик)
-робота з «важкими» клієнтами та знаходження правильного підходу для вирішення проблеми
-консультативний продаж
-Оцінка потреб клієнтів
-грамотне мовлення
-телефонні переговори
Училась в 1 заведении
Сумський державний університет
обліково-фінансовий факультет, спеціальність фінанси, банківська справа та страхування
Суми, 2018
Владеет языками
Английский
средний
Немецкий
ниже среднего
Русский
средний
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,), E-mail (Outlook Express)
Наукова діяльність
Тези зі страхування "Роль інновацій у діяльності страхових компаній України"
Тези з маркетингу "Маркетинг у соціальних мережах"
Тези з міжнародної економіки "Інновації як фактор випереджаючого розвитку національної економіки", "Економічна безпека держав у контексті транскордонного співробітництва"
Особисті якості
старанність, комунікабельність, доброзичливість, цілеспрямованість на результат, відповідальність, стресостійкість, енергійність, адаптивність до внутрішніх і зовнішніх змін, здатність працювати як в команді, так і самостійно, здатність швидко навчатися
Захоплення та інтереси
художня література, домашні тварини, спорт, рукоділля, фотографія, подорож, кулінарія
Практика
онлайн практика в Приватбанк
номер сертифікату 1211785
Вікторія Олександрівна
Вікторія Олександрівна
Фінансист стажер
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика
Обновлено 3 недели назад