Работал в 4 компаниях 17 лет 8 месяцев
Энергетика и Энергоносители, Телекоммуникации / Связь, Строительство, Страхование
Адміністратор системи
Атмосфера
Энергетика и Энергоносители
1 год 5 месяцев
12.2022 - 05.2024
-супровід роботи системи CRM Бітрікс24 (call-tracking)
-підтримка робити користувачів в CRM Бітрікс24
- підтримка робити користувачів в MS Office-365
- моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури- надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- cупровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії (створення заявки на оплату через 1С) - контроль працездатності обладнання користувачів (ноутбук/системний блок)
- контроль працездатності друкарських БФП (заправка обслуговування)
Інженер технічної підтримки
Бизнес Медиа ЛТД
Телекоммуникации / Связь
1 год 10 месяцев
12.2020 - 10.2022
- Забезпечення віддаленої технічної підтримки користувачів ІТ-сервісів (перша лінія підтримки)
- Облік ліцензій ПЗ,встановленого на ПК користувачів
- Моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
- Робота з обліковими записами користувачів і ПК в службі каталогів Active Directory
- Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- Розробка інструкцій користувачів ІТ-сервісів
- Створення поштових скриньок і груп розсилки на сервері MS Exchange згідно запитів користувачів
- Підсистема друку (HP+Konica Minolta)
- Супровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії.
провідний інженер служби технічної підтримки
ФПК ДМС
Строительство
14 лет 2 месяца
10.2006 - 12.2020
- Моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
- Робота з обліковими записами користувачів і ПК в службі каталогів Active Directory
- Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- Розробка інструкцій користувачів ІТ-сервісів
- Супровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії.
- Створення поштових скриньок і груп розсилки на сервері MS Exchange згідно запитів користувачів
- IBM Lotus Notes (користувач)
- Налаштування і встановлення «M.E.Doc»
- Підсистема друку (HP+Konica Minolta)
Оператор Call-centre
УАСК АСКА-ЖИТТЯ, ПрАТ
Страхование
4 года 8 месяцев
09.2006 - 05.2011
- приймання та оформлення заявки кліента з місця ДТП
- приймання та оформлення заявки клиента згідно з договором ДМС
- співпраця з асистуючою компанією,виклик на місце ДТП аварійного комісара
- консультування клієнтів з питань полісів стархування компанії
Ключевая информация
Крім технічних знань,за час своєї роботи набув досвід спілкування з різними типами людей (добрі,злі,веселі,похмурі).
Пояснюю,допомагаю своїм співробітникам розібратися зі складною ситуацією максимально дохідливо,без снобізму,ввічливо і м'яко.Підбираю потрібні слова підтримки для головного бухгалтера,генерального директора,менеджера-стажера.
Швидко сходжусь з людьми,спілкуюсь в спокійній манері,не дратуючись і завжди лишаю приємне враження.
Учился в 1 заведении
Донецький технікум промислової автоматики
електронно-обчислювальна техніка
Донецьк, 2001
Владеет языками
Английский
средний
Польский
выше среднего
A2
Курсы, тренинги, сертификаты
Дополнительная информация
мета
обіймання посади інженера технічної підтримки
додаткова інформація
маю підтверджену групу інвалідності
Денис Анатолійович
Денис Анатолійович
Інженер технічної підтримки
Киев
Голосеевский район, Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: посменная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 4 дня назад