Работала в 7 компаниях   17 лет 6 месяцев

Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, Государственный сектор

Керівник відділу закупівель

Траст Інвест Груп, ТОВ

Строительство

2 года 3 месяца

09.2021 - 12.2023

  • Організація роботи по забезпеченню об'єктів усіма необхідними матеріалами, послугами, обладнанням, спецтехнікою.
  • Контроль роботи менеджерів з постачання
  • Пошук нових постачальників та управління взаємовідносинами з існуючими постачальниками
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Контроль ведення обліку та документообігу в 1с, оптимізація бази
  • Контроль та формування первинних документів, довіреностей, прибуткових та видаткових накладних
  • Пошук та підбір персоналу
  • Контроль поданих актів виконаних робіт від підрядників
  • Формування звітів
  • Координація робіт з будівельними майданчиками
  • Участь о роботі з кошторисною документацією
Результати:
Знижено собівартость закупівель
Постачання матеріалів в найкоротші строки
Оптімізована робата відділу постачання
Відстуність простоїв спецтехніки та будівельних робіт
Знижена вартість робіт та матеріалів від підрядних організацій
Підібрана чудова команда менеджерів

Менеджер відділу постачання

Snab

Строительство

1 год 8 месяцев

06.2019 - 02.2021

  • Повне забезпечення об'єктів усіма необхідними матеріалами
  • Пошук нових постачальників та управління взаємовідносинами з існуючими постачальниками
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Контроль ведення обліку та документообігу в 1с, оптимізація бази
  • Проведення інвентаризацій
  • Робота з рекламаціями
  • Контроль та формування первинних документів, довіреностей, прибуткових та видаткових накладних
  • Ціноутворення
  • Аналітика цін і прогнозування ринку
  • Контроль виконання договірних зобов'язань в частині дотримання цін, термінів поставок, якісних і кількісних показників
  • Контроль роботи та координація спецтехніки ,транспорту
  • Формування звітів за результатами роботи
  • Координація робіт з будівельними майданчиками
  • Участь о роботі з кошторисною документацією
  • Результати:
  • Знижено собівартость закупівель основних матеріалів
  • Збільшена кредитна лінії для компанії в
  • Впроваджено та налагождено роботу з 1С 8.3
  • Відстуність простоїв спецтехніки та будівельних робіт

    Керівник відділу закупівель

    Центр А-Трейд, ООО

    Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

    9 месяцев

    11.2017 - 08.2018

    • Організація і координація роботи відділу закупівель
    • Пошук нових постачальників та стратегічні переговори по цінам і умовам оплат з уже існуючими постачальниками
    • Складання та підписання контрактів,договорів, додаткових угод і.т.д.
    • Моніторинг ринку канцтоварів, пакувальних матеріалів, побутової хімії, господарських товарів
    • Ціноутворення
    • Контроль залишків товару, закупівля стратегічно важливого товару
    • Робота з рекламаціями
    • Налагодження процесів закупівлі товарів, оптимізація работи відділу закупівель
    • Аналіз та підбір товарів для проведення щомісячних промоакцій
    • Контроль цін, якості товарів, поставок
    • Результати:
    • Оптимізована кількість складських запасів.
    • Значною мірою автоматизована робота в 1С
    • Оптимізована асортиментна матриця товарів.
    • Мінімізована кількість несвоєчасних поставок

      Начальник відділу закупівель

      Ярослав, ПП

      Промышленность и Производство

      10 месяцев

      12.2015 - 10.2016

      • Постійне проведення аналізу по товарним групам і товарним позиціям, визначення прибуткових,малоприбуткових та збиткових груп товарів(в тому числі супутніх груп товарів-побутова хімія,канцтовари,хозтовари і.т.і).Здійснення корегування закупівельної політики по результатам такого аналізу
      • Формування асортименту та об'ємів закупівлі(в тому числі групи супутніх товарів для мережі магазинів),участь у ціноутворенні
      • Пошук нових постачальників,ведення переговорів на різних рівнях і укладення договорів з постачальниками
      • Аналіз конкурентів за вартістю товарів, послуг, умов постачання та якості ТМЦ.
      • Організація і проведення тендерів
      • Контроль процесу закупівлі з моменту оплати,вантаження,транспортування і постачання на склад
      • Аналіз продажів по мережі фірмових магазинів компанії,організація та проведення акцій для стимулювання продажів
      • Контроль списання ТМЦ
      • Контроль складських запасів ТМЦ
      • Забезпечення підприємства та офісу основними і допоміжними матеріальними цінностями для безперебійної роботи
      • Зниження вартості товарів (логістика, знижки, закупівля безпосередньо у виробників )
      • Претензійна робота з постачальниками та підрядниками, робота з поверненнями неякісного товару та браку
      • Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості
      • Документообіг
      • Складання звітів.
      • Управління персоналом клінінгу та охорони
      • Результати:
      • Максимальна конкурентоспроможність цін
      • Зформувано асортимент прибуткової групи супутніх товарів
      • Укладено договори з прямими виробниками товарів

      Керівник служби закупівель

      ТОВ "Грізон"

      Торговля розничная / Retail

      4 года 5 месяцев

      07.2011 - 12.2015

      • Управління асортиментним рядом (визначення асортименту магазинів та цінової політики).
      • Організація та виконання процесу закупівлі товару (пошук виробників та закупівля товару).
      • Організація і проведення тендерів.
      • Ведення перемовин на різних рівнях з виробниками та імпортерами.
      • Ведення документообігу процесу закупівлі (контракти, рахунки, Акти і.т.д).
      • Формування пропозицій щодо просування/стимулювання продажу товарів шляхом проведення акцій.
      • Претензійна робота з постачальниками.
      • Аналіз продажів.
      • Проведення інвентаризацій.
      • Результати:
      • Зменшення неліквідних та малоприбуткових залишків за рахунок вивчення купівельного попиту та розпродажів
      • Розширення асортименту і збільшення товарообігу
      • Розширення торгівельної діяльності

        Економіст

        Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

        Государственный сектор

        6 лет 2 месяца

        04.2004 - 06.2010

        • Підготовка документації, та проведення тендерних закупівель
        • Виконання робіт по підготовці договорів на закупівлю товарів,робіт та послуг
        • Проведення маркетингового аналізу ринку товарів,робіт та послуг
        • Техніко-економічні розрахунки господарської діяльності
        • Підготовка та узгодження з керівниками відділів плати за навчання на наступний навчальний рік
        • Розрахунок вартості проживання у гуртожитках
        • Складання кошторисів згідно встановленої плати за навчання
        • Участь у підготовці проекту колективного договору
        • Підготовка та складання звітів
        • Досягнення:
        • 1.Повністю з «0» налагоджена процедура тендерних закупівель
        • 2.Покращена якість товарів і послуг,які закуповувались університетом.

        Економіст

        Обласна психіатрична лікарня № 1

        Государственный сектор

        9 месяцев

        02.2003 - 11.2003

        • Підготовка,складання та подача звітності
        • Розрахунок та планування витрат
        • Підготовка документації та проведення тендерних закупівель
        • Складання фотографії робочого часу працівників
        • Маркетинговий аналіз ринку товарів,робіт та послуг

        Ключевая информация

        Орієнтація на результат

        Досвід оптимізації та автоматизації процесів в 1С

        Досвід проведення ефективних та результативних переговорів , вміння вибудовувати довгострокові відносини

        Досвід закупівель різних груп товарів: витратних матеріалів,бетонів,ЗБВ,інструментів, будматеріалів,освітлювальної та електротехнічної продукції,обладнання, металів, деревинно-плитних матеріалів, засобів індивідуального захисту,пакувальних матеріалів,канцтоварів, госптоварів,хімії,фармпрепаратів.

        Досвід налагодження та управління процесом безперебійного та своєчасного матеріально-технічного забезпечення підприємства

        Досвід складання і контроль виконання бюджету,зменшення витрат

        Досвід розробки договорів, додаткових угод

        Велика база постачальників: заводів, виробників, імпортерів

        Вміння відстоювати інтереси компанії у разі виявлення порушень постачальниками щодо:якості, комплектності, строків чи умов поставок, зміни ціни і.т.і

        Аналітика асортиментних матриць товарів, зменшення неліквідних залишків, зменшення втрачених продажів.

        Знання первинної бухгалтерії

        Училась в 3 заведениях

        Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

        Економіка

        Київ, 2023

        НУК імені адмірала Макарова

        «Економіка і підприємництво»

        Миколаїв, 2006

        Миколаївський політехнічний технікум

        «Економіка підприємства»

        Миколаїв, 2003

        Владеет языками

        Английский

        базовый

        Русский

        свободно

        Украинский

        родной

        Курсы, тренинги, сертификаты

        ANOMALY ENGLISH PROJECT

        Київ, 2017

        English Course for A1 PART1

        ANOMALY ENGLISH PROJECT

        Київ, 2017

        English Course for A1 PART2

        ANOMALY ENGLISH PROJECT

        Київ, 2017

        English Course for A2 PART 1

        Дополнительная информация

        Комп'ютерні навички

        1С , ERP, MS Office

        Особисті якості

        Чесність, цілеспрямованість, результативність, аналітичний спосіб мислення,спроможнiсть приймати рішення та знаходити вихід із ситуацій, навіть коли вже здається, що змінити нічого не можна.

        Знання мов

        Українська(рідна), Русский(рідна), English (базовий)

        Мета

        Знайти перспективну роботу у стабільній компанії, яка дозволить мені застосувати і розвинути професійні знання та навички, а також зробити достойний внесок в успішний розвиток компанії .

        Олена

        помічник адвоката, помічник бухгалтера, менеджер

        Киев

        39 лет

        Характер работы: удаленная работа

        Обновлено 3 дня назад