Работал в 7 компаниях   20 лет 4 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Банки

Фінансовий директор

ТОВ АГРОЕКО-МК

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 9 месяцев

08.2022 - по настоящее время

  • Аналіз фінансово-господарської діяльності компанії.
  • Бюджетування, підготовка план-факту використання бюджету.
  • Прийняття рішень з ціноутворення, збільшення операційної рентабельності.
  • Фінансове моделювання.
  • Формування фінансової та управлінської звітності компаній: P&L, Cash Flow, Balance.
  • Співпраця з фінансовими та банківськими установами.
  • Підготовка окремих управлінських звітів та інформації для ухвалення бізнес-рішень.Контроль фінансового стану компаній.Визначення та контроль основних показників ефективності роботи компаній.
  • Управління дебіторською заборгованістю.
  • Управління кредиторською заборгованістю.
  • Управління грошовими потоками.
  • Участь у стратегічному плануванні роботи компанії.
  • Розробка та впровадження управлінської звітності.
  • Податкове планування.
  • Планування та контроль за фінансовими потоками компанії.
  • Ревізія клієнтських договорів.
  • Повний контроль та супровід нових проєктів.

Керівник офісу, фінансовий директор

Група компаній

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

10.2020 - 01.2022

  • Контроль фінансового стану компаній.
  • Визначення та контроль основних показників ефективності роботи компаній.
  • Прийняття рішень з ціноутворення, збільшення операційної рентабельності.
  • Управління дебіторською заборгованістю.
  • Управління кредиторською заборгованістю.
  • Управління грошовими потоками.Формування довгострокового фінансового планування.
  • Участь у стратегічному плануванні роботи компаній.
  • Формування фінансової та управлінської звітності компаній: P&L, Cash Flow, Balance.
  • Розробка та впровадження управлінської звітності на щомісячній/квартальній/річній основі.
  • Аналіз господарсько-фінансової діяльності компаній на щомісячній/квартальній/річній основі.
  • Податкове планування.
  • Планування та контроль за фінансовими потоками компаній.
  • Моніторинг та контроль фінансових показників.
  • Ревізія клієнтських договорів.
  • Повний контроль та супровід нових проєктів.

Керівник проєктів

ФОП, Аутсорсинг

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

5 лет 4 месяца

06.2015 - 10.2020

  • виготовлення та обслуговування об'єктів зовнішньої та внутрішньої реклами;
  • будівництво та ремонтно-оздоблювальні роботи;
  • вентиляційні роботи з підвищеним рівнем допуску;
  • виробництво високоякісних офісних та м'яких меблів;
  • виробництво металопластикових виробів;
  • банківські та страхові послуги;
  • фінансовий моніторинг.
  • Реалізація нових проектів по всім напрямкам діяльності;
  • Проведення переговорів;
  • Підготовка та участь у тендерах;
  • Ведення та контроль всіх бізнес-проектів (від початку проведення переговорів до 100% їх реалізації);

Приклади реалізованих проєктів:

  • ROSHEN (дахові конструкції на Київській кондитерській фабриці);
  • UKRAINE GLOBAL SCHOOL (повне забезпечення VIP-меблями школи та дитячого садку);
  • Vodafone (рекламне оформлення центрів по всій території України);
  • ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ АРМІЇ - проектування та капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання спортивного комплексу, ігрового залу, плавального басейну та спортивного манежу;
  • AROMAKAVA (рекламне оформлення кафе по всій території України);
  • Архітектор Краси (рекламне оформлення магазинів по всій території України);
  • ПЛАНЕТА КІНО - введення в експлуатацію розважальної VR-зони в ТРЦ «Блокбастер» - меблеве та ремонтно-будівельне направлення

Директор з розвитку бізнесу

ТОВ «ЮГ-Сервис»

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 года 3 месяца

03.2012 - 06.2015

  • Організація роботи підприємства, та аналіз діяльності;
  • Розробка комерційної стратегії підприємства;
  • Організація роботи по пошуку клієнтів, підготовка та участь у тендерах;
  • Контроль ефективності використання ресурсів;
  • Розробка стратегії і плану розвитку підприємства (аналіз ринку, конкурентів, маркетинг);
  • Проведення переговорів;
  • Укладання договорів;
  • Організація та контроль процесу з виконання договірних зобов'язань;
  • Повне ведення проектів, від початку до повного виконання;
  • Робота з проектною документацією;
  • Робота з постачальниками;
  • Підбір персоналу;
  • Вирішення спірних питань;
  • Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
  • Проведення маркетингових досліджень;
  • Планування рекламного бюджету;
  • Проведення рекламних кампаній;
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній;
  • Погодження з міською владою рекламних конструкцій (по всій території України);

Реалізація проєктів:

  • WOG (рекламне оформлення АЗК WOG Cafe, WOG Market);
  • Нова пошта (рекламне оформлення більш ніж 30 відділень);
  • АБ "Приватбанк" (рекламне обслуговування відділень банку);
  • АТ "Ощадбанк" (рекламне обслуговування відділень банку);
  • АЗС SOCAR (оформлення АЗС м. Кременчук, заміна LED освітлення на АЗС в м. Києві і т.д.);
  • CityCommerceBank більше 40 відділень (ребрендінг існуючих + нові відділення: виробництво рекламних вивісок, ремонтно-будівельні роботи, допомога в пошуку та введенню в експлуатацію нових відділень);
  • ПАТ РЕАЛ БАНК (рекламне оформлення відділень банку);
  • Київський ювелірний завод (оформлення фірмових магазинів);
  • ПРЕМІУМ БАНК (рекламне оформлення відділень банку);
  • АЗС WOG (заміна освітлення на LED);
  • АЗС Luxwen (заміна освітлення на LED);
  • АЗС TES (рекламне оформлення більше 35 АЗК);
  • АЗС M (встановлення цінових стел на АЗК);
  • PROFinBank більше 20 відділень (рекламне оформлення відділень);
  • Unicreditbank - ребрендінг 350 відділень банку по всій Україні;

Начальник відділу зв'язків з громадськістю та реклами

ПАТ "РЕАЛ БАНК"

Банки

4 месяца

12.2011 - 04.2012

  • Організація роботи відділу з "0", аналіз діяльності;
  • Відкриття нових відділень по всій території України (від пошуку до запуску відділення);
  • Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
  • Проведення маркетингових досліджень;
  • Планування рекламного бюджету;
  • Проведення рекламних кампаній;
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній;
  • Робота зі ЗМІ, телеканалами, радіостанціями щодо розміщення реклами;
  • Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
  • Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
  • Розробка фірмового стилю;
  • Розробка бренд буку Банка, адаптація до матеріалів, які є на Українському ринку;
  • Розробка фірмового стилю оформлення відділень Банку;
  • Розробка фірмового стилю меблевих конструкцій;
  • Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень та філій банку;
  • Організація та контроль за дотриманням фірмового стилю під час відкриття відділень банку;
  • Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
  • Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
  • Організація прес-конференцій.

Радник Голови Правління з питань маркетингу та реклами (Начальник управління маркетингу та реклами)

ВАТ «БМ Банк»

Банки

3 года 1 месяц

03.2007 - 04.2010

  • Координація та контроль роботи з розвитку маркетингової та рекламної політики Банку;
  • Організація роботи управління, аналіз діяльності відділів;
  • Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
  • Проведення маркетингових досліджень;
  • Планування рекламного бюджету;
  • Проведення рекламних кампаній;
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній;
  • Робота зі ЗМІ, телеканалами, радіостанціями щодо розміщення реклами;
  • Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
  • Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
  • Розробка фірмового стилю;
  • Розробка бренд буку Банка, адаптація до матеріалів, які є на Українському ринку;
  • Розробка фірмового стилю оформлення відділень Банку (від плитки на полу до рекламного постеру);
  • Розробка фірмового стилю меблевих конструкцій;
  • Функціональне зонування відділень Банку;
  • Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень та філій банку;
  • Організація та контроль за дотриманням фірмового стилю під час відкриття 45 відділень банку за короткий період (18 місяців);
  • Організація та контроль роботи по відкриттю нових відділень (від пошуку до запуску);
  • Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
  • Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
  • Організація прес-конференцій.

Начальник управління маркетингу та реклами

АБ «Таврика»

Банки

5 лет

02.2002 - 02.2007

  • Розробка маркетингової та рекламної стратегії;
  • Планування рекламного бюджету;
  • Проведення рекламних кампаній;
  • Пошук та введення в експлуатацію нових відділень;
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній;
  • Організація роботи управління, аналіз діяльності відділів;
  • Робота зі ЗМІ, розміщення реклами;
  • Проведення маркетингових досліджень;
  • Укладання комерційних, рекламних, маркетингових договорів;
  • Розробка фірмового стилю;
  • Розробка та введення в дію сайту;
  • Створення Call-центру;
  • Розробка, виготовлення і розміщення зовнішніх рекламних вивісок на фасадах відділень та філій банку;
  • Розробка дизайну, виготовлення і розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візиток, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо;
  • Забезпечення рекламно-сувенірною продукцією;
  • Робота з телеканалами та радіостанціями (виготовлення та розміщення роликів, складання оптимальної сітки мовлення);
  • Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, розробка дизайну та друк постерів, укладання договорів на розміщення);
  • Організація прес-конференцій.

Ключевая информация

Орієнтований на результат. Вмію організовувати та управляти проектами. Чітко розумію фактори, які формують позитивний імідж. Вмію поставити задачі та організувати отримання максимального результату. Комунікабельний, вмію управляти людьми та бути командним гравцем. Лідер.

Учился в 1 заведении

Полтавський кооперативний інститут

Менеджмент організації

м. Полтава, Україна , 2000

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Рівень знання ПК - високий;

1С - достатньо;

Microsoft Windows - вільно;

Microsoft Office - вільно;

Internet Explorer, Google Chrome - вільно;

Internet - вільно;

Adobe Photoshop - вільно;

Adobe Premier - достатньо;

Особисті риси

Активна життєва позиція, організаторські здібності, відповідальність, креативність, порядність, надійність.

Захоплення та інтереси

Спорт, подорожі, фото, кіно

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорій «В», «С»;

Власний автотранспорт;

Мета

Здобуття посади Директора з розвитку бізнеса та супроводження проектів, Фінансового директора, Заступника Директора, Керівника проектів.

Роман Олександрович

Директор з розвитку бізнесу, Фінансовий директор, Заступник Директора, Керівник проєктів

Киев

80 000 грн.

45 лет

полная занятость

Обновлено 3 месяца назад