Работал в 6 компаниях 13 лет 6 месяцев
FMCG, АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Procurement executive
Філіп Морріс Україна*
FMCG
3 года 3 месяца
12.2021 - по настоящее время
Категорії відповідальності: Логістика (транспорт, складські операції, митні послуги), автопарк і паливо, управління відходами, дистрибуція на локальному ринку.
Основні обов’язки та досягнення:
• Організація та виконання закупівельних проєктів; виконання ролі лідера закупівельних процесів.
• Керівництво частиною CAPEX-проєктів.
• Управління роботою підлеглого фахівця із закупівель: постановка завдань, визначення варіантів у щоденній діяльності, розробка довгострокових цілей для покращення процесів.
• Проведення складних тендерних (RFx) процедур на національному рівні, пошуку постачальників, переговорів, забезпечення закупівель для внутрішніх цільових сторінок з досягнення економіки, консолідації постачальників і стандартизації продукції.
• Координація закупівельних заходів для відкриття нового заводу у Львові: оренда приміщення, реконструкція, забезпечення електропостачання, логістика та управління відходами заводу.
• Розробка тендерної документації (RFx), комунікація з внутрішніми та зовнішніми зацікавленими сторонами, підготовка фінансового аналізу пропозицій постачальників, надання рекомендацій, відбір пропозицій спільноти з цікавими сторонами, впровадження KPI та P4P, проведення переговорів щодо ціни, умов та підготовка договорів за результатами тендеру.
• Управління контрактами (підготовка, узгодження умов, підписання) з урахуванням вимог до всіх залучених сторінок, включно з юридичним відділом, фінансами, безпекою тощо.
• Ідентифікація та оцінка постачальників, визначення їх можливостей для відповідності існуючим та майбутнім потребам компанії.
• Забезпечення ефективної комунікації з постачальниками та координація окремих внутрішніх відділів у рамках закупівельних процесів.
• Підтримка контактів з ринками або постачальниками, аналіз ринкових тенденцій, доступності послуг/товарів та результатів проєктів; інформування керівництва про стан.
• Виконання адміністративних завдань в рамках P2P-процесу, співпраця з бек-офісом.
• Управління обліковими записами постачальників та їх контрактами в ERP-системі.
Execution and logistic manager
New World Grain Ukraine (Soufflet Group)
АПК (Агропромышленный комплекс)
7 месяцев
05.2021 - 12.2021
• Співпраця з експедиторами, судновими агентами, сюрвейорами, фумігаційними компаніями.
• Робота з контрактами на умовах INCOTERMS (EXW, CPT, DAP, FOB).
• Супровід суден (повний цикл: від отримання номінації до випуску судна з порту завантаження); підготовка документів для експортних операцій, включаючи сертифікати висновку, ветеринарні сертифікати тощо.
• Взаємодія з митними органами та брокерами: складання договорів на надання митно-брокерських послуг, підготовка документів для митного декларування експортних операцій, перевірка рахунків та контроль оформлення документів.
• Реєстрація документів, контроль наявності оригіналів та копій, ведення обліку договорів та довіреностей у внутрішніх базах даних, включаючи 1С і Sybase.
Supply chain manager (import, закупівлі)
Trouw Nutriotion Ukraine
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 4 месяца
01.2019 - 05.2021
• Управління запасами — оптимізаційне планування гарантійного запасу, поточного запасу та резервів.
• Управління поповненням — оптимізаційне планування доставки в межах логістичної мережі компанії з урахуванням запланованих продажів, поставок від виробника, наявних залишків і транспортних потужностей.
• Розробка короткострокових і довгострокових прогнозів.
• Взаємодія з транспортно-експедиційними компаніями, митними брокерами, дозвільними органами, сертифікаційними лабораторіями.
• Контроль взаєморозрахунків.
• Контроль документообігу з боку відправника.
• Підготовка супровідної документації: інвойси, специфікації, пакувальні листи, CMR, сертифікати якості тощо.
• Організація постачань сировини з Китаю: зв'язок з виробниками, узгодження термінів виробництва та постачання, контроль документообігу, відстеження відправок, робота з митним оформленням.
• Обслуговування клієнтів за межами України (Грузія, Молдова): організація експорту, технічна підтримка продуктів щодо, організація логістики.
Менеджер ЗЕД (Execution Team lead, export)
Український аграрний холдинг, ТОВ
АПК (Агропромышленный комплекс)
3 года 11 месяцев
01.2015 - 12.2018
• Підтримка та розвиток відносин з великими та малими клієнтами, постачальниками послуг та іншими бізнес-партнерами.
• Моніторинг контрактів щодо якості, кількості, походження, термінів постачання, платежів і ціни.
• Активна співпраця з трейдерами для забезпечення безперебійного супроводу угод.
• Комунікація з агентами, портами завантаження, сюрвейерськими компаніями та іншими постачальниками послуг для управління процесом завантаження.
• Узгодження з агентами орієнтовного часу при судженні та вирішенні можливих питань або проблем.
• Участь у розробці планів/стратегій відвантаження та логістики спільно з комерційним відділом та відділом планування.
• Щоденний контроль виконання планів відвантаження, оперативне вирішення поточних питань.
• Моніторинг логістичних процесів у місцях відправлення, відстеження руху товару під час рейсу та розвантаження в пункті призначення.
• Своєчасне та точне ведення даних про транзакції в системі управління даними, а також оформлення супровідної документації.
• Перевірка та редагування митних документів для імпортно-експортних операцій.
• Відповідальність за координацію та підготовку товаросупровідної документації.
• Своєчасне та точне виконання договірних умов шляхом виставлення рахунків для продажу товарів згідно з умовами договору.
• Розрахунки якості, кількості, часу простою та координація виставлення відповідних рахунків.
• Пошук можливих для оптимізації запланованих витрат.
• Аналіз ризиків виконання контрактів.
• Управління проектами із сертифікації в Державній ветеринарній та фітосанітарній службі України для здійснення експортних поставок до Китайської Народної Республіки.
• Управління проектами з впровадження сталого виробництва (Sustainability production). Повний супровід компанії під час проходження сертифікації за стандартами ISCC (International Sustainability and Carbon Certification).
• Управління проектом із схемою впровадження вимог забезпечення безпеки кормів відповідно до стандартів GMP+B3 та ISO 19011:2011.
Менеджер ЗЕД (імпорт)
ТОВ "Токадо"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 5 месяцев
08.2012 - 01.2015
• Планування та розміщення замовлень, організація й контроль постачань, підтримання необхідного товарного запасу на складі, підготовка супровідної та дозвільної документації.
• Взаємодія з транспортно-експедиційними компаніями, митними брокерами, дозвільними органами та сертифікаційними лабораторіями.
• Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
• Підтримка та розвиток відносин з активними постачальниками з ЄС, пошук нових партнерів.
• Виконання перекладів технічної документації, каталогів продукції; надання консультацій та інформаційної підтримки щодо продукту для відділу продажів.
• Побудова ланцюга зовнішньої логістики, постійний моніторинг ринку транспортних послуг.
• Контроль документообігу зі сторони відправника, контроль оплати за отриманий товар.
• Досягнуто зниження витрат на транспортування на 30%, скорочено середній час доставки від заводу до відповідності на 10% та знижено витрати на брокерські послуги на 15%.
• Щорічний супровід понад 3000 тонн будівельних вантажів, що становить приблизно 150 автомобільних партій товару.
Асистент менеджера з продажів
ТОВ «УКС»
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
10 месяцев
10.2011 - 08.2012
• Робота з поточними клієнтами;
• Контроль заборгованостей;
• Підготовка документації;
• Контроль взаєморозрахунків.
Учился в 2 заведениях
Академія адвокатури України
Факультет Права, Спеціальність - Право
Київ, 2016
Київський національний торговельно-економічний університет
Факультет економіки, менеджменту і права. Спеціальність - Менеджер ЗЕД
Київ, 2011
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертификат GMP+ B3
Успішно пройшов курс “Внутрішній аудит та оцінка Схеми забезпечення безпеки кормів відповідно до вимог стандартів GMP+B3 та ISO 19011:2011”.
Асоціація митних брокерів України, Курси митних брокерів та декларантів
Робота з MD Office, поглиблене вивчення митного законодавства.
Дополнительная информация
Дополнительная информация
• Знання пакета MS Office (Excel, Word), створення презентацій у PowerPoint, робота з графічними редакторами, навички роботи в Google Workspacк.
• Досвід організації командної роботи та підготовки проєктної документації.
• Комунікативні навички: ефективна робота з клієнтами та вміння знайти підхід до будь-якої аудиторії.
• Стресостійкість та здатність швидко адаптуватися до нових умов.
• Базові навички роботи з 1С версії 8.1.
• Робота з CRM-системами: Бітрікс24.
• Досвід роботи із системами: Infor M3, Workday Strategic Sourcing Software, Sievo.
• Впевнені навички роботи з офісною технікою (факс, багатофункціональні пристрої та інше).Водійське посвідчення категорії B.Відкритий, маю активну життєву позицію, цілеспрямований, дружелюбний, із почуттям гумору. Захоплююся моделюванням, ремонтом мотоциклів, люблю пізнавати нове, віддаю перевагу активному відпочинку, спорту та подорожам.
Цель
Розвиватися в сфері закупівель.
Дмитро Олегович
Дмитро Олегович
Procurement lead

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Оболонский район
полная занятость
Характер работы: гибридная
Обновлено 1 месяц назад