Работала в 5 компаниях   8 лет 7 месяцев

IT, Недвижимость и Девелопмент, Государственный сектор, Красота / Фитнес / Спорт, Услуги для населения - другое

Бізнес-асистент

Goodwill Tech

IT

8 месяцев

10.2023 - 06.2024

Адміністративні обов’язкі:

•Координація офісних постачань, включаючи канцелярські товари, техніку, воду, каву та інші матеріали;

•Організація та керування вхідними та вихідними документами, включаючи пошту та кур'єрські послуги;

•Ведення звіту витрати компанії;

•Ведення та модерація документообігу в Confluence;

•Управління та підтримка сторінок компанії в соціальних медіа платформах, а саме LinkedIn.

•Фіксація і нагадування керівнику про заплановані заходи, дедлайни;

•Виконання доручень і поставлених завдань керівника;

•Активна взаємодія з усіма співробітниками колективу;

•Виконання інших доручень, пов’язаних з розвитком бізнесу та підтримкою операційної діяльності компанії.

Помічник керівника

ТОВ «Метр24»

Недвижимость и Девелопмент

10 месяцев

08.2022 - 06.2023

  • Організація, забезпечення та адміністрування заходів за участю керівника, його ділових і приватних поїздок;
  • Контроль виконання доручень і поставлених завдань;
  • Складання фінансових, статистичних звітів, ділової документації;
  • Координація роботи інших посадових осіб і відділів;
  • Зустріч відвідувачів і гостей керівника;
  • Приймання, сортування і розподіл пошти, вхідних дзвінків;
  • Пошук і обробка необхідної інформації;
  • Забезпечення робочого комфорту та ефективності роботи офісу;
  • Підбір персоналу - розміщення вакансії на всіх відповідних ресурсах, активний та пасивний пошук кандидатів, проведення попередніх співбесід з кандидатами;
  • Розміщення оголошень про продаж квартир на веб-сайтах нерухомості та інших ресурсах;
  • Організація та проведення показів квартир потенційним покупцям, відповідь на їхні запитання та надання інформації про об'єкт;
  • Ведення сторінки у соц.мережі.

Провідний спеціаліст, інженер

КП "Жилкомсервіс"

Государственный сектор

5 лет 1 месяц

01.2018 - 02.2023

  • Укладання договорів оренди: Відповідальність за укладання орендних угод з орендарями, забезпечення дотримання вимог законодавства та умов договорів.
  • Контроль поточної роботи за договорами оренди: Моніторинг дотримання умов оренди, вчасна оплата орендної плати, пролонгація.
  • Надання нежитлових приміщень: Організація процесу здачі в оренду нежитлових приміщень комунальними підприємствами та громадськими організаціями, відповідність умов оренди законодавчим вимогам.
  • Розгляд звернень: Прийом, обробка та вирішення звернень юридичних та фізичних осіб, пов'язаних з орендою та експлуатацією нежитлових приміщень.
  • Інвентаризація нежитлового фонду: Проведення інвентаризації нежитлових приміщень, ведення обліку та оновлення даних про наявні приміщення.
  • Работа з БТІ-техничними паспортами на нежитлові приміщення;
  • Виконання доручень керівника: Виконання завдань та доручень, поставлених керівником організації, що може включати в себе різноманітні адміністративні та організаційні завдання.

(було підвищення зі спеціаліста 1 категорії до провідного спеціаліста)

Адміністратор фітнес клубу

Фітнес-клуб "Sport style "

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 3 месяца

02.2016 - 05.2017

  • Зустріч та обслуговування клієнтів: Вітання клієнтів при вході в клуб, надання інформації про послуги та установлення першого контакту з новими клієнтами.
  • Реєстрація візитів клієнтів: Запис клієнтів, які відвідують клуб, в базу даних. Відслідковування кількості відвідувань та управління абонементами.
  • Вирішення конфліктних ситуацій: Розв'язання будь-яких суперечок або проблем, які виникають між клієнтами або між клієнтами та персоналом клубу.
  • Консультація відвідувачів: Надання інформації про розклад занять, послуги клубу, поради щодо тренувань.
  • Продаж товарів спортивного бару: Продаж напоїв, батончиків або спортивних добавок.

Консультант паспортно-візового характеру

ДП "Документ"

Услуги для населения - другое

11 месяцев

07.2013 - 06.2014

  • Прийняття документів на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України;
  • Допомога у заповненні анкет та документів: Надання інструкцій та консультацій з правильного заповнення анкет та інших необхідних документів;
  • Планування та організація подачі документів: Встановлення дати та часу подачі документів, допомога у складанні необхідного пакету документів та вибірі оптимального шляху подання.
  • Обробка документів;
  • Відповідь на запитання клієнтів: Вирішення будь-яких питань чи непорозумінь, які виникають у клієнтів;
  • Виконання стандартів підприємства

Ключевая информация

  • Здатність використовувати різноманітні програми та інструменти, такі як офісні пакети програм, програми для управління завданнями та електронної пошти. Робота з: Microsoft Office; Google Workspace; Instagram; LinkedIn; Facebook; olx; robota.ua; work.ua; СhatGPT; Jira; Confluence; Canva.
  • Знання основ діловодства;
  • Здатність ефективно організовувати робочий час, пріоритизувати завдання та виконувати їх вчасно;
  • Вміння вести документацію, слідуючи встановленим процедурам та стандартам;
  • Навички ведення ділового листування.
  • Здатність до швидкої адаптації.

Училась в 1 заведении

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Юридичний факультет. Кафедра філософії культури та культурології. Документознавець та інформаційна діяльність.

Сєвєродонецьк, 2017

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дополнительная информация

Свій розділ

Дейкий час працювала особистим асистеном. Допомогала в виконувати особисті доучення, зокрема:

Організація та відправка товарів через поштові служби та міжнародних перевізників.

Координація записів на процедури та зустрічі.

Пошук і вибір подарунків на свята.

Управління розкладом на день.

Підготовка звітів про витрати та ведення фінансових операцій.
Вирішення поточних побутових і робочих питань (закупівля товарів, організація ремонтів тощо).

Виконання інших адміністративних та організаційних доручень.

Валерія Дмитрівна

Помічник керівника, адміністративний персонал

Киев

Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район

27 000 грн.

31 год

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 3 часа назад