Работала в 5 компаниях 8 лет 9 месяцев
Образование, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Промышленность и Производство, Другое, FMCG
Лаборант кафедри соцільних комунікацій
МДУ
Образование
11 месяцев
02.2024 - 01.2025
1.Підготовка та оформлення документів згідно з номенклатурою справ, готувати їх до здачі до архівного відділу;2. Участь у розробці/підготовці/створенні документів з питань розподілу навчального навантаження викладачів кафедри протягом навчального року;3. Ведення табеля робочого часу співробітників кафедри;4. Доводити до відома викладачів кафедри розпорядження завідувача кафедри;5. Приймати документацію на підпис завідувача кафедри;6. Виконувати окремі службові доручення завідувача, що стосуються організації роботи кафедри;7. Давати довідки в усній чи письмовій формі по документам, що надходять на ім’я завідувача кафедри.
Менеджер з ефективності
НКП "Дніпро"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
7 месяцев
03.2023 - 10.2023
1. Графік нарад – переноси, нагадування в загальному чаті на наступний день.2. Технічне проведення нарад – демонстрація екрану, запис, збереження запису. 3. Ведення планів індивідуальних нарад 4. Нагадування між індивідуальними нарадами виконавцям. 5. Фіксація домовленостей на нарадах.6. Контроль надання звітів в чатах (план/факт роботи, план/факт відвантажень, фінплан, потреба в авто і т.п.) 7. Щоденний звіт рахунки/реалізації/збір продукції – підсумок зі звітів факту відвантажень. 8. Контроль штрафів по авто.9. Робота генератора/ревізія палива. 10. Фінплан. 11. Доручення керівника.
Менеджер з первинної бухгалтерії
Днепропресс сталь, ООО
Промышленность и Производство
2 месяца
10.2020 - 12.2020
1)Взаємодія з цехами на виробництві;2) Документальний супровід відвантаження продукції;3) Виписка видаткових накладних, актів наданих послуг, формування видаткових накладних у 1С, відправлення документації контрагентам;4) Ведення реєстру документів;5) Оформлення первинної бухгалтерської документації.6) Прийом та обробка замовлень клієнта в 1С;7) Формування пакета документів для відвантаження продукції з підприємства, контроль відвантаження;8) Інформування та супровід клієнтів на замовлення;9) Комунікації з представниками клієнтів;10) Формування звітності відділу;
Секретарь
ООО "РУШ"
Другое
3 года 9 месяцев
01.2017 - 10.2020
1) Організація зустрічей, переговорів та нарад;2) Організація прийому відвідувачів;3) Прийом та переадресація дзвінків;4)Робота з програмами: word, excel, 1C, outlook.;5) Прийом електронної пошти;6) Ведення внутрішньої документації;7) Оформлення відряджень;8) Бронювання квитків, готелів, трансферу, підготовка документів для оформлення віз;9) Замовлення канцтоварів, води, укладання договорів із постачальниками;10) Особисті доручення керівника;11) Робота з офісною технікою;12) Ведення табеля обліку робочого дня працівників;
Секретарь
Щедро, торговый дом, ООО
FMCG
3 года 11 месяцев
12.2013 - 11.2017
1) Організація зустрічей, переговорів та нарад;2) Організація прийому відвідувачів;3) Прийом та переадресація дзвінків (міні АТС);4) Робота на ПК;5) Прийом електронної пошти;6) Ведення внутрішньої документації;7) Особисті доручення керівника;8) Робота з офісною технікою;
Училась в 1 заведении
Днепропетровский государственный аграрный университет
Учёт и аудит
Днепр (Днепропетровск), 2012
Владеет языками
Английский
базовый
Аліна
Аліна
онлайн
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Днепр
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено только что