Работала в 6 компаниях   25 лет 1 месяц

Финансовые услуги, Транспорт и Логистика, Медиа / СМИ, Промышленность и Производство, Телекоммуникации / Связь

Директор з пeрсоналу

Група компаній

Финансовые услуги

7 лет 4 месяца

10.2016 - 02.2024

  • Починаючи з однієї компанії з чисельністю в 60 працівників (ТОВ «СС ЛОУН») за час роботи було створено холдинг в 10 компаній зі штатом працівників 450+ (Fintech, ІТ, страхування, е-маркетинг, e-commerce).
  • Підібрані та згуртовані міцні та дружні команди. Налагоджена комунікація як всередині кожної з компаній так і між компаніями (юнітами).
  • За цей час було запущено багато кредитних продуктів, IT-рішень, а також реалізовано інтеграцію зі сферами страхування (АТ «СК «ОПІКА») та e-commerce (маркетплейс ТОВ «ВАША ВИГОДА»).

Вдало пройдений етап розподілу бізнесу між власниками (2018р.), з майже повною заміною серед ТОП та Middle складу, але без суттєвих «просідань» бізнес-показників.

  • Плинність кадрів серед лінійних працівників не перевищувала 15% за рік. Цей показник вдалося досягти завдяки ретельному відбору кандидатів, налагодженому процесу адаптації та залученості працівників.
  • Розроблені та втілені програми мотивації для бек- та фронтофісу з регулярним переглядом зміни акцентів важливості показників. При запуску нових продуктів були реалізовані програми «Покращення якості продукту» із застосуванням матеріальної мотивації працівників.
  • Відбувався щорічний перегляд заробітних плат на основі аналізу ринкових показників.
  • Системно проводилась оцінка та розвиток персоналу:

Бекофіс – one-to-one, внутрішнє навчання (тренінги), ІПР, участь у зовнішніх заходах (в залежності від посади).

Фронтофіс – one-to-one, внутрішнє навчання (тренінги), ІПР.

  • Вдало запроваджена система внутрішнього кар`єрного зростання працівників.

До початку повномаштабної війни компанії активно розвивались та займали лідируючі позиції на ринку, про що свідчять здобуття перемог різними юнітами протягом 2020 – 2022 рр. (займаючи 1, 2, або 3 місце) в номінаціях:

“Найкраща МФО за якістю обслуговування клієнтів”

“Стійка МФО”

“Кращий продукт МФО”

“Кращий сервіс мікрокредитування”

"Найкращий TechFin-проект"

"Вибір Країни"

за версіями FinAwards, PaySpace Magazine Awards, MFO Summit, українського незалежного порталу Finance.ua.

Реалізовані програми ДМС, відвідування студій з йоги, футбольні турніри, поміч дитячому будинку сімейного типу, акції «Озеленення парків» та «Збору мусору», влаштування «Дитячих свят» для дітей співробітників, проведення 2х загальних корпоративів на рік (зима-літо в рамках холдингу).

З початком повномаштабного вторгнення – підтримка, збір коштів, закупка необхідного обладнання для мобілізованих працівників.

Керівник відділу по роботі з персоналом

ТОВ "ПАН ЛОГІСТИК", ТОВ "ПАН ЛОГІСТИК КОРПОРЕЙШН", ТОВ "ГЛОБАЛ ВЕЙ ЛОГІСТИК"

Транспорт и Логистика

9 месяцев

09.2015 - 06.2016

- формування та впровадження програм адаптації та мотивації персоналу (матеріальна та нематеріальна);

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (накази на прийом, переведення, відпустки, відрядження, звільнення, трудові договори, договори про мат.відповідальність, штатний розпис, табель обліку робочого часу, облік лікарняних листів, графік щорічних відпусток, надання довідок та характеристик),

- плідна співпраця з банком (в рамках зарплатного проекту), зі страховою компанією в рамках договору медичного страхування працівників;

- формування, реєстрація та архівація наказів із загально-адміністративної діяльності підприємства

- надання необхідної звітності вищому керівництву в межах підприємства та в зовнішні інстанції (ДФС, РЦЗ, фонд інвалідів України);

- консультація керівників структурних підрозділів з питань трудового законодавства, вирішення поточних кадрових питань, підтримка позитивного іміджу роботодавця.

Менеджер з персоналу, Начальник департаменту управління персоналом (за сумісництвом)

ТОВ "ТЕЛЕ ПРО", ТОВ "ФРОНТ СІНЕМА" (Телерадіокомпанія "Україна")

Медиа / СМИ

1 год 7 месяцев

08.2013 - 03.2015

- участь у формуванні кадрової політики підприємства, формування кадрового резерву, формування та оптимізація орг.структури підприємства;

- формування бюджету та репрогнозу бюджету (раз на півроку) з урахуванням навчання, підвищення кваліфікації, індексації заробітної плати тощо;

- організація ефективного рекрутингу (закриття ТОП-позицій) та успішне проведення масового рекрутингу;

- формування та впровадження програм адаптації та мотивації персоналу;

- ведення кадрового діловодства в повному обсязі (накази на прийом, переведення, відпустки, відрядження, звільнення, трудові договори (доп.угоди на продовженя/звільнення), договори ЦПХ (акти, звіти), договори про мат.відповідальність, штатний розпис, табель обліку робочого часу, облік лікарняних листів, графік щорічних відпусток, надання довідок та характеристик), формування та зберігання особових справ, облік трудових книжок і т.п.;

- плідна співпраця з банком (в рамках зарплатного проекту), зі страховою компанією в рамках договору медичного страхування працівників;

- формування, реєстрація та архівація наказів із загально-адміністративної діяльності підприємства;

- надання необхідної звітності вищому керівництву в межах підприємства та в зовнішні інстанції (ДФС, РЦЗ, фонд інвалідів України, Чорнобильський фонд України, ПФУ);

- консультація керівників структурних підрозділів з питань трудового законодавства, вирішення поточних кадрових питань, підтримка позитивного іміджу роботодавця.

Інспектор відділу кадрів, в.о. начальника відділу кадрів

ПАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен"

Промышленность и Производство

6 лет 10 месяцев

02.2006 - 12.2012

- знання КЗпП України на експертному рівні;

- ведення документованої процедури управління згідно норм та положень міжнародної системи ISO 9001 та ISO 22000 (неодноразове успішне проходження підприємством (в тому числі відділом кадрів) сертифікаційного та ре-сертифікаційного аудиту компанією «Бюро Верітас Україна»); успішний досвід створення всієї цільової документації по процедурі управління;

- участь у формуванні та реалізації кадрової політики підприємства;

- організація ефективного рекрутингу (закриття ТОП-позицій) та успішне проведення масового рекрутингу. Адаптація та мотивація персоналу. Ведення електронної бази кандидатів, надання звітності вищому керівництву по кандидатам та по плинності кадрів підприємства;

- формування кадровому резерву підприємства, організація та проведення атестації персоналу, ротація персоналу по результатам атестації;

- успішний досвід по проведенню навчання та підвищення кваліфікації персоналу в межах підприємства та в учбових закладах м. Києва, контроль за дотриманням бюджету підприємства на навчання;

- досвід ефективного керівництва персоналом відділу кадрів - 5 співробітників (2 інспектори та 3 екскурсоводи);

- успішний досвід взаємодії (перевірки) контролюючими зовнішніми інстанціями

(Міністерство праці України, прокуратура);

- знання кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, надання щорічних та додаткових відпусток, звільнення), формування, перевірка та підписання у керівництва щоденних наказів по особовому складу підприємства (штат 3500 - 2200чол.);

- формування та зберігання особових справ працівників, своєчасне заповнення та зберігання трудових книжок, зберігання наказів по особовому складу підприємства згідно норм та положень;

- оформлення, підписання та зберігання договорів про матеріальну відповідальність та договорів про комерційну таємницю працівників;

- підготовка графіків щорічних відпусток, графіків додаткових відпусток для ліквідаторів аварії на ЧАЕС та постійний контроль за їх виконанням; надання соціальних відпусток (матерям-одиночкам, батькам, що виховують дітей без матері, матерям, що мають 2-х дітей віком до 15 років і т.д. згідно Закону України «Про відпустки») та додаткових щорічних відпусток за ненормований робочий день та шкідливі умови праці згідно внутрішніх нормативних документів;

- ведення та оформлення табелю обліку робочого часу працівників в спец.програмі "Кадри та зарплата";

- оформлення лікарняних листів;

- оформлення документів в пенсійний фонд України для призначення пенсії працівникам;

- оформлення документів на видачу загальнодержавних пенсійних страхових свідоцтв;

- оформлення документів на медичне страхування працівників;

- оформлення документів для отримання працівниками банківських зарплатних карток, надання працівникам необхідних довідок і т.п.;

- оформлення відряджень працівників;

- своєчасне надання необхідної звітності в зовнішні інстанції ( районний центр зайнятості, військкомат, фонд інвалідів України, Чорнобильський фонд України)

Секретарь

СП "Керос-Київ"

Телекоммуникации / Связь

1 год 8 месяцев

03.2004 - 11.2005

- прийом відвідувачів, вхідних дзвінків;

- прийом, розподіл та відправка вхідної та вихідна кореспонденції; листування; реєстрація, зберігання та розсилка по підрозділах підприємства наказів та розпоряджень керівництва;

- ведення протоколів виробничих нарад та контроль за їх виконанням;

- виконання доручень керівництва, оперативне рішення адміністративно-організаційних питань;

- заказ авіа та ж/д квитків, бронювання готелів, оформлення віз;

- організація життєдіяльності адміністративного корпусу (заказ води, кави);

Технік-конструктор

ВАТ "НВК Київський з-д автоматики ім.Г.І.Петровського"

Промышленность и Производство

6 лет 6 месяцев

09.1997 - 03.2004

Оформлення креслень та супроводжуючої технічної документації

Ключевая информация

  • Глибокі знання сучасних методів та стратегій управління персоналом.
  • Високий рівень комунікативних навичок та здатність вибудовувати відносини зі співробітниками на всіх рівнях.
  • Розробка та впровадження бізнес-процесів у сфері управління персоналом та постійний моніторинг їх ефективності.
  • Забезпечення взаємодії між стратегіями управління персоналом та загальною стратегією компанії для досягнення синергії та максимального впливу. Як приклад: Визначення ключових компетенцій працівників, оцінка персоналу (включаючи Performance Appraisal Dialog), розробка та реалізація програм навчання, підвищення кваліфікації та атестації працівників, особлива увага для потенційних лідерів і талантів.
  • Розробка та реалізація програм мотивації (матеріальної та нематеріальної).
  • Бюджетування в рамках HR-департаменту, аналіз витрат та результатів для забезпечення оптимального використання ресурсів, звітність СЕО та представнику власника/власнику.
  • Контроль кадрового адміністрування в повному обсязі.
  • Побудова та підтримка корпоративної культури, бренду роботодавця.

Вдалий досвід проходження аудитів за міжнародними стандартами (Ernst & Young Ukraine, KPMG Ukraine, "Бюро Верітас Україна") та зовнішніх перевірок (Міністерство праці України, прокуратура).

Училась в 1 заведении

Національний університет харчових технологій

Обладнання переробних та харчових виробництв

Київ, Україна, 2011

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Online - курс підвищення кваліфікації «HR»

Київ, Україна, 2024

ШКОЛА СИСТЕМНОГО БІЗНЕСУ «CHANGERS» при «Міжнародній освітньо-консалтинговій компанії «БІЗНЕС – КОНСТРУКТОР» 

FinAwards

Київ, Україна, 2022

Конференція

FinAwards

Київ, Україна, 2021

Конференція

Тренінг "Ораторське мистецтво"

Київ, Україна, 2020

Тренінг «Підбір персоналу»

Київ, Україна, 2020

SOHINA GLOBAL RECRUITMENT 

FinAwards

Київ, Україна, 2020

Конференція

Курс підвищення кваліфікації «Методи управління персоналом»

Київ, Україна, 2017

Міжнародна освітньо-консалтингова компанія «БІЗНЕС – КОНСТРУКТОР» 

Директор з управління персоналом

Київ, України, 2013

Курс підвищення кваліфікації в Університеті економіки та права "Крок"

Дополнительная информация

Додаткова інформація

Дотримуюсь європейського стилю менеджменту.

Системна, цілеспрямована, гнучка в комунікації, здатна стратегічно мислити, приймати рішення та нести за них відповідальність.

Високий рівень емпатії, любов до людей.

Заміжня, дорослий син.

Люблю психологію, художнє мистецтво, природу.

Водійське посвідчення кат. «В», власне авто

Мета

Самореалізація через застосування набутого досвіду та професійних навичок. Професійне та кар’єрне зростання

Марина Володимирівна

онлайн

Директор з персоналу, Кeрівник відділу персоналу

Киев

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 41 минуту назад