Работала в 5 компаниях   21 год 4 месяца

Банки, Финансовые услуги

Начальник управління розвитку роздрібного бізнесу

Комерційний банк

Банки

2 года 10 месяцев

11.2021 - по настоящее время

Проходження перевірок НБУ, аудиту, ФГВФО без зауважень.

Функціональні обов’язки:

- організація та управління процесом залучення нових клієнтів всіх сегментів роздрібного бізнесу на обслуговування до Банку;

- розробка та ініціювання створення нових роздрібних продуктів та модифікації діючої продуктової лінійки Банку відповідно до змін кон’юнктури ринку;

- здійснення моніторингу ринку роздрібних продуктів;

- розробка планових показників роздрібного бізнесу, в т.ч. для відділень, контроль та відповідальність за виконанням планових/бюджетних показників роздрібного бізнесу за активними та пасивними операціями, прибутковості роздрібного бізнесу;

- організація роботи по збільшенню комісійних доходів від проведення операцій клієнтами роздрібного бізнесу;

- формування бізнес – вимог та технічних завдань на автоматизацію бізнес - процесів;

- участь у впровадженні в банку мобільного додатку;

- впровадження нових та розвиток існуючих каналів продажу;

- взаємодія з партнерами банку щодо поліпшення умов співпраці задля збільшення обсягів продажів роздрібних продуктів Банку;

- розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів (порядків, положень, інструкцій, регламентів, технологічних карт, договорів, паспортів (стандартів) продуктів), що належать до процесів для роздрібних клієнтів;

- організація роботи по збільшенню пасивної бази Банку клієнтів роздрібного бізнесу;

- розробка навчальних матеріалів для працівників відділень, проведення навчання та тестування.

Начальник управления залогового кредитования и страховых продуктов

АТ "ТАСКОМБАНК

Банки

3 года 1 месяц

10.2018 - 11.2021

1. Збільшено в 2 рази комісійну винагороду від страхових компаній зі страхування заставних об'єктів нерухомості та у 1,5 рази зі страхування автотранспорту.

2. Розроблено з «нуля» та реалізовано державну програму «Доступна іпотека 7%», безпосередньо взаємодіяла з Фондом розвитку підприємництва.

3. Розширено мережу партнерів Банку – страхових компаній та автосалонів.

4. Актуалізовано всю нормативну та договірну базу щодо заставного кредитування фізичних осіб, приведено у відповідність до чинного законодавства.

5. Переглянуто та затверджено нові процеси кредитування на купівлю авто та на купівлю/під заставу нерухомості.

6. Розроблено та затверджено нові програми з іпотечного кредитування та автокредитування.

7. Проведено інвентаризацію кредитних справ куплених портфелів інших банків, розроблено та погоджено додаткові угоди до кредитних договорів та договорів забезпечення на зміну умов кредитування.

8. Реалізовано проект комісійного продажу страхових продуктів через платформу ЄВА.

Функціональні обов'язки:

- створення, впровадження, модифікація, підтримка продуктів заставного кредитування фізичних осіб, ринкових цінових параметрів за ними з метою формування кредитного портфеля Банку, отримання комісійної винагороди та збільшення доходів Банку;

- залучення до співпраці страхових компаній, автосалонів, агенцій нерухомості та інших партнерів Банку, проведення переговорів щодо умов співробітництва;

- аналіз та моніторинг ринку продуктів заставного кредитування та ринку страхових продуктів;

- підготовка та винесення на розгляд пропозицій щодо роботи управління на колегіальні органи Банку;

- розробка внутрішніх нормативних документів (порядків, інструкцій, регламентів, технологічних карт, договорів), що належать до процесів заставного кредитування та страхових продуктів для роздрібних клієнтів;

- розробка бізнес - вимог для автоматизації процесів із заставного кредитування;

- проведення навчання співробітників регіональної мережі;

- підготовка презентаційних та навчальних матеріалів;

- складання тестів та проведення тестування на предмет засвоєння матеріалів після проведеного навчання.

Начальник управління роздрібного бізнесу

ПАТ "Банк "Український капітал"

Финансовые услуги

11 месяцев

11.2017 - 10.2018

1. Збільшено обсяг продажу роздрібних банківських продуктів та послуг.

2. Розширено клієнтську базу та мережу партнерів.

3. Щомісячне виконання бюджетних показників.

Функціональні обов'язки:

- здійснення загального керівництва управлінням;

- здійснення моніторингу ринку банківських продуктів роздрібного бізнесу та тарифів банків – конкурентів, проведення аналізу конкурентоспроможності роздрібних продуктів та послуг Банку на ринку;

- розробка та впровадження цінової політики Банку з роздрібного бізнесу;

- розробка внутрішньої нормативної бази управління, написання положень, технологічних карт, методик, участь у розробці та рецензуванні загальнобанківської нормативної бази з питань, що стосуються роботи управління;

- розробка нових продуктів по роздрібному бізнесу: розроблена та впроваджена особисто мною з «нуля» програма кредитування фізичних осіб на купівлю нових автомобілів (затверджено кредитні програми, форми договорів та документів, проведено тестування та необхідні налаштування кредитних програм та автоматизацію договорів в ОДБ банку, підготовлено презентаційні матеріали для партнерів банку та навчальні матеріали для співробітників регіональної мережі, проведено навчання співробітників регіональної мережі);

- залучення нових партнерів (автосалони, страхові компанії, будівельні компанії, платіжні системи та ін.);

- проведення переговорів та зустрічей, укладання договірних відносин з партнерами;

- погодження умов, підготовка комерційних пропозицій та презентацій для партнерів банку для реалізації нових проектів;

-розробка методичних матеріалів та проведення навчання із співробітниками регіональної мережі продуктам та процесам роздрібного бізнесу;

-контроль якості обслуговування клієнтів, проведення тестувань щодо знань співробітниками регіональної мережі продуктової лінійки з роздрібного бізнесу;

- постановка технічних завдань для оптимізації бізнес-процесів;

- надання консультацій, методичної та практичної допомоги структурним підрозділам банку з питань, що входять до компетенції управління.

Начальник управління адміністрування активних операцій фізичних осіб

АТ "Дельта Банк"

Банки

5 лет 10 месяцев

12.2011 - 10.2017

Функціональні обов’язки:

1. Здійснення загального керівництва управлінням, чисельний склад якого понад 30 осіб.

2. Розробка внутрішньої нормативної бази управління , участь у розробці та рецензуванні загальнобанківської нормативної бази з питань, що стосуються роботи управління.

3. Винесення та захист на Кредитному комітеті заявок щодо клієнтів сегменту VIP.

4. Здійснення контролю за якісним та своєчасним оформленням співробітниками управління угод з видачі кредитів фізичним особам за програмами: іпотечного кредитування на вторинному та первинному ринку нерухомості, автокредитування, кредитування на споживчі цілі під заставу майна та майнових прав.

5. Здійснення контролю за якісним оформленням угод за програмами реструктуризації кредитної заборгованості.

6. Здійснення контролю над роботою співробітників відділень банку під час проведення операцій роздрібного кредитування, надання працівникам практичної та консультаційної допомоги.

7. Здійснення контролю за своєчасним та в повному обсязі формуванням співробітниками управління кредитних справ клієнтів за виданими та реструктуризованими кредитами, а також їх збереженням.

8. Здійснення контролю за формуванням співробітниками управління архіву закритих кредитних справ та передачу архівних документів до архівних приміщень для подальшого зберігання.

9. Робота з ДІУ щодо рефінансування та супроводу іпотечних кредитів, у т.ч. прийом на обслуговування рефінансованих ДІУ кредитів ліквідованих банків.

10. Здійснення прийому, перевірки, супроводу та зберігання кредитних справ куплених кредитних портфелів фізичних осіб інших банків (Укрпромбанк, УкрСиббанк, Кредитпромбанк, Сведбанк, Астра Банк, Інпромбанк, Столиця, Меркурій).

11. Організація процесу моніторингу кредитних справ фізичних осіб, контроль за своєчасним оглядом заставного майна, його переоцінкою, контроль за своєчасним наданням клієнтами договорів страхування, документів, що підтверджують фінансовий стан та переоцінкою фінансового стану.

12. Організація якісного проходження Банком перевірок внутрішнього та зовнішнього аудиту, НБУ та інших перевіряючих та контролюючих органів з питань кредитування фізичних осіб.

13. Формування бюджету управління.

14. Постановка технічних завдань для оптимізації бізнес-процесів.

Директор департаменту кредитування фізичних осіб

АБ "Банк регіонального розвитку"

Банки

8 лет 4 месяца

07.2003 - 11.2011

Функціональні обов’язки:

1. Здійснення загального керівництва управлінням.

2. Розробка внутрішньої нормативної бази департаменту, написання положень, технологічних карт, методик по споживчому кредитуванню.

3. Здійснення перехресних продажів (картки, банківські метали, залучення клієнтів на розрахунково-касове обслуговування, залучення депозитів юридичних та фізичних осіб).

4. Розробка та впровадження цільових програм кредитування фізичних осіб: іпотечного кредитування на вторинному та первинному ринку нерухомості, автокредитування, купівлі товарів у кредит та оплати послуг, ломбардного кредитування, рефінансування кредитів через ДІУ.

5. Проведення переговорів із VIP клієнтами, представниками будівельних, страхових, оціночних компаній, автосалонів; залучення їх до обслуговування.

6. Аналіз моніторингу ринку споживчого кредитування, розробка проектів тарифів, комісійної винагороди, підготовка пропозицій щодо зміни умов кредитування з метою їхньої конкурентоспроможності.

7. Формування бюджету Департаменту.

8. Постановка технічних завдань для оптимізації бізнес-процесів.

9. Здійснення контролю над роботою структурних підрозділів департаменту, філіальної мережі банку під час проведення операцій споживчого кредитування.

10. Аналіз кредитних портфелів філіальної мережі Банку.

11. Проведення інспектувань кредитних справ фізичних осіб філіальної мережі банку.

12. Організація та проведення семінарських занять з навчання відповідальних співробітників філіальної мережі програмам споживчого кредитування.

13. Надання консультацій, методичної та практичної допомоги структурним підрозділам банку з питань, що входять до компетенції департаменту.

14. Участь у проведенні перевірок банку внутрішнім, національним, міжнародним аудитом, комплексних перевірок НБУ.

15. Проведення роботи спільно з юридичним управлінням, СБ щодо повернення проблемної заборгованості.

16. Організація роботи департаменту в період дії в Банку тимчасової адміністрації та ліквідації.

Ключевая информация

  • Професіонал з великим практичним досвідом у сфері кредитування фізичних осіб та в роздрібному бізнесі.
  • Досвід роботи в банківській системі понад 25 років, з них, на керівних посадах – понад 20 років.
  • Розвиток напрямку кредитування фізичних осіб "з нуля".
  • Досвід організації роботи та управління колективом понад 30 осіб.
  • Створення професійної команди до виконання поставлених завдань.
  • Інтерв'ю у журналах "Особистий рахунок" 2005 р., "Банкір" 2007.
  • Інтерв'ю у прямому ефірі телеканалу "КРТ" 2007 р.
  • Приймала участь, як співдоповідач, у семінарах та круглих столах, що проводилися Асоціацією українських банків та НБУ.
  • У 2007 р. отримала нагороду та почесний диплом від керівництва банку як найкращий працівник року "Банку Регіонального Розвитку"; у 2018 року отримала диплом за внесок у розвиток Банку від керівництва Банку «Український капітал».

Училась в 1 заведении

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Економіст, факультет Бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

Харків, Україна, 1992

Владеет языками

Польский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Особисті якості

Виражені лідерські якості та організаторські здібності.

Люблю працювати у напруженому темпі, вирішувати масштабні завдання.

Відповідально та захоплено ставлюся до роботи.

Здатна діяти відповідно до завдань компанії.

Легко адаптуюсь до нових робочих умов.

Вмію працювати у команді, легко знаходжу контакт із людьми.

Стресостійка.

Як кваліфікований менеджер можу бути корисною при вирішенні наступних завдань:

- зміцнення позицій у банку довіреного мені напряму та досягнення поставленої мети,

- розвиток та підвищення ефективності роботи регіональної мережі.

Готова до відряджень.

Водійське посвідчення

Категорія "В", водійський стаж з березня 2006 г.

Ціль

Здобуття посади Начальника управління кредитування фізичних осіб/ Начальника управління адміністрування активних операцій фізичних осіб/ Начальника управління роздрібного бізнесу.

Олена Вікторівна

Начальник управління роздрібного бізнесу/кредитування /адміністрування операцій фізичних осіб

Киев

53 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 15 часов назад