Работал в 6 компаниях   19 лет 3 месяца

Энергетика и Энергоносители, Промышленность и Производство, Образование, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Провідний менеджер з маркетингу

ТОВ з ІІ "БНХ Україна" (БЕЛФЕРТ УКРАЇНА)

Энергетика и Энергоносители

8 лет

09.2016 - по настоящее время

  1. Дослідження ринків збуту нафтохімічної продукції в Україні, а саме: азотні та комплексні добрива, бензин, дизельне паливо, нафтові олії, бітум, поліефірні нитки, волокна, полотна, поліаміди, поліетилен високого тиску, поліетилентерефталат, склопродукція, віск та парафіни нафтові, шини, метанол, аміак та інша продукція. Складання піврічних та річних зрізів ринку з використанням статистичних даних митниці, аналітичних видань, а також даних конкурентного середовища
  2. Щомісячний аналіз митної статистики (40 видів продукції)
  3. Формульне ціноутворення з нафтохімічної продукції - мінеральні добрива, поліетилен високого тиску та інші
  4. Цінова аналітика з продукції підприємств концерну з використанням митних даних, міжнародних котирувальних видань, конкурентного середовища. Побудова графіків, відстеження сезонних коливань, динаміки цін на кордоні суміжних країн
  5. Складання та оформлення бізнес-плану підприємства
  6. Участь у формуванні політик продажів на підприємствах концерну
  7. АВС аналіз продажів компанії в розрізі продукції (в натуральному та ціновому вираженні), контрагентів, складських запасів
  8. Розробка заходів з оптимізації логістично-складських об'єктів
  9. Організація та проведення конкурсних торгів на продукцію: азотні добрива, мінеральні олії
  10. Організація участі компанії у виставкових заходах. Розробка візуалізації стендів та масштабних експозицій для участі у виставках
  11. Розробка презентацій продукції концерну. Проведення презентацій продукції на виставках, та в офісах клієнтів.
  12. Розробка бренд-буку та каталогу продукції компанії. Макетування та здавання до друку різноманітної поліграфічної продукції.
  13. Формування клієнтської бази даних підприємства
  14. Управління маркетинговими коммунікаціями. Організація корпоративних заходів та привітань
  15. Розробка концепції, техзавдання, контенту та замовлення веб-сайту компанії
  16. Розробка та замовлення корпоративної айдентики компанії, різноманітних рекламно-інформаційних матеріалів в агентствах на конкурсній основі
  17. Щотижневий збір інформації з нафтохімічного ринку України та формування та розсилання дайджесту, розміщення новин на сайті компанії
  18. Розміщення рекламної інформації у виданнях на веб-порталах
  19. Управління digital-каналами компанії

Досягнення:

  1. Вивів компанію на високий сучасний рівень з айдентики, участі у виставках, корпоративних презентацій, та представленням в мережі Інтернет
  2. Успішно провів низку конкурсних торгів в одному з найважливіших для компанії напрямі - азотні добрива (карбамід, КАС, сульфат амонію)
  3. Склав Бізнес-план та підготував до щорічного захисту в концерні
  4. Надав достовірну інформацію щодо кон'юнктури ринку із висновками, що дало змогу впровадити ефективні управлінські рішення
  5. Провів низку перемовин та ділове листування з іноземними контрагентами, що суттєво розширило можливості компанії із ЗЕД
  6. Організував усі маркетингові комунікації та активності на сучасному міжнародному рівні

Начальник відділу операційного маркетингу

ТОВ "Компанія Інпласт"

Промышленность и Производство

9 месяцев

08.2019 - 05.2020

  1. Розробка плану операційної маркетингової діяльності.
  2. Формування плану реалізації продукції з урахуванням інформації від клієнтів та ринкової ситуації.
  3. Складання щотижневого, щомісячного, квартального, піврічного та підсумкового за роком план-факту з реалізації продукції у розрізі каналів збуту. Підготовка аналітики та презентацій з висновками щодо даної інформації.
  4. Аналіз конкурентного середовища. Складання прайс-листів продукції.
  5. Формування концепції пакування готової продукції, складання ТЗ на упаковку.
  6. Отримання напрацьованих каналів статистичної та аналітичної інформації з ринку та операторів ринку.
  7. Здійснення проектів із просування продукції.
  8. Підготовка та проведення презентацій для партнерів компанії.
  9. Участь у формуванні digital-стратегії компанії.
  10. Розробка концепції та ТЗ для нових сайтів та інтернет-магазинів компанії.
  11. Проведення маркетингових заходів, акцій та інших мотиваційних програм.
  12. Складання баз даних потенційних клієнтів, субдилерських регіональних мереж.

Досягнення:

  1. Проведено комплекс заходів щодо просування продукції, що призвело до зростання продажів (порівняно з очікуваними результатами у 2019 р.) на 14,5%.
  2. Виведено на високий рівень іміджеву складову компанії за допомогою презентацій та роботи з клієнтами.
  3. Прописані ТЗ з розробки Digital інструментів, на підставі яких були розроблені сайти компанії, каталоги та інші рекламно-інформаційні проекти.

Заступник директора із стратегічного розвитку

ТОВ "Стропува-Україна"

Промышленность и Производство

1 год 4 месяца

05.2015 - 09.2016

  1. Розробка та узгодження із засновниками стратегії розвитку компанії
  2. Проведення всіх маркетингових активностей підприємства
  3. Участь у виставках по всій Україні
  4. Успішне виведення на ринок нових видів продукції
  5. Масштабні рекламні компанії у ЗМІ
  6. Розробка та впровадження бренд-буку компанії
  7. Бюджетування та медіа-планування
  8. Розробка макетів поліграфічної продукції, банерів, макетів виробничих шильд, бірок, фронтальної поверхні електронних блоків на професійному рівні
  9. Написання ТЗ та замовлення створення сайтів, лендингових сторінок, модулів, інтернет-магазину
  10. Участь у ціноутворенні
  11. Розробка та впровадження політики продажу через регіональних представників по регіонах України
  12. Пошук та запуск роботи з контрагентами з відповідального зберігання продукції по всій Україні
  13. Набір та кураторство роботи персоналу: регіональні представники компанії, аналітик з комп'ютерних комунікацій тощо.
  14. Розробка програми навчання для сервісних інженерів та створення навчального класу компанії
  15. Зйомка фото- та відеоматеріалів
  16. Написання статей, новин як іміджевого так і спеціалізованого характеру
  17. Ведення форумів та соцмереж

Досягнення:

  1. Розширив мережу дилерів на 7%
  2. Створив ідею нової продукції та вивів її за допомогою рекламних кампаній у топи продажів
  3. Організував системну роботу регіональних представників із підключенням нових логістичних каналів, що дозволило збільшити продажі на 10%
  4. Розробив бренд-бук компанії з нуля та організував рекламно-інформаційну роботу з дилерами по всій Україні, розширив участь компанії у конгресно-виставкових заходах з 3 до 20 на рік
  5. Вивів на новий рівень іміджеву складову компанії
  6. Організував навчання сервісних інженерів, а також упорядкував процес їхньої сертифікації, оформив навчальний клас

Заступник директора з реклами

ТОВ "ЦКН Перспектива - XXI століття"

Образование

11 месяцев

06.2014 - 05.2015

  1. Розробка та здійснення всіх рекламно-маркетингових активностей компанії
  2. Удосконалення товарної політики компанії у вигляді просування нових перспективних напрямів та окремих курсів
  3. Створення від макету всієї рекламної продукції та розміщення на всіляких носіях, у тому числі поліграфії, реклами у метро, ??зовнішньої реклами. Мозковий штурм, креатив, аналіз ефективності
  4. Збільшення трафіку звернень до навчального центру за допомогою організації роботи промоутерів
  5. Розробка концепції позиціонування компанії в мережі Інтернет, підтримка, розвиток та просування сайтів компанії
  6. Проведення заходів щодо директ-мейлінгу у програмному полі Unisender;
  7. Розробка структури та макетування в Adobe Photoshop посадкових односторінкових сайтів (landing page) для просування курсів
  8. Проведення масштабного маркетингу на різних інтернет-майданчиках
  9. Проведення рекламних компаній із залученням контекстної реклами та використанням Google AdWords. Аналіз статистики відвідування сторінок та юзабіліті сайтів за допомогою Google Analitics
  10. Зйомка всіх відеоматеріалів компанії - відгуків слухачів, думки тренерів про свої курси, пробні уроки, наповнення та просування корпоративного каналу YouTube
  11. Здійснення заходів щодо фотографування викладачів, слухачів, івентів, уроків тощо
  12. Розробка дизайну сторінок у соцмережах, ведення сторінок у Facebook,
  13. Розробка анкет та анкетування слухачів, обробка результатів
  14. Організація участі компанії у майстер-класах та презентаціях

Досягнення:

  1. Збільшив трафік потенційних слухачів за 7 місяців на 26%
  2. Провів редизайн усіх рекламно-інформаційних матеріалів компанії зі зростанням ефективності звернень
  3. Вивів на новий рівень представництва у соцмережах, чим збільшив аудиторію на 12%
  4. Забезпечив високий рівень відеозйомки та монтажу та розмістив відеороліки за всіма курсами та викладачами.

Керівник департаменту маркетингу

Група компаній Надра (ПрАТ «Тутковський»)

Энергетика и Энергоносители

4 года 9 месяцев

08.2008 - 05.2013

  1. Організація роботи відділу маркетингу
  2. Вивчення ринку нафтосервісних послуг. Використання математико-статистичного апарату при прогнозуванні частки ринку та багатофакторного аналізу кон'юнктури ринку. Проведення експертних оцінок, опитувань, конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, аутсорсинг
  3. Організація рекламної та виставкової діяльності в Україні, СНД та далекому зарубіжжі
  4. Розробка макетів експозицій Групи компаній на всесвітніх виставках;
  5. Розробка ТЗ та брифів до веб-сайтів компанії, замовлення сайтів, з наступним запуском та просуванням.
  6. Створення брифів, попередніх ескізів та макетів рекламно-інформаційних корпоративних та технічних матеріалів;
  7. Проведення конкурсів із закупівель рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірів, вибір на конкурсній основі контрагентів щодо виконання послуг забудови виставкових площ, розробки веб-сайтів;
  8. Створення презентацій на міжнародному рівні, у тому числі, як корпоративних - загального характеру, так і технічних - за напрямками діяльності;
  9. Участь у переговорах з потенційними замовниками та партнерами;
  10. Створення клієнтських баз даних потенційних замовників та партнерів;
  11. Розробка стратегічних планів та бізнес-планів.
  12. Управління проектами.

Досягнення:

  1. Провів ефективну презентаційну діяльність у всіх напрямках компанії, чим залучив 23 прибуткові контракти.
  2. Розробив стратегію компанії та організував роботу з управління проектами, що структурувало та формалізувало маркетингові зв'язки на підприємстві та дозволило більш ефективно реагувати на зміну кон'юнктури ринку.
  3. Вивів участь компанії у конгресно-виставкових заходах на більш високий якісний рівень, що підвищило імідж компанії

Начальник відділу маркетингу

ВАТ "ЗТФ "КрАЗ"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 года

02.2004 - 02.2008

  1. Управління відділом маркетингу
  2. Коригування товарної політики підприємства, подання пропозицій, заснованих на маркетингових дослідженнях та детальному аналізі споживчих переваг у НТС підприємства
  3. Конкурентний аналіз, пошук незайнятої ніші та позиціонування товару на ринках Близького Сходу та Африки
  4. Організація виставкових заходів у країнах Близького Сходу та Африки
  5. Ділове спілкування з Посольствами, ТЕМ, реєстрація у Торгово-промислових палатах пріоритетних країн, налагодження ділових контактів, пошук агентів
  6. Медіа-планування та бюджетування
  7. Розробка та проведення ефективних рекламних кампаній, а також PR-кампаній
  8. Організація та управління рекламно-інформаційним блоком (поліграфія, зовнішня реклама, реклама у ЗМІ, сувеніри тощо). Формування концепції зовнішньої реклами, поліграфічної реклами, розміщення замовлень у рекламних агентствах
  9. Створення бази даних підрядників, партнерів. Розробка та впровадження заходів щодо стимулювання збуту
  10. Макетування презентацій у MS Power Point
  11. Створення від макету технічної та рекламної поліграфічної продукції з використанням програм Adobe Illustrator, Adobe Photoshop
  12. Створення з урахуванням світового досвіду структури веб-сайту компанії, замовлення демо-версії та її наповнення контентом

Досягнення:

  1. Провів масштабну рекламну кампанію в країнах Африки та Близького Сходу, що привело 3 довгострокові співпраці
  2. Запровадив управління проектами у компанії
  3. Розробив концепцію позиціонування в Близькосхідному регіоні, що було прийнято на НТС та підвищило ефективність просування техніки до країн далекого зарубіжжя
  4. Зробив рестайлінг дизайну всіх матеріалів на всіх носіях, що підвищило імідж компанії

Ключевая информация

  • Вища освіта з маркетингу з відзнакою
  • Освіта та практика з Інтернет-маркетингу: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Instagram, Youtube, Telegram-канал, Viber-канал, Messenger, чат-боти, воронки продажів, digital-стратегія, сайтобудування, SEO, таргетування, SMM, контент, креатив.
  • Англійська - просунута, ділове спілкування, технічні презентації
  • Практика міжнародного маркетингу
  • Project Managment
  • Досвід проведення спеціалізованих маркетингових досліджень, SWOT аналізу, прогнозування кон'юнктури ринку, робота фокус груп.

Учился в 2 заведениях

Дніпровський університет економіки і права

Маркетингу, маркетолог

Дніпро, 2003

Полтавський педагогічний університет

Фізико-математичний, вчитель фізики, математики та інформатики

Полтава, 1997

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Інтернет-маркетинг

Київ, 2020

Курси з інтернет-маркетингу 

Photoshop, Illustrator

Киев, 2015

Курси з Фотошопу та Илюстратору (Adobe Creative Suite - набір професійних застосунків для роботи з комп'ютерною графікою)

Курси англійської мови

Київ, 2013

Покращення знань англійської мови

Система менеджменту якості (ISO 9001:2008).

Київ, 2011

Сертифікат внутрішнього аудитора за системою менеджменту якості (ISO 9001:2008).

Управління ризиками в нафтоазовій галузі

Київ, 2009

Курси з управління ризиками в нафтогазовій галузі

Дополнительная информация

Мета

Керівник з маркетингу, маркетолог

Володимир

Керівник відділу маркетингу

Ирпень

Готов переехать: Киев

35 000 грн.

48 лет

полная занятость

Обновлено 4 месяца назад