Работал в 4 компаниях   6 лет 5 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля розничная / Retail, Энергетика и Энергоносители

Бухгалтер

Стагдарт Агро Продукт

АПК (Агропромышленный комплекс)

10 месяцев

03.2025 - по настоящее время

Облік зерна • Відображення надходження, зберігання, переміщення та відвантаження зерна. Контроль за доробкою зерна (приймання, сушіння, очищення) та її обліком. • Ведення обліку за якісними показниками (вологість, засміченість тощо) та їх зміною. Складання звітності про рух зерна. Облік ТМЦ (паливо, запчастини, матеріали): - Відображення надходження, видачі та списання ТМЦ (особливо ПММ, автошин) згідно шляхових листів та первинних документів. Контроль за збереженням матеріальних цінностей. Фінансовий облік: - Відображення всіх господарських операцій елеватора. Ведення розрахунків з постачальниками та покупцями. - Облік основних засобів та необоротних активів. Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняних. - Облік розрахунків з підзвітними особами. - Облік енергоносіїв (електроенергія, газ).

Бухгалтер

ТОВ Сільпо-Фуд

Торговля розничная / Retail

4 года 1 месяц

01.2021 - 01.2025

• Відділ ПДВ • Відділ ТМЦ

Бухгалтер з обліку реалізації підакцизного товару (ПММ)

Октан Плюс Трейд, ООО

Энергетика и Энергоносители

7 месяцев

08.2020 - 02.2021

Самостійно і в повному обсязі вів облік підакцизного товару, а саме паливно-мастильних матеріалів за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних. Також в самостійному порядку займався первинною документацією з обліку реалізації, а саме: Формування та проведення документів реалізації по всіх компаніях. Формування та реєстрація акцизних накладних по всіх компаніях. Формування ТТН по всіх компаніях. Звіряння та підписання актів звірянь з покупцями по всіх компаніях. Роздрукування документів реалізації по всіх компаніях. Забезпечення своєчасного підписання документів реалізації по всіх компаніях. Відправка поштою документів реалізації по всіх компаніях - щотижня. Забезпечення своєчасного повернення підписаних документів реалізації від контрагентів. Відповідальність за наявність отриманих оригіналів документів реалізації та підшивання в папки. Виконував окремі службові доручення свого безпосереднього керівництва

Бухгалтер єдиний

ТОВ "Делс"

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

06.2019 - 06.2020

1. Самостійно і в повному обсязі вів облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних. 2. Забезпечував повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.  3. За погодженням з власником (керівником) підприємства та керівником підрозділу бухгалтерського обліку, подавав в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.  4. Брав участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформлював матеріали, пов'язані з нестачею та відшкодуванням втрат під нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства. 5. Готував дані для включення їх до фінансової звітності, здійснював складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку. 6. Забезпечував підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну. 7. Брав участь у підготовці пропозицій щодо: — внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу; — розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю господарських операцій; — забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов'язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності. 8. Постійно знайомився та вивчав нові нормативно-методичні ти довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносив пропозиції щодо їх впровадження на підприємстві. 9. Виконував окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.

Ключевая информация

Самостійно і в повному обсязі вів облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов'язань, доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства й технології оброблення даних.

Забезпечував повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

За погодженням з власником (керівником) підприємства подавав в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.

Брав участь у проведенні інвентаризації активів і зобов'язань, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат під нестачі, крадіжки й псування активів підприємства, у перевірках стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства.

Готував дані для включення їх до фінансової звітності, здійснював складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.

Забезпечував підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

Брав участь у підготовці пропозицій щодо:


внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;


розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю господарських операцій;


забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов'язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності.


Виконував окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.


Вміння працювати віддалено


Високий рівень самоорганізації


Комунікабельність

Учился в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Факультет економіки АПК

2021

Шепетівський коледж Подільського державного аграрно-технічного університету

Бухгалтер

2017

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Артур

Бухгалтер віддалено

Киев

Готов переехать: Львов, Одесса, Днепр

30 000 грн

26 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 13 часов назад