Работала в 6 компаниях   16 лет 11 месяцев

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Недвижимость и Девелопмент, Банки, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, Промышленность и Производство

Керівник відділу казначейства

ТОВ " АЛБО"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

5 месяцев

08.2025 - по настоящее время

- Планування бюджетів руху грошових коштів; - контроль проведених платежів за бюджетами; - аналіз "план / факт" виконання бюджетів руху грошових коштів; - аналіз платежів та витрат по ф2; - формування платіжного календаря, контроль витрачання коштів; - звіти та аналіз підсумків cash flow; - контроль звітності за залишками всіх коштів у Power BI та BAS ERP 2.5; - відображення в обліку руху грошей по КІФ; - оптимізація казначейських операцій та облікових процесів; - формування звітної документації для керівництва.

Казначей

ТОВ "Д-І-М"

Недвижимость и Девелопмент

1 год 1 месяц

08.2024 - 08.2025

- Організація процесів контролю та оптимізації "рух грошових коштів", cash flow підприємства (у зоні відповідальності 57 юридичних компаній та 3 КІФ); - формування платіжних документів та їх передача до банку за допомогою системи клієнт - банк (10 клієнт - банків); - проведення банківських виписок у системі 1с ERP; - контроль проведених платежів за бюджетами, формування платіжного календаря, контроль витрачання коштів; - перевірка платіжних документів, а також коректність їх відображення у системі 1с ERP; - організація зовнішнього фінансування, робота з кредитами (у т.ч. валютними USD); - оптимізація казначейських операцій та облікових процесів; - формування звітної документації для керівництва.

Помічник конкурсного керуючого

Фонд гарантування вкладів

Банки

3 года 4 месяца

07.2020 - 10.2023

- Здійснення взаємодії з перевіряючими національного банку; - здійснення взаємодії із залученими спеціалізованими організаціями та структурними підрозділами фонду з питань надання запитуваних під час перевірки документів та пояснень; - контроль за дотриманням строків надання документів, інформації та пояснень, зазначених у відповідному запиті на надання документів; - формування комплектів копій документів кредитної організації на паперовому носії та документів в електронному вигляді у форматі excel, pdf і т.п. згідно з наявними заявками на надання документів; - підготовка та оформлення супровідних листів та письмових пояснень для перевіряючих здійснення оперативної передачі інформації про результати перевірки до відповідального структурного підрозділу фонду; - підготовка письмових заперечень за актом перевірки діяльності конкурсного керуючого здійснення контролю за своєчасним направленням до національного банку заперечень за актом перевірки діяльності конкурсного керуючого; - підготовка проектів відповіді на листи національного банку за підсумками перевірки діяльності конкурсного управляючого; - участь у проведенні заходів, пов'язаних із виконанням плану роботи з нестачею; - контроль за виконанням плану роботи з нестачею; - консультування клієнтів кредитної організації з питань погашення заборгованості підготовка відповідей на запити позичальників; - складання звітів конкурсного керуючого про перебіг конкурсного провадження; - взаємодія з членами комітету кредиторів, підготовка матеріалів для проведення засідань кредиторів, зборів кредиторів, у тому числі розсилання матеріалів та бюлетенів до засідань членам комітету кредиторів; - підготовка публікацій про хід конкурсного провадження, контроль термінів їх розміщення, підготовка супровідних листів про факт публікації та їх направлення до національного банку та арбітражного суду, що розглядає справу про банкрутство; - підготовка інформації, що підлягає включенню до кошторису (смети) витрат на період конкурсного виробництва; - підготовка документів для направлення клопотань до арбітражного суду про продовження терміну конкурсного провадження; - організація проведення розрахунків із кредиторами: підготовка службових листів взаємодія зі співробітниками департаменту управління вимог кредиторів з питань проведення розрахунків із кредиторами, підготовка та погодження публікації; - здійснення взаємодії з нотаріусами; - підготовка відповідей на запити державних органів, кредиторів, інших осіб.

Казначей / бухгалтер

ТОВ "ФЕНЕКС МЕДІА ГРУП"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 года

07.2017 - 06.2020

- Організація процесів контролю та оптимізації "рух грошових коштів", cash flow підприємства (рекламне агентство, у зоні відповідальності 6 юридичних компаній); - контроль надходження/реалізації товарів і послуг, перевірка документів, що надійшли; - формування платіжних документів та їх передача до банку за допомогою системи клієнт - банк (5 клієнт - банків) (у т.ч. валютних USD, CNY); - контроль проведених платежів за бюджетами, формування платіжного календаря, контроль витрачання коштів, управління ліквідністю; - перевірка платіжних документів, а також коректність їх відображення у системах 1с бухгалтерія, 1с комплексна автоматизація; - організація зовнішнього фінансування, робота з банками, комплексний супровід угод; - оптимізація казначейських операцій та облікових процесів; - формування звітної документації для керівництва.

Директор

ТОВ "МВ ГРУПП КОНСАЛТИНГ"

IT

6 месяцев

10.2016 - 03.2017

- Операційне управління фінансово-економічною та адміністративно-господарською діяльністю підприємства (розробка сайтів); - керівництво роботою персоналу – постановка та розподіл завдань, контроль результатів; - розробка та реалізація комерційної стратегії, розвиток клієнтської бази; - формування маркетингового плану, управління комунікаціями із замовниками; - забезпечення економічної ефективності операційної діяльності.

Провідний спеціаліст відділу фінансових операцій

ТОВ "МЕТІНВЕСТ ХОЛДИНГ" (ТОВ "Метінвест Бізнес Сервіс" / ВАТ "Центральний гірничо-збагачувальний комбінат"

Промышленность и Производство

8 лет 8 месяцев

02.2008 - 09.2016

- Контроль фінансових операцій 10 підприємств (добувні та металургійні компанії в Україні, ЄС та США); - координація роботи співробітників (до 10 осіб) – навчання наставництво; - робота з акредитивами, банківськими гарантіями, укладання міжнародних контрактів; - аналіз розподілу платежів, контроль за дотриманням платіжної дисципліни в компанії, формування звіту "рух грошових коштів"; - перевірка платіжних документів, аналіз коректності відображення у системі SAP Enterprise Resource Planning (ECP) Модуль FI; - здійснення платежів (у т.ч. валютних USD, EUR, RUB), робота у системі "Клієнт-банк"; - робота з банками, підготовка пакета документів, контроль стабільності здійснення платежів, документообіг, валютний контроль; - підготовка зведених таблиць, складання даних, необхідних для періодичної та річної звітності про проведені платежі за бюджетами. Підготовка документів для здавання в архів; - робота з банківськими гарантіями та аккредитивами; Кар'єрне зростання: (Лютий 2008 - Листопад 2013) Економіст фінансового відділу, (Листопад 2013 - Жовтень 2014) Провідний економіст бюро банківських операцій, (Лютий 2015 - Квітень 2016) Фахівець відділу платежів та форекс операцій.

Ключевая информация

Великий досвід роботи у галузі казначейства, економіки, фінансів, взаємодії з банками. Розвинені управлінські та організаційні навички. системне мислення. Висока працездатність. Відповідальність за результат

Училась в 2 заведениях

Криворізький національний університет

"Фінанси та кредит", фінанси та кредит

2014

Криворізький державний педагогічний університет

"Української мови та літератури", "вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури"

2008

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Тетяна Григорівна

онлайн

Казначей / Скарбник

Киев

Готов переехать: Другие страны

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 55 минут назад