Работал в 6 компаниях   19 лет 9 месяцев

IT

Senior Game Designer

Artificial Core

IT

10 месяцев

02.2025 - по настоящее время

  • Зібрав продуктивну команду геймдизів
  • Підвищив якість та швидкість релізів гри
  • Онбордив джунів одразу після свого онбордінгу і вийшло доволі успішно
  • Плідно співпрацював із кодерами, інтеграторами, арт-відділом, QA для найшвидшого закриття кейсів

Lead Game Designer

Picatrebax

IT

1 год

03.2024 - 02.2025

  • Глибинна переробка двох "мертвих" ігор та їх успішний релаунч
  • Розробка з нуля двох ігор у жанрі Casual Match ТіІе 3D та ІdІе Tycoon
  • Повний контроль за розробкою від підготовки документації та пошуку референсів до аппрува графіки, прорахунків балансу та ін.

Game Designer, Level Designer, Economy Designer

MURKA

IT

1 год 7 месяцев

07.2022 - 01.2024

  • Баланс працюючого та розроблюваного проектів (Sudoku Puzzle, Casual Solitaire,Match-3, Ще 1 проект під NDA)
  • Розробка Core Gameplay, Meta Gameplay
  • Зміна та розробка нових ігрових механік
  • Складання проектної документації
  • Проведення презентацій нових фіч для команди, розподіл завдань
  • Левел-дизайн цікавих рівнів (Sudoku Puzzle), які тримають гравця у грі та стимулюють монетизацію
  • LiveOps, А/В тестування, аналіз метрик, прототипування UI/UX, кординація роботи та багато іншого

Project Owner

High Tower Entertainment

IT

2 года 10 месяцев

10.2019 - 07.2022

  • Створював умови для роботи команди, забезпечував атмосферу, що надихає членів команди.
  • Своєчасно запобігав виникаючим проблемам
  • Планував та відстежував проект, базові показники
  • Керував пріоритетами, виявляв та вчастно невілював ризики для проектів
  • Приймав ключові та складні рішення як усередині команди, так і під час розробки проектів
  • Розподіляв таймінrи та завдання, щоб ніхто не співробітників "не простоював" і не блокувався завданнями інших

Game Designer, Lead Game Designer

High Tower Entertainment

IT

10 лет 5 месяцев

06.2009 - 10.2019

  • Підтримував та покращував основний проект компанії (MMORPG)
  • Коригував баланс, вносив нові фічі, робив розрахунки, писав ЛОР, квести тощо.
  • Розробляв З проекти (MMORPG, Casual гонки, космічну стратегію) від ідеї через прототип до готового продукту
  • Налаштовував баланс ігор та монетизацію
  • Аналізував метрики. Вносив, на основі аналізу, зміни у rеймплей

Community Manager + QA

High Tower Entertainment

IT

3 года 5 месяцев

03.2006 - 07.2009

  • Першопрохідник на цій посаді в компанії
  • Розробляв принципи роботи сапорту та QA
  • Розбирався та оперував софтом того часу: HelpDesk, ChatOnSite
  • Навчав джунів та формував дружну та професійну команду підтримки

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Давайте знайомитись

Привіт. Мене звуть Стас. Більшість життя я в ІТ. Перший ПК ZX-Specturm з'явився в мене в 7 років і вже через рік я почав на ньому створювати ігри.В rеймдев я попав у 2006 в одну із перших в Україні ігрових компаній, де пройшов шлях від Community Manager до Project Owner. Не боюся братися за складні проекти та досягати мети. Розраховував баланс у великій RPG грі,писав ЛОР до світу, займався левел-дизайном як RPG, так і в Casual іграх.Здатний генерувати як нестандартні рішення, так і декомпілювати референсні проекти.

Особисті якості

Soft Skills

  • Розумію принципи гейм-дизайну, ігрових механік та ігрової економіки
  • Мене не засмучує монотонна вдумчива рутина робота
  • Критичне мислення
  • Нестандартний підхід до справи, якщо це виправдано
  • Вміння дотримуватись дедлайнів
  • Вміння преоритезувати задачі та за необхідності- відкидати зайве
  • Розуміння психології гравця та вміння маніпулуюватийого бажаннями
  • Завдяки досвіду, можу спілкуватись однієюмовою із програмістами, художниками, QA та саппортом
  • Вміння ставити себе на місце іншого, томучасто я є арбітром у суперечках

Hard Skills

  • Українська, російська мови - носій
  • English language - Uррег lntermediate
  • Мови программування та володіння софтом:
    • MSOffice, Google Sheets,Docs, etc
    • Wiki and GDD (Confluence, DokuWiki, MediaWiki)
    • Asana, Jіга, MantisBT, Slack
    • Figma, Miro, Photoshop, Illustrator, Premiere (базово)
    • ChatGPT, Copilot, Mijorney, Grok, etc
    • Unity (базово), Delphi, Php, Java, JS, MySQL
    • Firebase, Git (GitHub, Turtoise, Fork, etc), Putty (SSH), FTP/SFTP
  • Досвід балансування ігор від казуальних до повноцінних MMORPG
  • Досвід розробки монетизації в іграх, LiveOps
  • Аналітичні навички
  • Знання продуктової аналітики (зняття та аналіз метрик проекту)
  • Досвід роботи з А/В тестуванням, налаштуванням конфігів

Контакти

Телега: https://t.me/madison_adminus

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/madadmin/

Пошта: mad.fabula@gmail.com

Станіслав

Game designer

Днепр

Готов переехать: Киев, Львов, Одесса

3 000 $

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 дня назад