Работала в 5 компаниях 8 лет 4 месяца
Красота / Фитнес / Спорт, Фармацевтика, Телекоммуникации / Связь, Торговля розничная / Retail, Банки
Менеджер з закупівлі
TUFI
Красота / Фитнес / Спорт
6 месяцев
09.2024 - 03.2025
- Замовлення товару у постачальників в Україні згідно встановленого графіку
- Спілкування та замовлення товару у постачальників з-за кордону
- Обробка запитів на переміщення товарів на різні склади
- Аналіз неходових позицій, аналіз причин поганих продажів, відправка на тестування майстрам, прийняття рішення щодо виведення з асортименту продукцію
- Заведення номенклатури новинок та комплектуючих в 1с
- Замовлення поліграфії для продукції бренду,
контроль термінів придатності на макетах і оперативна заміна їх
- Розширення асортименту згідно встановленого плану
- Подання на оплату планового платежу за замовлення для погодження з керівництвом
- Відстеження руху товару від постачальника, оперативне реагування на акти розбіжностей та затримки у постачанні
- Робота з цінами постачальників, оперативне реагування на зміну цін комплектуючих
- Співпраця з відділом продажу щодо дозамовлення затребуваних позицій, чи замовленнь під клієнта
-Внесення інформації щодо постачальника номенклатури та артикулів постачальника в 1с
- Звірка сумм оплачених постачальнику та оформленого документу надходження в 1с
- Робота зі списком для фасувальників, проставлення пріорітетних для виготовлення позицій товару
-Оформлення ттн на відправку тари постачальнику, відправка гарантійного товару на ремонт
- Спілкування та замовлення товару у постачальників з-за кордону
- Обробка запитів на переміщення товарів на різні склади
- Аналіз неходових позицій, аналіз причин поганих продажів, відправка на тестування майстрам, прийняття рішення щодо виведення з асортименту продукцію
- Заведення номенклатури новинок та комплектуючих в 1с
- Замовлення поліграфії для продукції бренду,
контроль термінів придатності на макетах і оперативна заміна їх
- Розширення асортименту згідно встановленого плану
- Подання на оплату планового платежу за замовлення для погодження з керівництвом
- Відстеження руху товару від постачальника, оперативне реагування на акти розбіжностей та затримки у постачанні
- Робота з цінами постачальників, оперативне реагування на зміну цін комплектуючих
- Співпраця з відділом продажу щодо дозамовлення затребуваних позицій, чи замовленнь під клієнта
-Внесення інформації щодо постачальника номенклатури та артикулів постачальника в 1с
- Звірка сумм оплачених постачальнику та оформленого документу надходження в 1с
- Робота зі списком для фасувальників, проставлення пріорітетних для виготовлення позицій товару
-Оформлення ттн на відправку тари постачальнику, відправка гарантійного товару на ремонт
Оператор 1С, управління товарними запасами
Рідні. Медтехніка
Фармацевтика
1 год 2 месяца
06.2023 - 08.2024
• Керування відвантаженням замовлень роздрібної мережі магазинів
• ведення обліку накладних і товарного асортименту;
• ведення звітності по надходженням, витратам і переміщенням товару;
• обробка первинної документації;
• підготовка даних для обміну і повернень товарів на склад та постачальникам
•проведення аналізу продажів товарних залишків;
• контроль залишків продукції та термінів придатності на магазинах мережі;
• аналіз продажу та розподіл і переміщення товарів між магазинами мережі;
• створення товаро транспортних накладних;
• робота з номенклатурою більш ніж 15000 найменувань
• участь у проведенні інвентаризації на магазинах
• виявлення недостач та надлишків товару, проведення списань та оприбуткування в 1С;
• проведення переобліку товарно-матеріальних цінностей;
• ведення обліку накладних і товарного асортименту;
• ведення звітності по надходженням, витратам і переміщенням товару;
• обробка первинної документації;
• підготовка даних для обміну і повернень товарів на склад та постачальникам
•проведення аналізу продажів товарних залишків;
• контроль залишків продукції та термінів придатності на магазинах мережі;
• аналіз продажу та розподіл і переміщення товарів між магазинами мережі;
• створення товаро транспортних накладних;
• робота з номенклатурою більш ніж 15000 найменувань
• участь у проведенні інвентаризації на магазинах
• виявлення недостач та надлишків товару, проведення списань та оприбуткування в 1С;
• проведення переобліку товарно-матеріальних цінностей;
Керуючий магазином
Vodafone Ритейл
Телекоммуникации / Связь
3 года 11 месяцев
02.2018 - 01.2022
• Якісне та своєчасне виконання функціоналу: прийом / відправка товару; інвентаризаціяк: облік ТМЦ, переоцінка;
• Контроль якості товарів, що надходять від складу у відповідності зі стандартами Компанії та вимогами законодавства України;
• Контроль та перевірка наявності товарно-транспортних накладних, накладних вимог
• Касові операції в торгівлі, видача інтернет — замовлень;
• Викладення товару, оформлення вітрини;
• Облік руху сервісного товару;
• Навчання, організація роботи продавців
• Досвід роботи в 1С: 8.3
• Аналіз наявності та продажів товарів на торговій точці, формування замовлень в постачальників
• Контроль якості товарів, що надходять від складу у відповідності зі стандартами Компанії та вимогами законодавства України;
• Контроль та перевірка наявності товарно-транспортних накладних, накладних вимог
• Касові операції в торгівлі, видача інтернет — замовлень;
• Викладення товару, оформлення вітрини;
• Облік руху сервісного товару;
• Навчання, організація роботи продавців
• Досвід роботи в 1С: 8.3
• Аналіз наявності та продажів товарів на торговій точці, формування замовлень в постачальників
продавець - консультант
Алло, ГК
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
04.2014 - 05.2015
• Касові операції в торгівлі
• продаж та консультація клієнтів по послугам та продуктам компанії: девайси, смартфони, аксесуари
• продаж та консультація клієнтів по послугам та продуктам компанії: девайси, смартфони, аксесуари
Кредитний експерт
Перший Український Міжнародний Банк, АТ / ПУМБ
Банки
1 год 2 месяца
01.2013 - 03.2014
• Активне залучення і консультація клієнтів Банку на торгових точках магазинів Eldorado, Comfy або Епіцентр ;
• Інформування клієнтів Банку з усіх питань, пов’язанихпп з оформленням і оплатою кредиту.
• Оцінка кредитоспроможності клієнтів
• Контроль за дотриманням умов кредитних договорів
• Підготовка кредитних договорів та інших документів
• Аналіз фінансового стану клієнтів
• Проведення переговорів та укладення кредитних договорів
• Інформування клієнтів Банку з усіх питань, пов’язанихпп з оформленням і оплатою кредиту.
• Оцінка кредитоспроможності клієнтів
• Контроль за дотриманням умов кредитних договорів
• Підготовка кредитних договорів та інших документів
• Аналіз фінансового стану клієнтів
• Проведення переговорів та укладення кредитних договорів
Ключевая информация
• Досвід роботи у продажах, орієнтація на потреби клієнта;
• Знання методів продажу;
• Знання програми 1С 8,3; Bitrix24
• Microsoft Office – впевнений користувач
• самостійність у прийнятті окремих рішень;
• вміння чітко формулювати свої думки;
• здатність швидко приймати рішення;
• аналітичне мислення.
• Знання методів продажу;
• Знання програми 1С 8,3; Bitrix24
• Microsoft Office – впевнений користувач
• самостійність у прийнятті окремих рішень;
• вміння чітко формулювати свої думки;
• здатність швидко приймати рішення;
• аналітичне мислення.
Училась в 1 заведении
Національний університет водного господарства та природокористування
Економіка підприємства
Рівне, 2013
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Категорія В
Захоплення та інтереси
Захоплююсь графічним дизайном, володію Adobe Photoshop
Особисті якості
• Ввічливість та тактовність;
• цілеспрямованість;
• гнучкість та вміння приймати чужу точку зору;
• самокритичність, уміння бачити свої помилки та визнавати їх;
Віра
Віра
Категорійний менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 5 дней назад