Работала в 2 компаниях 1 год 1 месяц
HR, Услуги для бизнеса - другое
Hr менеджер, рекрутер
Рекрут Сервіс
HR
5 месяцев
07.2024 - 12.2024
1. Пошук і підбір персоналу — розміщення вакансій, перегляд резюме, проведення первинної співбесіди.
2. Аналіз потреб компанії — визначення профілю кандидатів разом із керівниками відділів.
3. Оцінка кандидатів — перевірка компетенцій, досвіду, мотивації.
4. Супровід нових працівників — онбординг, адаптація в колективі.
5. Ведення бази кандидатів — оновлення даних у CRM або ATS-системах.
6. Покращення HR-процесів — участь у формуванні корпоративної культури, збереження лояльності працівників.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
2. Аналіз потреб компанії — визначення профілю кандидатів разом із керівниками відділів.
3. Оцінка кандидатів — перевірка компетенцій, досвіду, мотивації.
4. Супровід нових працівників — онбординг, адаптація в колективі.
5. Ведення бази кандидатів — оновлення даних у CRM або ATS-системах.
6. Покращення HR-процесів — участь у формуванні корпоративної культури, збереження лояльності працівників.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
Менеджер по роботі з клієнтами
Laki in
Услуги для бизнеса - другое
6 месяцев
12.2023 - 06.2024
1. Консультації клієнтів — надання інформації про товари/послуги, допомога у виборі.
2. Підтримка зв’язку — спілкування з клієнтами телефоном, поштою або в месенджерах.
3. Робота з базою клієнтів — оновлення інформації, ведення CRM-системи.
4. Розв’язання проблем — обробка скарг, вирішення конфліктних ситуацій.
6. Післяпродажний сервіс — збір відгуків, підтримка лояльності клієнтів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Залучення нових клієнтів
• Підтримка існуючих клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Планування стратегії продажів
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування
2. Підтримка зв’язку — спілкування з клієнтами телефоном, поштою або в месенджерах.
3. Робота з базою клієнтів — оновлення інформації, ведення CRM-системи.
4. Розв’язання проблем — обробка скарг, вирішення конфліктних ситуацій.
6. Післяпродажний сервіс — збір відгуків, підтримка лояльності клієнтів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Залучення нових клієнтів
• Підтримка існуючих клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Планування стратегії продажів
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування
Ключевая информация
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
• Ведення переговорів
• Розробка стратегій залучення та утримання клієнтів
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
Училась в 1 заведении
Нікопольский ліцей №8
2023
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Маю добрі комунікаційні навички та легко знаходжу спільну мову з людьми. Вмію працювати як індивідуально, так і в команді. Мала досвід роботи тім-лідом, де відповідала за організацію командної роботи, підтримку мотивації колег та досягнення спільних цілей. Вважаю, що ефективна комунікація та вміння слухати — ключ до результату в будь-якій сфері.
Також мою гарну фізичну форма яка може бути корисною для роботи, шукаю підробіток щоб поєднувати роботу з професійним спортом
Мария Михайлівна
Мария Михайлівна
Офіціант

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям
Никополь
Активно ищет работу
неполная занятость
Обновлено 1 неделю назад