Работала в 3 компаниях   6 лет 11 месяцев

Торговля розничная / Retail, Шоу-бизнес, Медиа / СМИ

Юрист, менеджер розрахунків ФОП

Солодощі

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

07.2023 - по настоящее время

Функціональні обов'язки:
Підготовка та аналіз проектів договорів
Юридичний супровід діяльності підприємства: консультації з цивільного, трудового, комерційного та інших галузей права
Облік доходів і витрат ФОП
Розрахунки з контрагентами, контроль взаєморозрахунків, проведення звірок із постачальниками та партнерами
Підготовка первинної бухгалтерської документації: рахунки, акти виконаних робіт
Контроль фінансових операцій, формування виписок та фінансових звітів
Робота в 1С та Клієнт-Банк
Планування та організація робочого процесу, ефективне управління часом
Робота в умовах високого навантаження, дотримання корпоративної культури та цінностей

Головна зберігач фондів

Музейно-виставковий центр КМР

Шоу-бизнес

3 года 7 месяцев

10.2020 - 04.2024

Ведення документації щодо руху колекційних об'єктів.
Реєстрація, інвентаризація та систематизація предметів колекції.
Оформлення супровідної документації при надходженні, переміщенні чи передачі об'єктів.
Фіксація стану кожного об'єкта: ведення актів огляду, описів, фотофіксації.
Контроль збереження та відповідності документальної інформації фактичному стану предметів.
Співпраця з реставраторами, кураторами, фондами.

Менеджер з реклами

Радіо калуш

Медиа / СМИ

1 год 8 месяцев

02.2019 - 09.2020

Супровід клієнтів на всіх етапах співпраці — від першого контакту до повного виконання зобов’язань.

Укладання договорів з новими клієнтами та партнерами, погодження умов співпраці

Комунікація з іншими ЗМІ — налагодження ділових зв’язків, координація інформаційних обмінів
Пошук нових клієнтів, ведення переговорів, презентація послуг компанії
Утримання існуючих клієнтів — побудова довгострокових відносин, підвищення рівня лояльності
Робота з запереченнями, аналіз потреб клієнта та формування індивідуальних пропозицій

Моніторинг задоволеності клієнтів, збір фідбеку та впровадження покращень

Ключевая информация

  • Уважність до деталей
  • Креативність
  • Командна робота
  • Користувач ПК
  • Вміння правильно організувати свій робочий час
  • Самоорганізація
  • Знання законодавства України
  • Знання держ реєстрів
  • Укладання договорів оренди
  • Написання актів,листів,заяв
  • Комунікабельність
  • Вміння швидко навчатися
  • Рішучість
  • Здатність до прийняття рішень
  • Стресостійкість
  • Ефективне управління часом
  • Училась в 1 заведении

    Прикарпатський національний університет імені василя стефаника

    Право

    2021

    Владеет языками

    Английский

    средний

    Польский

    базовый

    Украинский

    свободно

    Курсы, тренинги, сертификаты

    "Штучний інтелект для юристів. Преміум"

    2025

    Розуміння технологій ШІ у юридичній сфері. Генерація проектів договорів, листів, позовних заяв. Аналіз юридичних документів на предмет ризиків чи помилок. Як перевіряти точність та достовірність відповідей ШІ. Приклади ефективних запитів для юридичної практики. 

    Дополнительная информация

    Водійське посвідчення

    Водійські права кат.В

    Особисті якості

    Комунікабельний та відповідальний фахівець із розвиненими навичками переговорів, ділового спілкування та управління інформацією. Вмію ефективно взаємодіяти з колегами, клієнтами та партнерами, будуючи відносини на довірі та взаєморозумінні. Швидко освоюю нові знання та адаптуюся до змін у робочому середовищі. Маю досвід у веденні ділової кореспонденції, складанні документів та вирішенні конфліктних ситуацій шляхом компромісу. Впевнено презентую ідеї та знаходжу оптимальні рішення для взаємовигідної співпраці

    Софія Тарасівна

    Юрист, керівник магазину, відділу, помічник нотаріуса, адвоката, фінансист

    Ивано-Франковск

    30 000 грн

    26 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость, неполная занятость

    Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

    Обновлено 2 недели назад