Работал в 10 компаниях 33 года 2 месяца
Медицина и Здравоохранение, Услуги для бизнеса - другое, Торговля розничная / Retail, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Промышленность и Производство, Издательства и Полиграфия, Медиа / СМИ, Страхование
Виконавчий директор
ТОВ "Медікалазер"
Медицина и Здравоохранение
7 лет
01.2018 - 01.2025
Розробка позиціонування та успішної стратегії просування товарів підприємства на ринку.
Розробка і впровадження ефективної моделі виробництва.
Побудова ефективної моделі збуту.
Збільшення доходів у 3,5 рази з суттєвим зростанням прибутковості.
Створення єдиного комплексу обліку групи підприємств.
Підбір та стабілізація персоналу.
Розробка і впровадження маловитратної моделі рекламування.
Розробка і написання усієї маркетинової інформації, рекламних продуктів підприємства.
Ведення усіх конфліктних ситуацій підприємства та споживачів.
Захист ділової репутації підприємства.
Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами.
Контроль за виконанням фінансових показників.
Розробка та впровадження нових бізнес-процесів.
Виконання доручень власника по іншим бізнесам.
Виконавчий директор, директор з розвитку
ТОВ "Ростап"
Услуги для бизнеса - другое
3 года
12.2014 - 12.2017
Розробка стратегії просування підприємства на ринку.
Створення ефективної моделі рекламної кампанії.
Збільшення збуту послуг у 4 рази.
Захист підприємства від перевіряючих органів.
Контроль претензійної роботи.
Розробка та впровадження нових бізнес-процесів.
Навчання персоналу.
Впровадження єдиного комплексу обліку групи підприємств.
Директор з розвитку, HR-консультант
ТОВ «Label Group»
Торговля розничная / Retail
11 месяцев
01.2014 - 12.2014
Короткострокова проектна робота, яка включала у себе:
- загальний аналіз роботи підрозділів підприємства;
- стабілізацію роботи HR-департаменту;
- розробку нових бізнес-процесів;
- контроль конфліктів з персоналом;
- навчання працівників відділів веденню перемов;
- оптимізація роботи складів
- виконання спеціалізованих доручень власника і заходів з контролю.
Молодший керуючий партнер, директор з розвитку і маркетингу
Група компаній інтернет-реклами "UCT"
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 года
01.2010 - 01.2014
Розробка стратегії просування та образу підприємства.
Успішна зміна моделі продажів.
Збільшення продажів послуг у 6 разів.
Успішна зміна бізнес-процесів підприємства.
Контроль та координація поточної діяльності підприємства.
Успішне збільшення набору послуг підприємства.
Створення комплексу обліку групи підприємств.
Підбір та навчання персоналу - одночасно працювало до 60 продавців.
Проведення консультацій та бізнес-семінарів для клієнтів.
Впровадження заходів для підвищення економічної безпеки підприємства.
Розробка сайтів та рекламної продукції підприємства.
Виконавчий директор
ТОВ "Неккерман-Україна", філія німецького концерну
Торговля розничная / Retail
2 года
01.2008 - 01.2010
Організація і координація діяльності підрозділів підприємства.
Налагодження роботи call-центру, навчання персоналу.
Налагодження і контроль роботи складів.
Створення технічних завдань на розробку та оптимізацію ПЗ.
Навчання персоналу.
Розробка маркетингових акцій.
Створення рекламного контенту.
Заступник генерального директора, директор з розвитку
ВАТ "Елекон"
Промышленность и Производство
1 год
01.2007 - 01.2008
Короткострокова проектна робота, яка включала у себе:
- аудит усієї діяльності підприємства та ревізію складів;
- підвищення економічної безпеки підприємства;
- розробку ТЗ та повне оновлення ПЗ для бухгалтерського та управлінського обліку групи підприємств;
- створення єдиного електронного комплексу керування процесами підприємства;
- оновлення та стабілізацію персоналу високої кваліфікації;
- розробку та впровадження нових бізнес-процесів у роботі виробництва, складів, конструкторських та технологічних підрозділів, відділу збуту та інших;
- виконання завдань власника з перевірки якості управління майном.
Заступник генерального директора, комерційний директор
ПП/ВАТ "Компанія "Естет"
Издательства и Полиграфия
6 лет
01.2001 - 01.2007
Успішне керування комерційною діяльністю підприємства у видавничому, виставковому, виробничому напрямках.
Керування операційною діяльністю підприємства.
Створення нових успішних проектів підприємства.
Навчання персоналу і стабілізація персоналу.
Виконання завдань власників стосовно налагодження роботи інших підприємств у групі компаній.
Бюджетування.
Розробка успішних рекламних і маркетингових рішень.
Заступник директора зі збуту
ЗАТ "Видавництво "Бліц-Інформ"
Медиа / СМИ
3 года
01.1998 - 01.2001
Розробка концепції збуту та доставки для мережі збуту по Україні.
Підготовка усієї інструктивної документації для функціонування мережі.
Підготовка ТЗ та створення за 1 місяць ПЗ для обслуговування бізнес-процесів у керованих підрозділах.
Централізоване функціональне керування мережі з 26 філій у обласних містах України.
Суттєве збільшення збуту у 4 рази.
Забезпечення дуже високих показників функціонування керованих підрозділів.
Створення системи навчання для поповнення персоналу при плинності 50% у місяць.
Контроль діяльності підрозділів.
Контроль роботи складів.
Комерційнийдиректор, виконавчий директор
ТОВ "KSS"
Услуги для бизнеса - другое
4 года
01.1994 - 01.1998
Керування операційною діяльністю підприємства.
Керування збутом підприємства - збільшення продажів у 3 рази.
Розробка та впровадження нових форм бізнес-процесів.
Керування ЗЕД.
Управління роботою складів.
Ведення переговорів та договірної роботи з постачальниками.
Підбір та навчання персоналу.
Створення інструктивної документації для бізнес-процесів.
Спеціаліст з реклами і маркетингу, начальник відділу реклами у відокремленому підрозділі
ЗАТ "Омета-Інстер"
Страхование
2 года
01.1992 - 01.1994
Розробка стратегій ефективних маловитратних рекламних кампаній.
Медіа-планування.
Створення рекламного контенту.
Замовлення та контроль виготовлення рекламних продуктів - поліграфія, зовнішня реклама, радіо та інші.
Координація робіт по проведенню соціальних опитувань.
Ключевая информация
Основні спеціалізації і практично виконувані функції у всіх підприємствах, де я працював (під час співбесіди можу надати підтверджувальні документи від власників та продемонструвати зразки робіт):
– бізнес-планування загальне, стратегічне планування розвитку підприємства на етап, антикризовий менеджмент, комплаєнс, координація роботи та узгодження бізнес-процесів між підрозділами;
– бюджетування, впровадження автоматизованих систем управління, написання ТЗ для програмістів;
– аналіз бази договорів для чіткого довгострокового узгодження договірної та технічної документації, розробка договорів, узгодження стратегічних ліній захисту підприємства з адвокатами при судових позовах;
– підготовка до продажу та продаж підприємств, обстеження підприємств до купівлі;
– розробка і проведення заходів для захисту підприємства від недобросовісної конкуренції та контролюючих органів, розробка і виконання заходів для зниження рівня конфліктності зі споживачами;
– дослідження та аналіз ринку, розробка товарів і послуг з ефективним позиціонуванням, розробка стратегій маркетингу підприємства і виконання заходів;
– управління грошовими потоками та оптимізація оподаткування, впровадження управлінського обліку, ЗЕД;
– організація відділів продажів (чисельністю до 60 осіб) зі створенням нормативної і документарної бази, ведення складних переговорів з партнерами і VIP-клієнтами, організація презентацій, розробка стратегій просування і збуту, стимулювання збуту, організація роботи складів, проведення навчальних семінарів для потенційних покупців і клієнтів;
– розробка програм і навчання персоналу в напрямках: маркетингу, організації продажів товарів та послуг, розробки сайтів, управління персоналом, жорстких переговорів та інших;
– підбір персоналу, адаптація персоналу, впровадження систем мотивації та підвищення кваліфікації;
– розробка концепцій рекламних кампаній, розробка концепцій рекламних продуктів (поліграфія, ТБ, зовнішня реклама, сайти, реклама у соцмережах та інших), написання текстів і розробка макетів рекламних продуктів та сайтів, медіа-планування, розміщення реклами;
– написання статей репортажного, рекламного та PR-характеру, написання корпоративних книг;
– розробка та виконання заходів для поліпшення іміджу підприємств та їхніх власників.
Учился в 2 заведениях
Університет ім. М.П. Драгоманова
"Управління персоналом"
2020
Київський коледж зв'язку
"Управління підприємством"
1998
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Ділові якості
Жорстка виконавча дисципліна, старанність, самостійність, уміння приймати позицію інших людей, спрямованість на співпрацю.
Особисті якості
Врівноваженість, чесність, терплячість. Абсолютно не вживаю спиртне і не палю.
Наукова діяльність
Написав 13 книг з різних бізнес-тематик, які успішно використовуються.
Провів близько 800 семінарів та більше 4000 консультацій з приватних та бізнес-питань.
Олександр Миколайович
Олександр Миколайович
Виконавчий директор

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 15 часов назад