Работал в 3 компаниях   7 лет 1 месяц

Торговля розничная / Retail, Банки

Трейд-маркетинг менеджер

ФТД-РИТЕЙЛ

Торговля розничная / Retail

1 год 1 месяц

02.2024 - по настоящее время

Проведення комплексу трейд-маркетингових заходів з просування товарів в мережі магазинів.

Розробка ідей та реалізації трейд-маркетингових акцій - покроковий план досягнення поставлених цілей.

Модерування всіх комітетів та збори для формування якісних промо-пропозицій у мережі магазинів.

Створення та контроль маркетинг-календаря промо-активностей. Відстежування цінової політики та промо-акцій конкурентів, розробка планів та протидій.

Проведення комітетів, робочих зустрічей для аналізу результатів.

Кейси:

Стратегія “Захоплення ринку” або “Максимізація трафіку”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.

Стратегія “Помірне зростання”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.

Стратегія “Максимізація доходу”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.

Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.

Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.

Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%.Кампанія: ХОЧ! топ гаджети за круту ціну.

Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!

Трейд-маркетинг менеджер

УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП

Торговля розничная / Retail

2 года 7 месяцев

07.2021 - 02.2024

Розробка, керування програмами просування торгових брендів в мережі магазинів.

Активна робота та взаємодія з категорійними менеджерами для підвищення ефективності торгових точок та росту продажів.

Складання та управління трейд-маркетинговими бюджетами. Організація трейд-маркетингових заходів (акції, промо-кампанії, івент-заходи).

Планування акційних пропозицій, запуск та контроль, аналіз ефективності та підготовка звітності після завершення активності. Планування та координування роботи запуску промо-акцій, аналіз та відбір акційних товарів для торгових точок, ведення промо-календаря.

Кейси:

Стратегія “ПРОКАЧКА“ наявної та планової доставки широкого асортименту товару з мережі магазинів.

Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА“ товару під брендом Ван –перший.

Кампанія: ПУШ ЦІНА на касі (кожну неділю).

Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ! Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку – 50% (кожні 2 неділі).

Кампанія: ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ (кожні 2 неділі) Критичні точки Супер пропозиція у ТОП лідерах у категорії. Зниження ціни до конкурентів. Фокусні заходи для СТМ та виробництва смаколиків.

Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ. Стимуляція продажів, знайомство покупців з новинками, поліпшення думки про товари. Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку.

Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST! Для впливу на думку покупців про товар, формування позитивного іміджу.Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС! Для розвитку фокусних категорій, території свят та фестивалів.

Фахівець відділу маркетингу

УБРР БАНК

Банки

3 года 4 месяца

03.2018 - 07.2021

Розробка та планування в медіа стратегії Банку: складання і ведення річного контроль / бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних та поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії.

Медіа-планування: контроль реалізації медіа плану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ.

Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду Банку.

Брендинг: співпраця з дизайнерами, здійснення розробки дизайну та організація виготовлення іміджевої та сувенірної продукції.

Підвищення пізнаваності: лояльність до бренду Банку; забезпечення та дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами.

Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових та підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіа- переваг; аналіз ефективності проведених маркетингових заходів, аналіз реклами конкурентів, аналіз промо-акцій конкурентів. Надання звітів із рекомендаціями.

Кейси:

Кампанія: КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! Кредитні картки: купуй без обмежень.

Кампанія: КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! Кешбек до 6%.

Кампанія: ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! Програма рефінансування.

Кампанія: ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ. Лише 2%.

Кампанія: зручний інтернет банкінг EBRD! Зарплатний проєкт - керуйте фінансами 24/7.

Кампанія: КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! ВКЛАДИ! Єдина каса для всіх платежів.

Кампанія: СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! Вклад Прибутковий – 0,5% за кожну пролонгацію.

Кампанія: СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! До вкладу +2,9%.Кампанія: ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! Сплачуйте VISA, отримуйте 50 грн кешбек.

Кампанія: ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! VISA.

Кампанія: НОВА ПОШТА Партнерські проєкти: Перераховуй після-оплату за фіксованим тарифом.

Ключевая информация

Уміння працювати з інформацією, аналізувати та систематизувати її.

Уміння доводити та захищати підготовлені матеріали.

Уміння швидко мислити і приймати рішення, нести відповідальність.

Здатність пріоритезувати та розподіляти завдання.

Уміння аналізувати інформацію і робити висновки.

Вміння працювати оперативно, креативно та якісно.

Самоорганізація та дотримання дедлайнів.

Відповідальний, креативний, про- активний.

Учился в 1 заведении

Київський Інститут Реклами

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування). МАРКЕТИНГ (управління маркетингу та реклами).

Київ, 2013

Владеет языками

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Менеджмент – підготовка фахівців для рекламної індустрії

Київ, 2009

Менеджмент – (підготовка фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей:"МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ”(маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в рекламній області); "ДИЗАЙН" (графічнийдизайн і реклама, комп'ютерна графіка, Wев-дизайн, дизайн середовища, промисловийдизайн). 

Отримав повну вищу освіту за спеціальністю підготовки "Менеджмент організацій та адміністрування" та здобув кваліфікацію магістр з менеджменту в галузі маркетинговоїдіяльності.

Дополнительная информация

Досвід

Досвід роботи в сфері маркетингу.

Знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду: offline/on-line.

Досвід оцінки ефективності трейд-маркетингових інструментів.

Досвід роботи в складанні ТЗ на підрядників для розробки трейд-ресурсів, рекламних та графічних матеріалів, креативних концепцій, інформаційних матеріалів для торгової мережі.

Досвід планування, керування та реалізація діяльності Off-Trade та комунікаційних проєктів.

Знання інструментів просування в каналах трейд-маркетингових комунікацій.

Розуміння інструментів комунікацій з клієнтами, знання особливостей роботи в трейд-маркетинговій та рекламній області.

Розуміння впливу трейд-маркетингової активності на рівень продажів.

Василь Миколайович

Трейд маркетинг менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

50 000 грн.

50 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 дня назад