Работал в 3 компаниях 7 лет 1 месяц
Торговля розничная / Retail, Банки
Трейд-маркетинг менеджер
ФТД-РИТЕЙЛ
Торговля розничная / Retail
1 год 1 месяц
02.2024 - по настоящее время
Проведення комплексу трейд-маркетингових заходів з просування товарів в мережі магазинів.
Розробка ідей та реалізації трейд-маркетингових акцій - покроковий план досягнення поставлених цілей.
Модерування всіх комітетів та збори для формування якісних промо-пропозицій у мережі магазинів.
Створення та контроль маркетинг-календаря промо-активностей. Відстежування цінової політики та промо-акцій конкурентів, розробка планів та протидій.
Проведення комітетів, робочих зустрічей для аналізу результатів.
Кейси:
Стратегія “Захоплення ринку” або “Максимізація трафіку”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.
Стратегія “Помірне зростання”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.
Стратегія “Максимізація доходу”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.
Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.
Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.
Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%.Кампанія: ХОЧ! топ гаджети за круту ціну.
Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!
Трейд-маркетинг менеджер
УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП
Торговля розничная / Retail
2 года 7 месяцев
07.2021 - 02.2024
Розробка, керування програмами просування торгових брендів в мережі магазинів.
Активна робота та взаємодія з категорійними менеджерами для підвищення ефективності торгових точок та росту продажів.
Складання та управління трейд-маркетинговими бюджетами. Організація трейд-маркетингових заходів (акції, промо-кампанії, івент-заходи).
Планування акційних пропозицій, запуск та контроль, аналіз ефективності та підготовка звітності після завершення активності. Планування та координування роботи запуску промо-акцій, аналіз та відбір акційних товарів для торгових точок, ведення промо-календаря.
Кейси:
Стратегія “ПРОКАЧКА“ наявної та планової доставки широкого асортименту товару з мережі магазинів.
Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА“ товару під брендом Ван –перший.
Кампанія: ПУШ ЦІНА на касі (кожну неділю).
Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ! Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку – 50% (кожні 2 неділі).
Кампанія: ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ (кожні 2 неділі) Критичні точки Супер пропозиція у ТОП лідерах у категорії. Зниження ціни до конкурентів. Фокусні заходи для СТМ та виробництва смаколиків.
Кампанія: ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ. Стимуляція продажів, знайомство покупців з новинками, поліпшення думки про товари. Концепція механіки, які активують трафік середнього чеку.
Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST! Для впливу на думку покупців про товар, формування позитивного іміджу.Кампанія: ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС! Для розвитку фокусних категорій, території свят та фестивалів.
Фахівець відділу маркетингу
УБРР БАНК
Банки
3 года 4 месяца
03.2018 - 07.2021
Розробка та планування в медіа стратегії Банку: складання і ведення річного контроль / бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних та поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії.
Медіа-планування: контроль реалізації медіа плану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ.
Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду Банку.
Брендинг: співпраця з дизайнерами, здійснення розробки дизайну та організація виготовлення іміджевої та сувенірної продукції.
Підвищення пізнаваності: лояльність до бренду Банку; забезпечення та дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами.
Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових та підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіа- переваг; аналіз ефективності проведених маркетингових заходів, аналіз реклами конкурентів, аналіз промо-акцій конкурентів. Надання звітів із рекомендаціями.
Кейси:
Кампанія: КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! Кредитні картки: купуй без обмежень.
Кампанія: КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! Кешбек до 6%.
Кампанія: ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! Програма рефінансування.
Кампанія: ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ. Лише 2%.
Кампанія: зручний інтернет банкінг EBRD! Зарплатний проєкт - керуйте фінансами 24/7.
Кампанія: КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! ВКЛАДИ! Єдина каса для всіх платежів.
Кампанія: СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! Вклад Прибутковий – 0,5% за кожну пролонгацію.
Кампанія: СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! До вкладу +2,9%.Кампанія: ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! Сплачуйте VISA, отримуйте 50 грн кешбек.
Кампанія: ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! VISA.
Кампанія: НОВА ПОШТА Партнерські проєкти: Перераховуй після-оплату за фіксованим тарифом.
Ключевая информация
Уміння працювати з інформацією, аналізувати та систематизувати її.
Уміння доводити та захищати підготовлені матеріали.
Уміння швидко мислити і приймати рішення, нести відповідальність.
Здатність пріоритезувати та розподіляти завдання.
Уміння аналізувати інформацію і робити висновки.
Вміння працювати оперативно, креативно та якісно.
Самоорганізація та дотримання дедлайнів.
Відповідальний, креативний, про- активний.
Учился в 1 заведении
Київський Інститут Реклами
МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування). МАРКЕТИНГ (управління маркетингу та реклами).
Київ, 2013
Владеет языками
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Менеджмент – підготовка фахівців для рекламної індустрії
Менеджмент – (підготовка фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей:"МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ”(маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в рекламній області); "ДИЗАЙН" (графічнийдизайн і реклама, комп'ютерна графіка, Wев-дизайн, дизайн середовища, промисловийдизайн).
Отримав повну вищу освіту за спеціальністю підготовки "Менеджмент організацій та адміністрування" та здобув кваліфікацію магістр з менеджменту в галузі маркетинговоїдіяльності.
Дополнительная информация
Досвід
Досвід роботи в сфері маркетингу.
Знання інструментів маркетингу, каналів просування продукту/бренду: offline/on-line.
Досвід оцінки ефективності трейд-маркетингових інструментів.
Досвід роботи в складанні ТЗ на підрядників для розробки трейд-ресурсів, рекламних та графічних матеріалів, креативних концепцій, інформаційних матеріалів для торгової мережі.
Досвід планування, керування та реалізація діяльності Off-Trade та комунікаційних проєктів.
Знання інструментів просування в каналах трейд-маркетингових комунікацій.
Розуміння інструментів комунікацій з клієнтами, знання особливостей роботи в трейд-маркетинговій та рекламній області.
Розуміння впливу трейд-маркетингової активності на рівень продажів.
Василь Миколайович
Василь Миколайович
Трейд маркетинг менеджер

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 дня назад