Работала в 4 компаниях   9 лет

Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail

Керівник відділу

Нова пошта

Транспорт и Логистика

4 года 4 месяца

08.2020 - 12.2024

ТОВ «НОВА ПОШТА», ХАРКІВ
Основні обов’язки (діяльність):
- Забезпечення ефективної та безперебійної роботи відділення
- Організація роботи підпорядкованих працівників
- Контроль належного виконання процесів
- Забезпечення якісного надання послуг Клієнтам відділення, дотримання належного рівня стандартів Клієнтського сервісу
– Врегулювання нестандартних ситуацій, конфліктів, скарг
- Виконання планових показників ефективності відділення
- Делегування частини свого функціоналу досвідченим працівникам відділення під особистий контроль виконання
- Забезпечення виконання охорони праці та пожежної безпеки
- Роботи з контролюючими органами
- Виконання КРІ
Основні досягнення на посаді:
• Впровадження Kaizen, що значно зменшило пробіги на відділенні
• Впровадження системи «Канбан» на всіх відділеннях мережі.
• Успішна комунікація з Лін-офісом щодо впровадження системи «Канбан» на всіх регіональних підрозділах, що дозволило зробити еталонний зразок візуалізації системи на підпорядкованому відділенні.
• Організація основних операційних процесів в умовах обмежених ресурсів.
• Відсутність затримок у доставці у зоні підвищеної небезпеки.
• Забезпечення безпеки співробітників: встановлення чотирьох споруд для укриття.
• Координація роботи в умовах перебоїв з транспортом та електропостачання.
• Підтримання морального духу колективу під час роботи в стресових умовах.
• Забезпечення зворотного зв’язку Клієнтам навіть в умовах критичних ситуацій.
• Вирішення всіх проблемних питань Клієнтів у найкоротші терміни.
• Формування ефективної та результативної команди.
• Повністю виключені дефекти з обліку тари.
• Відкриття 3 нових відділень "з нуля", вантажообіг збільшено з 0 до 40 тисяч посилок щомісяця
• Формування штату з 10 осіб, створення бази постійних клієнтів
• №1 відділення України (148% продуктивності), стабільно в зеленій зоні по рейтингу серед відділеннь
• Вивід відділення з червоної зони в топ-1 України за показниками
• Виконання Таємного Покупця на 100% щомісячно
• Оптимізація процесів і простору, навчання співробітників, підготовка спіробітників на посаду керівника для подальшого розвитку в Компанії
• Запуск роботи відділення в ТРЦ Харкова під час обстрілів, забезпечення безпеки і стабільності
• Повний цикл запуску: підбір персоналу, оптимізація операцій, навчання алгоритмам дій у надзвичайних ситуаціях
• Мотивація команди та клієнтів, довіра завдяки якісному сервісу навіть у кризових умовах
• Впровадження Lean, збільшення вантажообігу, відсутність плинності кадрів

Помічник керівника

Нова пошта

Транспорт и Логистика

3 месяца

05.2020 - 08.2020

ТОВ «НОВА ПОШТА», ХАРКІВ
Основні обов’язки (діяльність):
- Організація роботи відділення, контроль виконання планів та якості обслуговування
- Координація та навчання працівників
- Робота з клієнтами: вирішення конфліктних ситуацій та контроль дотримання стандартів обслуговування
- Ведення звітності, інвентаризація та контроль фінансових операцій
- Моніторинг та оптимізація процесів сканування, сортування й обробки вантажів
- Проведення співбесід та оформлення нових співробітників
- Перевірка цілісності вантажу
- Завантаження та вивантаження посилок з авто
- Сортування відправлення за напрямками
- Розміщення вантажу згідно стандартів компанії
- Внесення даних в інформаційну систему
- Сканування, палетування вантажу у відділенні
- Організація роботи з проблемними вантажами, включаючи їхню ідентифікацію, обробку та повернення
- Контроль внутрішніх процесів відділення та забезпечення їх відповідності корпоративним стандартам
- Ведення звітності про проблемні відправлення та заходи для їх усунення
- Співпраця з іншими підрозділами для координації процесів перевезення та обробки вантажів
Основні досягнення на посаді:
• Забезпечення безперебійної роботи відділення
• Оптимізація внутрішніх процесів, що дозволило зменшити час обробки відправлень
• Підвищення продуктивності команди за рахунок ефективного навчання та делегування
• Відсутність фінансових розбіжностей у підлеглих за рахунок суворого контролю КД
• Покращення репутації відділення серед клієнтів через високу якість сервісу та вирішення спірних питань
• Успішне зменшення кількості проблемних вантажів через оптимізацію процесів обробки
• Швидке вирішення клієнтських звернень, що дозволило підвищити довіру до відділення
• Впровадження нових підходів до роботи з пошкодженими вантажами
• Забезпечення ефективної взаємодії між підрозділами для оперативного вирішення внутрішніх задач
• Покращення показників роботи відділення завдяки контролю та аналізу внутрішніх процесів

Фахівець операційно-касової роботи

Нова пошта

Транспорт и Логистика

1 год 7 месяцев

10.2018 - 05.2020

ТОВ «НОВА ПОШТА» , Х А Р К І В
Основні обов’язки (діяльність):
- Внесення даних в інформаційну систему
- Здійснення взаєморозрахунків з клієнтами
- Сканування, палетування вантажів у відділенні
- Завантаження і вивантаження посилок
- Робота з касою: прийом платежів, оформлення переказів, продаж поштових товарів
- Консультація клієнтів щодо поштових послуг та тарифів Компанії
Основні досягнення на посаді:
• Відсутність фінансових помилок у роботі з касою
• Підвищення якості обслуговування клієнтів, що забезпечило позитивний зворотний зв’язок
• Створення бази постійних Клієнтів завдяки індивідуальному підходу
• Ефективна робота в колективі під час високих навантажень

Адміністратор магазину одягу

TakeIt

Торговля розничная / Retail

2 года 6 месяцев

03.2016 - 09.2018

ТОВ «TAKEIT”, ХАРКІВ
Основні обов’язки (діяльність):
- Управління роботою персоналу магазину (5 осіб)
- Контроль виконання планів продажів та якості обслуговування клієнтів
- Ведення документації, інвентаризація та складання звітності
Основні досягнення на посаді:
• Підвищення ефективності роботи команди через запровадження нових стандартів
обслуговування
• Досягнення та перевиконання щомісячних планів продажів

Ключевая информация

• Оптимізація логістики – аналіз,
моделювання процесів (As Is/To Be),
усунення проблемних зон.
• Lean, Kaizen, Kanban –
впровадження ефективних
методологій.
• Опис бізнес-процесів в нотації BPMN.
• Управління персоналом – підбір,
навчання, мотивація, кризовий
менеджмент.
• Клієнтський сервіс – вирішення
конфліктів, підвищення лояльності,
створення бази клієнтів.
• Запуск та розвиток відділень –
відкриття «з нуля», покращення
операційних процесів.
• Фінансовий контроль – касові
операції, аудит, стандартизація.
• Комунікація – координація підрозділів
для досягнення стратегічних цілей.
• Кризовий менеджмент – організація роботи у надзвичайних умовах, забезпечення безпеки працівників.

Училась в 3 заведениях

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Українська мова і література у закладах освіти

Харків, 2028

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Славістика. Російська мова та література.

Харків, 2022

Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

Славістика. Російська мова та література.

Харків, 2018

Владеет языками

Английский

базовый

Польский

базовый

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Lean Yellow Belt Lean Institute Ukraine

Харків, 2025

• Аналіз бізнес-процесів (As Is) для виявлення проблем. • Розробка бізнес-процесів (To Be) для підвищення продуктивності. • Ідентифікація та усунення втрат в процесах. • Використання інструментів Lean, такі як Канбан, Kaizen. • Організація та впровадження ініціативи з оптимізації. • Виявлення та усунення вузьких місць, які сповільнюють роботу. • Контроль якості впроваджених змін. • Використання стандартів Lean для забезпечення постійного вдосконалення процесів.

Lean White Belt Lean Institute Ukraine

Харків, 2024

• Усунення втрат у процесах. • Розуміння основних типів втрат та шляхи їх мінімізації. • Аналіз робочих процесів та знаходження можливості для покращення. • Використання інструментів Lean: 5S, Канбан, карти потоку цінності. •Підвищення продуктивності через оптимізацію роботи. •Організація команди для досягнення спільних цілей. •Створення культури постійного вдосконалення у команді. •Ініціювання змін та успішне впровадження у робочих процесах.

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси

Малювання картин, йога, спортзал, кулінарія, судоку, кросворди.

Софія Антонівна

Менеджер з логістики

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

+380 XX XXX XX XX

Киев

26 лет

Активно ищет работу

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 недели назад