Работал в 2 компаниях 4 года 8 месяцев
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Красота / Фитнес / Спорт
Адміністратор ресторану
Хінкальня
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
5 месяцев
08.2021 - 01.2022
Ресторан «Хинкальна Буба» м Черкаси
Обов’язки:
- розрахунок гостей;
- вітання гостей на рецепції , допомога по посадці, консультація офлайн;
- контроль персоналу (офіціанти якість обслуговування/зріз знань меню та стандартів обслуговування ) щоденні збори до начала зміни, бар, прибирання ;
- консультація гостей (телефон);
- касова дисципліна;
- щоденна звітність ;
- оформлення та видача доставки;
- прийом хоз товару ;
• Керівництво повсякденною діяльністю ресторану
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Організація банкетів та спеціальних подій
• Підтримання високого рівня гігієни та чистоти
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
Обов’язки:
- розрахунок гостей;
- вітання гостей на рецепції , допомога по посадці, консультація офлайн;
- контроль персоналу (офіціанти якість обслуговування/зріз знань меню та стандартів обслуговування ) щоденні збори до начала зміни, бар, прибирання ;
- консультація гостей (телефон);
- касова дисципліна;
- щоденна звітність ;
- оформлення та видача доставки;
- прийом хоз товару ;
• Керівництво повсякденною діяльністю ресторану
• Контроль за якістю обслуговування та відповідністю стандартам
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Замовлення продуктів та контроль за складом
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Організація банкетів та спеціальних подій
• Підтримання високого рівня гігієни та чистоти
• Управління персоналом
• Підбір та навчання співробітників
• Ведення обліку товарів
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
Адміністратор індустрії краси та спорту
ROYAL Pole Dance
Красота / Фитнес / Спорт
4 года 1 месяц
07.2017 - 08.2021
Черерз рік роботи отримала підвищення до Старшого Адміністратора ;
Обов’язки:
- Консультація та запис клієнта;
- Ведення соціальних мереж;
- Робота з потенційними клієнтами (холодні/теплі дзвінки,продажі послуги, робота з потенційними покупцями послуги в інстаграмм та Фейсбук, розсилка)
- організація роботи студії та контроль усіх сфер діяльності;
- Робота з персоналом :
- кадрові обовьязки (підбір персоналу, співбесіди, стажування)
- складання робочих графіків;
- нарахування заробітної плати, контроль за дотриманням виконання належних обов'язків тренерами та адміністратором;
- контроль за обладнанням, закупівля госп товарів;
- організація виїзних та внутрішніх заходів студії (фотосесії, звітні концерти, виступи);
• Співпраця з постачальниками
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Контроль за дотриманням санітарних норм
• Управління розкладом занять та процедур
• Ведення документації та звітності
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Планування та проведення заходів
• Організація та координація роботи персоналу
• Проведення інвентаризацій
Обов’язки:
- Консультація та запис клієнта;
- Ведення соціальних мереж;
- Робота з потенційними клієнтами (холодні/теплі дзвінки,продажі послуги, робота з потенційними покупцями послуги в інстаграмм та Фейсбук, розсилка)
- організація роботи студії та контроль усіх сфер діяльності;
- Робота з персоналом :
- кадрові обовьязки (підбір персоналу, співбесіди, стажування)
- складання робочих графіків;
- нарахування заробітної плати, контроль за дотриманням виконання належних обов'язків тренерами та адміністратором;
- контроль за обладнанням, закупівля госп товарів;
- організація виїзних та внутрішніх заходів студії (фотосесії, звітні концерти, виступи);
• Співпраця з постачальниками
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Контроль за дотриманням санітарних норм
• Управління розкладом занять та процедур
• Ведення документації та звітності
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Планування та проведення заходів
• Організація та координація роботи персоналу
• Проведення інвентаризацій
Ключевая информация
Багатозадачність, організаційні навички, стресостійкість, легке вирішення складних завдань, комунікабельність, товариськість, любов до краси та творчості – мої переваги.
Гідна заробітна плата безумовно важлива. Але)
Від посади хочу отримати насамперед цікаву роботу, новий досвід, розширити межі своєї діяльності. Набути знайомства та колег які так само «горітимуть» спільною справою.
Ціную порядок та дисципліну, сумлінних керівників та безумовно – круту атмосферу в колективі.
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
• Ведення документації
• Адміністратор школи танців
• Адміністратор в масажний салон
• Адміністратор фітнес-клубу
• Адміністратор фотостудії
• Адміністратор стоматологічної клініки
• Адміністратор навчального центру
• Адміністратор об’єкту нерухомості
Учился в 1 заведении
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Бухгалтерський облік та аудит
Київ, 2018
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс «Масажист з 0» Від Світлани Ретьман
Київ, 2024
На курсі вивчали такі види массажу як : загальний оздоровчик , релакс, антицелюлітний, лімфодренажний. Світлана Ретьман спеціаліст та гуру масажної справи. На курсі я отримала шикарну базу знань для подальшого розвитку в даній сфері.
Любовь
Любовь
Адміністратор
Кропивницкий
Готов переехать: Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад