Работала в 1 компании 13 лет 5 месяцев
Финансовые услуги
Тим лид
Благо, Фінансова компанія
Финансовые услуги
13 лет 5 месяцев
08.2012 - по настоящее время
Основні обов’язки:
Робота з персоналом відділень: організація підбору персоналу шляхом подачі заявки на пошук у Відділ підбору та адаптації персоналу, доведення до підлеглих співробітників ідеологічних цілей та цінностей Компанії, таких як: важливість дотримання затверджених Порядків, діяльність персоналу в рамках Інструкцій та Стандартів.
Проведення співбесід з кандидатами (офлайн/онлайн).
Оформлення пакета кадрової документації при працевлаштуванні кандидатів, внутрішніх
переміщеннях, відпустки, а також при їх звільненні.
Облік робочого часу співробітників.
Проведення інструктажів з охорони праці з працівниками регіональної мережі, ведення документації з охорони праці.
Організація навчання і стажування нових співробітників.
Ознайомлення кредитних експертів з новими наказами, розпорядженнями, нормативними
документами, консультування за новими і раніше затвердженим наказами, інструкціями.
Організація та контроль роботи своєї групи відділень з метою забезпечення виконання комерційних показників і дотримання Стандартів якості обслуговування клієнтів.
Організація в закріплених відділеннях роботи, спрямованої на виконання планів за всіма напрямками бізнесу.
Регулярний аналіз і контроль виконання планових комерційних показників відділеннями свого куща в усіх напрямках бізнесу.
Організація і проведення селекторних нарад зі співробітниками відділень (з питань виконання планових показників, залучення клієнтів, дотримання стандартів обслуговування та технологій роботи).
Організація заходів для активного залучення нових клієнтів і контроль результатів.
Планування і організація спільно з співробітниками своєї групи відділень заходів щодо виконання планових показників, контроль виконання запланованих заходів.
Щотижневий моніторинг умов прилеглих конкурентів (ціноутворення, акції, сильні / слабкі сторони), інформування кредитних експертів про умови конкурентів.
Робота з VIP-клієнтами (залучення, утримання, участь в узгодженні великих кредитів).
Допомога співробітникам відділень та особиста участь у вирішенні конфліктних ситуацій з клієнтами, інших форс-мажорних ситуацій в роботі відділення.
Організація стандартів роботи відділень з клієнтами для забезпечення прибутковості КП, попередження виникнення простроченої заборгованості та її усунення - в заставному і без заставному кредитуванні.
Здійснення первинного контролю операційної діяльності в закріпленій групі відділень.
Своєчасне і якісне проведення інвентаризацій ТМЦ, участь в прийомі і передачі ТМЦ.
Адміністративна робота з відділеннями.
Звітність.
Досягнення:
Своєчасне та ефективне виконання всіх посадових обов'язків які покладені на час роботи.
Організація виконання кожним підзвітним відділенням і регіоном в цілому планових показників за встановленими КPI.
Підвищення рентабельності роботи відділень
Неодноразова подяка керівника за відмінне виконання роботи.
Ключевая информация
Системний підхід до роботи
Управління підприємством /
колективом
Лідерські якості та вміння мотивувати співробітників
Хороші організаторські якості
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Стратегічний менеджмент
Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Здатність знаходити, пропонувати, захищати і втілювати в життя нестандартні рішення
Володіння навичками ведення особистих переговорів
Націленість на результат, як власний, так і командний
Управління підприємством /
колективом
Лідерські якості та вміння мотивувати співробітників
Хороші організаторські якості
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Стратегічний менеджмент
Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Психологічна стабільність в екстрених ситуаціях
Здатність знаходити, пропонувати, захищати і втілювати в життя нестандартні рішення
Володіння навичками ведення особистих переговорів
Націленість на результат, як власний, так і командний
Училась в 1 заведении
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Спеціальність: банківська справа Спеціалізація: міжнародна економіка та банківська справа
Київ, 2012
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Робота з комп'ютером: впевнений
користувач MS Office (Excel, Outlook,
Word) 1C: Документооборот, ВРМ,
Datamatrs, ServiceDesk Plus
Марина Володимирівна
Марина Володимирівна
Региональный менеджер

Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад