Работал в 4 компаниях 2 года 1 месяц
Торговля розничная / Retail, Медицина и Здравоохранение, IT
Керівник відділу PPC
NDA, книжковий магазин
Торговля розничная / Retail
9 месяцев
03.2024 - по настоящее время
Проєкт - великий книжковий інтернет-магазин з асортиментом більше ніж 10 000 позицій. Головна складність роботи з проєктом полягає в тому, що товар абсолютно однаковий в усіх магазинах. Людям без різниці де купувати книжку, тому вирішальними факторами є: ціна товару та умови магазину. Також в ніші представлені дуже сильні гравці, які витрачають набагато більше бюджету, охоплюють більше каналів та мають більше спец. пропозицій.
Книжки це товар який люди купують часто - собі, дітям, на подарунок, тощо. Тому в такому проєкті дуже важливо відстежувати LTV, не слід орієнтуватись тільки на вартість конверсії першої продажі. Це розуміють і конкуренти, тому дають -300 грн. на першу покупку.
Перед початком роботи був розроблений маркетинговий аудит на 67 сторінок, який включав аналіз сайту та рекомендації. Велика кількість пунктів в аудиті впливають на бізнес процеси компанії, тому їх впровадження займає багато часу, відповідно зафіксовані результати були досягнуті здебільшого в рамках функціоналу Google Ads.
З власником бізнесу були оговорені мінімальний та оптимальний рівень ROAS (основний KPI), що значно полегшує роботу, тримаючи потрібний рівень, не потрібно постійно узгоджувати бюджет чи дрібні кроки в аккаунті, головне для бізнесу - рентабельність.
Показники до початку робіт:
- дохід: 2,9 млн. грн.
- витрати: 350 тис. грн.
- ROAS: 829%
- замовлень: 3900
Показники через 6 місяців:
- дохід: 17,2 млн. грн.
- витрати: 1,86 млн. грн.
- ROAS: 927%
- замовлень: 12460
Керівник відділу PPC
NDA, сервіс бронювання та замовлення ліків
Медицина и Здравоохранение
1 год 11 месяцев
12.2022 - 11.2024
Проєкт - інтернет-магазин однієї великої та відомої в Україні аптечних мереж. Компанія комплексно розвивається в digital-каналах. Мені довелося працювати з каналом Google Ads.
З e-commerce проєктами я будую роботу тільки через ROAS (рентабельність інвестицій в рекламу) - це основний KPI, зрозуміло, що при збільшенні бюджету та утриманні оптимальної рентабельності, дохід буде рости, що буде вигідно бізнесу з урахуванням його маржинальності. Другорядний показник - кількість замовлень (логічно, що так буде зростати).
В аккаунті використовується практично весь функціонал Google Ads, основний результат роблять Pmax кампанії, гарні результати дає товарна реклама та брендові кампанії.
Результати:
- піковий ROAS = 3900%
- середній ROAS = 3000%
- рекламний бюджет $2000-5000 в місяць
- дохід = більше $100 000 в міс.
Обов'язки:
- формування стратегії
- керування командою ppc-спеціалістів
- налаштування кабінету, проведення робіт по оптимізації, запуск експериментів, тощо
- взаємодія з різними відділами компанії (маркетинг, розробка, SEO)
- аналіз показників та результатів, складання рекомендацій
Керівник відділу PPC
NDA, війсьторг
Торговля розничная / Retail
1 год 8 месяцев
02.2023 - 10.2024
Проєкт - великий магазин військового спорядження. Компанія представлена на ринку України вже багато років та користується авторитетом серед клієнтів та військових. Впроваджені системи знижок та регулярні спец. пропозиції. Компанія є офіційним представником відомих брендів та самостійно завозить частину асортименту собі на склад. Мають власні торгові марки.
В аккаунті використовуються кампанії всіх доступних типів, задіяний весь функціонал Google Ads. За час роботи рекламний бюджет був збільшений з $5000 до $10000+ в місяць при умові дотримання цільового рівня ROAS. На постійній основі проводяться роботи з оптимізації кабінету та регулярні експерименти.
Один з експериментів - запуск банерної Pmax кампанії в вересні місяці. Результат (є скрін з аккаунту):
- витрати = 12 160 грн.
- кліків = 13 170
- конверсія = 3,2%
- дохід через кошик = 1,89 млн. грн.
- ROAS = 15500%
Середня рентабельність перевищує 2000%, в сезоні місяці значно більше, а в місяці низького сезону може несуттєво знижуватись.
Щомісячно аналізуються результати по кожній кампанії (витрати/дохід/roas), робляться висновки та рекомендації для керівника відділу маркетингу. Відбувається коригування стратегії, змінюються акценти між кампаніями з урахуванням сезонності.
Head of PPC
Fenix Industry
IT
1 год 9 месяцев
01.2023 - 10.2024
Компанія займається веденням клієнтських проєктів в абсолютно різних бізнес-нішах, переважно для ринку України, також є невелика частина західних проєктів. Основний рекламний канал у відділі PPC - Google Ads.
За час роботи в компанії приймав участь в запуску та роботі більш ніж над 100 проєктами, що значно підвищило мій рівень як спеціаліста. Компанія віддається роботі на 100% та завжди намагається зробити найкращий результат для клієнта. Працював з бюджетами понад $50 000 в місяць.
Обов'язки:
- побудова та покращення внутрішніх процесів команди
- керування командою з 10+ спеціалістів різних рівнів та проджект-менеджерів
- масштабування відділу по основним показникам
- активна участь в роботі над проєктами
- складання стратегій для рекламних кабінетів
- комунікація з клієнтами, допомога PM
- маркетинговий супровід ТОП-клієнтів
Ключевая информация
Розробка маркетингової стратегії, Digital-маркетинг, Уміння аналізувати, Самостійне прийняття рішень, Google Ads, Google Analytics, Google Merchant, Google Tag Manager, Проведення рекламних кампаній, Facebook Ads Manager, Налаштування таргетованої реклами, Meta Ads, Розробка контент-стратегії, Serpstat, Ahrefs, Mailchimp, Sendpulse.
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Дополнительная информация
Особисті якості
Більше 6 років в digital-маркетингу. Багато де та з ким працював (резюме містить не повну інформацію, буду з часом доповнювати). Загалом більше ніж 100 проєктів в різних нішах, 50/50 e-commerce та services.
80% мого досвіду це робота з Google Ads, 20% - таргетована реклама Meta Ads, email-маркетинг, налаштування наскрізної аналітики на базі Google Analytics та CRM-системи бізнесу. Досвід роботи на ринках: США, Європи. Досвід роботи з рекламними бюджетами на рівні $50 000 в місяць.
Мої сильні сторони:
- формування стратегії
- маркетинговий аудит проєктів
- керування командою, організація робіт, оптимізація внутрішніх процесів
- запуск, налаштування та оптимізація роботи аккаунтів в Google Ads
- поглиблені навички роботи з Google Analytics та інтеграцією з CRM, тощо
- поглиблені навички роботи в рамках Google Ads
- глибокі знання щодо digital-маркетингу в цілому, та в рамках окремих каналів.
Для пришвидшення комунікації краще писати в телеграм:https://t.me/kostya_choo
Konstantine
Konstantine
Digital-маркетолог, Head of PPC (контекстна реклама Google Ads, Meta)
Днепр
Готов переехать: Киев, Одесса
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 1 неделю назад