Работал в 3 компаниях 4 года 9 месяцев
Промышленность и Производство, Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Інженер
Прат "Елісат"
Промышленность и Производство
1 год 2 месяца
10.2023 - 12.2024
Менеджер B2B
giftmall
Услуги для бизнеса - другое
1 год 2 месяца
07.2022 - 09.2023
Обов'язки:
- Контроль та комунікація з клієнтами компанії
- Пошук та залучення нових компаній
- Оформлення замовлень для існуючих та нових клієнтів
- Формування договорів співпраці, їх корегування та подальше підписання
- Зустрічі з клієнтами компанії
- Пошук нових компаній партнерів
Менеджер з вирішення конфліктів та інцидентів
ТОВ "Дніпро-М", КТ Україна
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 2 месяца
10.2019 - 12.2021
Працював у компанії на різних посадах у хронологічному порядку:
1) Оператор call-цента (3 місяці);
2) Фахівець із роботи зі скаргами;
3) Фахівець відділу контролю якості обслуговування мережі Фірмових магазинів, сервісних
центрів, відділу розробки інструменту
Обов'язки:
- Обробка звернень від кінцевих споживачів та клієнтів, що надходять на гарячу лінію, онлайн чат на сайті компанії, Viber, YouTube, фірмові магазини.
- Вирішення негативних, спірних ситуацій між споживачем та компанією, скарг, утримання в споживача нейтралітету, лояльності до компанії.
- Обробка NPS, CSI.
- Фіксування побажань, покращень, усунення негативу.
- Аналіз та покращення роботи фірмових магазинів, сервісних центрів, відділу розробки інструменту.
- Створення місячної та квартальної звітності по обробленим зверненням, аналіз та покращення якості обслуговування. Створення та презентація підсумків роботи керівництву компанії.
Займався створення функціоналу та кураторством проекту NPS по товарам компанії. В обов'язки входило створення
структури механізму роботи для компанії та споживача.
- Створення тексту, фото та аналіз методу розсилки опитування.
- Аналіз отриманих результатів, обробка звернень.
- Передача даних у відділ розробки та контроль оброблення ним отриманих зауважень та побажань.
- Вирішення інцидентів та скарг виявлених у ході опитування.
Аналогічний проект був створений та запущений для обробки NPS по якості обслуговування у сервісних центрах компанії.
- Створена нова позиція у сервісному центрі для співпраці та пришвидшення обробки звернень від споживачів.
- Введення звітності, аналіз робити сервісів компанії та методів її покращення.
Комунікація с кінцевими споживачами велася у телефонному режимі та через меседжери.
Ключевая информация
- Увага до деталей
- Вирішення проблем
- Навички комунікації
- Навички управління проектами
- Самомотивація
- Цілеспрямованість
- Лідерство
- Робота в команді
- Технічні навички
- Аналітичні навички
- Креативність
Учился в 1 заведении
Національний технічний університет україни "київський політехнічний інститут імені ігоря сікорського"
Факультет "Радіотехніки та Телекомунікацій"
1, 2020
Владеет языками
Английский
выше среднего
Русский
свободно
Украинский
свободно
Іван Валентинович
Іван Валентинович
Customer success manager/ Менеджер клієнтського досвіду
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 4 часа назад