Работала в 2 компаниях 20 лет 2 месяца
Энергетика и Энергоносители
Провідний бухгалтер (з дипломом магістра) групи первинного обліку
Запорізький промисловий майданчик Запорізького лінійного виробничого управління магістральних газопроводів ТОВ «Оператор газотранспортної системи Укрпаїни»
Энергетика и Энергоносители
1 год 5 месяцев
07.2023 - 12.2024
Забезпечую повне і достовірне відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій з дотриманням методологічних засад бухгалтерського обліку і технології обробки данних.
Беру участь у проведенні інвентаризації, оформлюю матеріали річних та інших інвентаризацій згідно законодавства та наказів про облікову політіку.
Входжу до складу робочих комісій.
Веду облік громадського харчування в кількісно-сумововому вираженні та сумовому виді(програма КАСК SAP), зокрема:
- веду облік отриманих продуктів харчування;
-своєчасно здійснюю документальне оформлення списання(реалізація) продуктів харчування із комори до кухні згідно калькуляційних карток;
-контролюю норми закладки продуктів харчування до страв їдальні згідно калькуляційних карток;
-контролюю та проводжу щоденний разрахунок калькуляцій для меню; -перевіряю та приймаю товарний звіт від матеріальновідповідальної особи їдальні разом з прибутковими та видатковими документами;
- щоденно перевіряю дані звітів РРО з даними записів в книзі КУРО з відображенням цієї інформації в бухгалтерському обліку;
-первіряю на відповідність данних відомості кількісно-сумового обліку про залишки товарів у коморі, загальну вартість товарів на кінець місяця даним бухгалтерського обліку.
Забезпечую своєчасне складання бухгалтерської звітності на основі данних первинних документів та бухгалтерських записівпо своїх ділянках обліку, подаю її в установленному порядку згідно затверджених форм квартальних та річних звітів.
Щоквартально упорядковую свої документи та згідно реєстру передаю їх архіваріусу, інспектору з організації діловодства.
Готую данні для включення їх до фінансової звітності, здійснюю складання окремих її форм, а також форм іншої періодічної звітності, яка грунтується на даних бухгалтерського обліку.
Своєчасно та якісно вношу актуальну та достовірну інформацію до бази данних КАСК за функціоннальним процессом.
Готую та надаю інформацію за запитами відповідних виконавців.
Для виконання завдань та обов’язків в межах наданих повноважень взаємодію з виконавцями та виробничими підрозділами з питань що належать до моєї компетенції.
Начальник сектору обліку ОЗ, МП та матеріальних цінностей головної бухгалтерії
Концерн МТМ
Энергетика и Энергоносители
18 лет 7 месяцев
12.2004 - 07.2023
Веду облік наявності та руху малоцінних та швидкозношувальних предметів, товарів, запасів та інших активів, розрахунків, доходів та витрат,відображення в обліку операцій з рухом та змінами первісної вартості(суми) матеріальних цінностей, валових доходів та витрат за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних.
Приймаю участь в проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві та філіях,оформлені матеріалів, пов`язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестач, крадіжки і псування активів підприємства.
Беру участь в проведенні претензійно-позовної роботи в частині обліку матеріальних цінностей.
Організовую та забезпечую збереження оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання протягом встановленого терміну та підготовки їх передачі до архіву:накладних (прибуткових, видаткових, накладних-вимог на відпуск (внутрішнє переміщення матеріалів);регістрів бухгалтерського та податкового обліку;подорожніх листів службових автомобілів;інших документів, пов’язаних з обліком малоцінних та швидкозношувальних предметів, товарів, запасів.
Беру участь у межах своєї компетенції в підготовці пропозицій та їх реалізації щодо:внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних , трудових та фінансових ресурсів, регулювання діяльності підприємства та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище підприємства та результати його діяльності;поліпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства чи удосконалення діючої.
Приймаю участь в проведенні документальних перевірок та ревізій.Раціонально та ефективно організовую працю на своєму робочому місці.
Виконую заходи з поліпшення умов праці.
Впроваджую прогресивний досвід праці за напрямком діяльності.
Виконую службові доручення керівника.
Розподіляю обов’язки між підлеглими працівниками з урахуванням фактичного навантаження та особистих професійних (кваліфікаційних) навичок кожного підлеглого таким чином, щоб в повному обсязі виконувати ключові, покладені на підрозділ.
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Планування та організація своєї роботи
- Адаптація до нових умов роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
Ключевая информация
Училась в 1 заведении
Запорізька державна інженерна академія
Економіка підприємства, економічна кібернетика
Запоріжжя, 2006
Курсы, тренинги, сертификаты
Сертифікований курс "Ведення бухгалтерського та податкового обліку в прикладном решенні"1С:УВП для України"
Сертифікований курс Ведення бухгалтерського та податкового обліку в прикладном решенні"1С:УВП для України"
Дарина
Дарина
Бухгалтер, заступник головного бухгалтера.
Запорожье
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 19 часов назад