Работала в 1 компании 7 месяцев
Интернет
Продавець консультант
STYLUS
Интернет
6 месяцев
07.2024 - по настоящее время
Попереднє місце роботи:
Продавець-консультант (менеджер)
В чому полягала моя робота та навички, які я здобула за весь період:
- Консультація клієнтів та оформлення замовлень.
- Реєстрація клієнтів у базі лояльності.
- Формування накладних для відправки та прийому товару.
- Проведення інвентаризації та ведення обліку проданих товарів.
- Робота з програмою 1С, Excel, Microsoft Word.
Також, маю досвід роботи в ГО з організації заходів, займалась координацією роботи команди, пошук потенційних партнерів, виконувала адміністративні обов’язки, займалась підготовкою звітів та веденням документації.
Ключові навички:
- Робота в системі 1С, Excel, Microsoft Word.
- Організаторські здібності та вміння працювати з великими обсягами інформації.
- Уважність до деталей та стресостійкість.
- Навички ділового етикету та ведення ділової переписки.
- Консультація клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій.
- Проведення інвентаризацій та управління товарним запасом.
- Навчання нових співробітників.
- Ведення документації та складання звітності.
Якості, що стануть в нагоді при виконанні трудових обов?язків:
- Високий рівень відповідальності.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Моя досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.
Додаткова інформація:
- Готова до проходження співбесіди та початку роботи з умовою випробувального терміну.
- Маю досвід роботи у сфері обслуговування та продажів (менеджер кол-центру, продавець-консультант, касир).
Продавець-консультант (менеджер)
В чому полягала моя робота та навички, які я здобула за весь період:
- Консультація клієнтів та оформлення замовлень.
- Реєстрація клієнтів у базі лояльності.
- Формування накладних для відправки та прийому товару.
- Проведення інвентаризації та ведення обліку проданих товарів.
- Робота з програмою 1С, Excel, Microsoft Word.
Також, маю досвід роботи в ГО з організації заходів, займалась координацією роботи команди, пошук потенційних партнерів, виконувала адміністративні обов’язки, займалась підготовкою звітів та веденням документації.
Ключові навички:
- Робота в системі 1С, Excel, Microsoft Word.
- Організаторські здібності та вміння працювати з великими обсягами інформації.
- Уважність до деталей та стресостійкість.
- Навички ділового етикету та ведення ділової переписки.
- Консультація клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій.
- Проведення інвентаризацій та управління товарним запасом.
- Навчання нових співробітників.
- Ведення документації та складання звітності.
Якості, що стануть в нагоді при виконанні трудових обов?язків:
- Високий рівень відповідальності.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Моя досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.
Додаткова інформація:
- Готова до проходження співбесіди та початку роботи з умовою випробувального терміну.
- Маю досвід роботи у сфері обслуговування та продажів (менеджер кол-центру, продавець-консультант, касир).
Ключевая информация
- Високий рівень відповідальності.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Маю досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Маю досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.
Училась в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Юридичний факультет, спеціальність 081-Право
Івано-Франківськ, 2026
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
Маю водійське посвідчення категорії В, досвід водіння - 2 роки.
Стажування
Оскільки, я навчаюсь в юридичному інституті, і далі планую працювати за спеціальністю, маю досвід проходження стажування в адвокатів, власне, там я частково змогла ознайомитись з тонкощами роботи адвоката, виконуючи обов?язки помічника та інші делеговані завдання (пошук інформації; підготовка запитів та відповідей на запити; складання процесуальних документів; комунікація з потенційними клієнтами; початкова/вступна консультація майбутніх клієнтів; супровід та комунікація; виконання офісних задач).
Комп'ютерні навички
Маю досвід використання основних програмних засобів, Microsoft Word та Excel для створення та обробки документів, роботи з таблицями, аналізу даних та підготовки звітів. Вмію користуватись системами для онлайн-зустрічей, зокрема Google Meet, Zoom.
Також, маю навички користування соціальними мережами для професійної комунікації та просування.
Всього чого не вмію — зможу навчитись. Швидко освоюю нову інформацію і маю бажання вчитись новому.
Особисті якості
До притаманних мені якостей, я можу віднести:
- Відповідальна;
- Комунікабельна та вмію знаходити спільну мову з різними людьми;
- Швидко навчаюсь та адаптуюсь до нових умов;
- Енергійна та вмію працювати у багатозадачному режимі;
- Відкрита до зворотного зв’язку і діалогу;
- Орієнтована на покращення робочих процесів, адже завжди є до чого рости;
- Вмію аналіз ситуації для пошуку ефективних рішень;
- Вмію планувати та організовувати час і ресурси для виконання поставлених задач;
- в мене присутній досвід управління командою, її координація та робота;
- Здатна працювати в умовах змін та адаптуватися до нових завдань і викликів;
- Уважність до запитів керівництва, клієнтів та колег;
- Здатна систематизувати інформацію та ефективно розподіляти задачі;
- Стримана (схиляюсь до адекватного розв'язання конфліктних ситуацій та сприяння хорошій атмосфері в колективі);
- Продуктивна й готова до вирішення напружених ситуаціях;
- Схиляюсь приймати зважені рішення у складних обставинах;
- Трохи педантична (люблю чіткість та точність, особливо документації);
- Присутні лідерські якості (здатна мотивувати команду, бути прикладом);
- Ініціативна та здатна приймати відповідальні рішення;
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від специфіки підприємства);
- Різностороння особистість (багато різного досвіду та вмінь).
Марта Василівна
Марта Василівна
Адміністратор
Ивано-Франковск
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 5 часов назад