Работала в 1 компании   7 месяцев

Интернет

Продавець консультант

STYLUS

Интернет

6 месяцев

07.2024 - по настоящее время

Попереднє місце роботи:
Продавець-консультант (менеджер)
В чому полягала моя робота та навички, які я здобула за весь період:
- Консультація клієнтів та оформлення замовлень.
- Реєстрація клієнтів у базі лояльності.
- Формування накладних для відправки та прийому товару.
- Проведення інвентаризації та ведення обліку проданих товарів.
- Робота з програмою 1С, Excel, Microsoft Word.
Також, маю досвід роботи в ГО з організації заходів, займалась координацією роботи команди, пошук потенційних партнерів, виконувала адміністративні обов’язки, займалась підготовкою звітів та веденням документації.
Ключові навички:
- Робота в системі 1С, Excel, Microsoft Word.
- Організаторські здібності та вміння працювати з великими обсягами інформації.
- Уважність до деталей та стресостійкість.
- Навички ділового етикету та ведення ділової переписки.
- Консультація клієнтів та вирішення конфліктних ситуацій.
- Проведення інвентаризацій та управління товарним запасом.
- Навчання нових співробітників.
- Ведення документації та складання звітності.
Якості, що стануть в нагоді при виконанні трудових обов?язків:
- Високий рівень відповідальності.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Моя досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.
Додаткова інформація:
- Готова до проходження співбесіди та початку роботи з умовою випробувального терміну.
- Маю досвід роботи у сфері обслуговування та продажів (менеджер кол-центру, продавець-консультант, касир).

Ключевая информация

- Високий рівень відповідальності.
- Комунікабельність та вміння знаходити спільну мову з різними людьми.
- Швидке навчання та адаптація до нових умов.
- Енергійність та вміння працювати у багатозадачному режимі.
- Відкритість до зворотного зв’язку.
- Завжди шукаю можливості для покращення роботи.
- Здатна аналізувати різні ситуації та знаходити найбільш ефективні рішення у найкоротші терміни.
- Вмінню розподіляти час і ресурси для виконання задач у встановлені терміни.
- Маю досвід керування командою та координації її роботи.
- Швидко адаптуюсь до змін і нових завдань.
- Уважно ставлюсь до запитів клієнтів і колег, вмію підтримувати комфортну атмосферу в команді.
- Для мене дуже важливе дотримання домовленостей та виконання обов'язків у визначений час.
- Постійно розвиваю свої професійні навички та вдосконалюю знання.
- Вмію правильно систематизувати інформацію та розподіляти задачі.
- Готова забезпечити ефективну роботу команди.
- Вмію вирішувати конфліктні ситуації та націлена на створення хорошої атмосфери в колективі.
- Для мене важливе дотримання дедлайнів та їх реалістичне встановлення.
- Вмію зберігати продуктивність у напружених ситуаціях.
- Надаю перевагу зваженим рішенням у складних обставинах.
- Можу забезпечити точність у веденні документації та обліку.
- Працюю над мінімізацією помилок при роботі з важливими даними, для цього виділяю більше часу та уваги.
- Маю лідерські якості, здатна мотивувати людей та ставати прикладом в плані ефективності та підходів до роботи.
- Вмію брати ініціативу та приймати відповідальні рішення.
- Здатна швидко пристосовуватися до змін у робочому процесі.
- Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від сфери та напрямку підприємства/організації).
- Вмію працювати з офісними програмами (1С, Excel, CRM-системи).
- Присутнє розуміння основ документообігу.

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Юридичний факультет, спеціальність 081-Право

Івано-Франківськ, 2026

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Маю водійське посвідчення категорії В, досвід водіння - 2 роки.

Стажування

Оскільки, я навчаюсь в юридичному інституті, і далі планую працювати за спеціальністю, маю досвід проходження стажування в адвокатів, власне, там я частково змогла ознайомитись з тонкощами роботи адвоката, виконуючи обов?язки помічника та інші делеговані завдання (пошук інформації; підготовка запитів та відповідей на запити; складання процесуальних документів; комунікація з потенційними клієнтами; початкова/вступна консультація майбутніх клієнтів; супровід та комунікація; виконання офісних задач).

Комп'ютерні навички

Маю досвід використання основних програмних засобів, Microsoft Word та Excel для створення та обробки документів, роботи з таблицями, аналізу даних та підготовки звітів. Вмію користуватись системами для онлайн-зустрічей, зокрема Google Meet, Zoom. Також, маю навички користування соціальними мережами для професійної комунікації та просування. Всього чого не вмію — зможу навчитись. Швидко освоюю нову інформацію і маю бажання вчитись новому.

Особисті якості

До притаманних мені якостей, я можу віднести: - Відповідальна; - Комунікабельна та вмію знаходити спільну мову з різними людьми; - Швидко навчаюсь та адаптуюсь до нових умов; - Енергійна та вмію працювати у багатозадачному режимі; - Відкрита до зворотного зв’язку і діалогу; - Орієнтована на покращення робочих процесів, адже завжди є до чого рости; - Вмію аналіз ситуації для пошуку ефективних рішень; - Вмію планувати та організовувати час і ресурси для виконання поставлених задач; - в мене присутній досвід управління командою, її координація та робота; - Здатна працювати в умовах змін та адаптуватися до нових завдань і викликів; - Уважність до запитів керівництва, клієнтів та колег; - Здатна систематизувати інформацію та ефективно розподіляти задачі; - Стримана (схиляюсь до адекватного розв'язання конфліктних ситуацій та сприяння хорошій атмосфері в колективі); - Продуктивна й готова до вирішення напружених ситуаціях; - Схиляюсь приймати зважені рішення у складних обставинах; - Трохи педантична (люблю чіткість та точність, особливо документації); - Присутні лідерські якості (здатна мотивувати команду, бути прикладом); - Ініціативна та здатна приймати відповідальні рішення; - Готова навчатися новим методам і підходам (залежно від специфіки підприємства); - Різностороння особистість (багато різного досвіду та вмінь).

Марта Василівна

Адміністратор

Ивано-Франковск

30 000 грн.

20 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 5 часов назад