Работала в 9 компаниях   21 год

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Торговля розничная / Retail, Услуги для бизнеса - другое, Строительство, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Другое

Керівник фінансового відділу

ТОВ Варто Діджитал

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

3 года 7 месяцев

03.2021 - 10.2024

Управління командою (бухгалтер, фінансовий менеджер), постановка та
контроль за виконанням задач. Підготовка та реалізація стратегічного плану
розвитку відповідно до річної стратегії компанії.
Організація алгоритму роботи з юристом. Перевірка договорів на фінансові
ризики. Контроль та перевірка наявності первинної документації (договори,
рахунки, акти, виписки, довіреності тощо).
Контроль прийому та оформлення працівників.
Нарахування та виплата заробітної плати.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (добивалася їхньої
відсутності).
Забезпечення ведення управлінського обліку по формах, розроблених в
агенції. Підготовка управлінської звітності (тиждень, місяць, квартал, рік).
Підготовка системи фінансового планування агенції для автоматизації.
Координація процесу річного бюджетування всіх департаментів компанії,
управління бюджетним процесом.
Робота з фондами обігових коштів та головного рахунку. Ведення обліку
цільових фондів, щотижнева підготовка звітності.
Щомісячний фактичний прорахунок вартості робіт. Перевірка кошторисів
реалізованих проєктів. Контроль та аналіз розрахунку маржинальності
реалізованих проєктів.
Розробка і впровадження систем оптимізації податків в межах законодавства,
виявлення ризиків, контроль показників інфляції.
Покращення наявних бізнес-процесів відповідно до напрямків діяльності,
розробка інструктивних листів та оргполітик для налагодження взаємодії
відділу з іншими відділами агенції.

Бухгалтер (п’ять ФОП-ів другої групи + інтернет-магазин)

ФОП Ходаченко Н. В. (роздрібна торгівля професійними косметичними засобами для волосся, обличчя, нігтів та приладдям для салонів краси)

Торговля розничная / Retail

2 года 11 месяцев

03.2018 - 02.2021

Ведення кадрового обліку та бухгалтерського обліку (в повному обсязі),
складання та подача фінансової, бухгалтерської та податкової звітностей.
Планування руху грошових коштів. Складання Cash-Flow (місяць/рік).
Складання договорів на придбання товарів, продажу, оренди.
Аналіз продажів (тиждень, місяць, квартал, рік).
Реєстрація новостворених ФОП та відкриття поточних рахунків в банківських
установах.
Реєстрація торгівельних марок та отримання реєстрації товару в СЕС.
Ведення касової дисципліни та перевірка каси на п’яти торгівельних точках.
Проведення інвентаризацій.

Бухгалтер

ТОВ «Бухгалтерська агенція Шейна – Аудит»

Услуги для бизнеса - другое

1 год 5 месяцев

07.2015 - 12.2016

Ведення кадрового обліку, управлінського обліку та бухгалтерського обліку (в
повному обсязі) в декількох організаціях у сферах: торгівля харчовими
продуктами, продажі за кордон спортивного інвентарю, громадське
харчування (кафе та їдальні).
Складання та подача фінансової, бухгалтерської та податкової звітностей.

Головний бухгалтер

ТОВ «ЄВРО-ДІМ» (будівництво, промисловий холод)

Строительство

1 год 9 месяцев

04.2012 - 01.2014

Ведення кадрового обліку, управлінського обліку та бухгалтерського обліку (в повному обсязі).
Складання та здача фінансової, бухгалтерської, статистичної та податкової звітностей (звіти у ПФУ
та до фондів соціального страхування тощо)
Планування руху грошових коштів.
Складання договорів продажу, оренди, підряду, субпідряду.

Бухгалтер

ТОВ «БЗБВ «Моноліт» (виробництво бетону, продаж транспортних послуг та будматеріалів, будівництво)

Строительство

4 года

04.2008 - 04.2012

Формування бюджету руху грошових коштів.
Облік банківських операцій (формування та відправлення платежів).
Формування реєстрів податкових накладних (формування декларації ПДВ).
Формування реєстрів прибуткових та видаткових документів (оформлення та видача видаткових
та податкових накладних, актів виконаних робіт, ТТН).
Видача заробітної плати.

Головний бухгалтер (сумісництво)

02.2007 р. – 01.04.2008 р. ТОВ «Кронос» (будівництво)

Строительство

1 год 2 месяца

02.2007 - 04.2008

Облік банківських операцій. Валютні операції. Кредитні лінії в національній та іноземній валютах.
Ведення та контроль бухгалтерського та податкового обліку.
Формування та подача бухгалтерської, податкової та статистичної звітностей.
Щоденне формування реєстру платежів та його виконання.
Формування управлінського звіту щомісячно.

Головний бухгалтер (єдиний)

ФОП Гавриш Л.В. (Кафе «Дель Пассо») (загальна система)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 7 месяцев

09.2006 - 04.2008

Оформлення та отримання «Ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкогольними виробами».
Ведення кадрового обліку.
Укладання договорів з постачальниками, проведення звірок взаєморозрахунків.
Формування та подача бухгалтерської та податкової звітності.
Формування та реєстрація податкових накладних на кінцевого споживача.
Створення калькуляції на готову продукцію.
Ціноутворення на готову продукцію. Аналіз ринку.
Перевірка залишків на складі.
Проходження податкових перевірок.

Економіст з планування та бюджетування

ЗАТ «Росава», лабораторія економічного аналізу

Другое

4 года 2 месяца

06.2002 - 08.2006

Формування бюджету руху грошових коштів, перевірка правильності введення заявок службами
та підрозділами в ІТ-Підприємство.
Формування фінансового плану підприємства. Аналіз фактичного виконання фінансового плану.
Складання Cash-Flow.
Звіт по економічних показниках до статистики (№ 1-ПЕ).
Формування заявок для резервного фонду, згідно зі службовою необхідністю.
Перевірка вхідних договорів на реалізацію. Перевірка договорів та конкурентних листів на
закупівлю сировини та матеріалів, а саме перевірка реальності вказаних цін.
Фінансовий аналіз діяльності ТОВ «Торгівельний Дім «Росава».
Підготовка графіків з економічними показниками для річного Бізнес-Плану.
Участь у розробці та впровадженні автоматизації фінансового планування.

Комірник

ЗАТ «Росава» (виробництво та продаж автопокришок), ВМТП (відділ матеріально-технічного постачання)

Другое

9 месяцев

09.2001 - 06.2002

Ведення складського обліку (отримання та видача матеріалів та інвентарю).
Проведення інвентаризацій

Ключевая информация

Вільне володіння ПК (Windows, Office 365:
Word, Excel, Power Point або аналогічні
інструменти Google)
Досвід роботи з програмами 1С/BASS,
Bitrix24, IT-Підприємство, «Клієнт банк»,
IFOBS, D2-system та інш.
Працювала у сервісах Вчасно, M.E.Doc, Електронний кабінет платника
• Бюджетування
• CashFlow
• Фінансовий аналіз
• P&L
• Фінансовий контроль
• Економічні операції (з бухгалтерського обліку)

Училась в 3 заведениях

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічний факультет, спеціальність: облік та аудит (спеціаліст)

Київ, 2003

Національна академія статистики, обліку та аудиту

Економічний факультет, спеціальність: облік та аудит (бакалавр)

Київ, 2002

БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ФІЛІАЛ ДЕРЖАВНОЇ АКАДЕМІЇ «СТАТИСТИКИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ»

Економічний факультет, спеціальність: облік та аудит (молодший спеціаліст)

Біла Церква, 2001

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

«PRO BUSINESS SCHOOL»

Київ, 2015

Бізнес-курс: «Бізнес-планування та аналіз ефективності інвестицій в Project Expert»

Дополнительная информация

S O F T S K I L L S

Прискіплива та уважна до деталей, системна, відповідальна Комунікабельна, проактивна Бізнес орієнтована Завжди знаходжу та пропоную рішення, маю розвинуті аналітичні навички Швидко навчаюся, відкрита до опанування нових інструментів Вмію організовувати процеси та управляти командою

Анастасія Борисівна

Фінансовий менеджер

Киев

75 000 грн.

41 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 15 часов назад