Работала в 4 компаниях   8 лет 1 месяц

Другое, Финансовые услуги, Страхование

Логіст

Прат "сентравіс продакшн юкрейн"

Другое

10 месяцев

03.2024 - 12.2024

Організація міжнародних та внутрішніх перевезень (Україна, Польща, Німеччина, Італія, Бельгія, Нідерланди, Гамбург, Ганновер) -Акредитація та укладення договорів з транспортними компаніями 'Планування постачань, вибір виду транспорту (авто, морські, авіаперевезення) -Знання та розуміння процесів морських та авіаперевезень, включаючи специфіку оформлення документації, роботу зі специфікаціями та взаємодію з перевізниками. -Супровід експортно-імпортних операцій -Робота з транспортною та експортною документацією (CMR, інвойси, CRM, ТТН) -Взаємодія з митними брокерами та іншими учасниками ланцюга постачання для своєчасного проходження вантажів. -Робота в системі SAP для управління логістичними операціями та контролю постачань. -Замовлення транспорту у перевізників Контроль документообігу та страхування вантажів і транспорту -Робота з технічними специфікаціями -Робота з тендерним майданчиком Softex: розміщення заявок на перевезення вантажів, збір та аналіз комерційних пропозицій від транспортних компаній. – Аналіз ставок, умов доставки, вибір оптимального перевізника. – Супровід угоди: від публікації заявки до укладання договору та контролю виконання перевезення. -Досвід роботи зі спеціальною технікою: підбір, замовлення, контроль роботи техніки на об’єктах (екскаватори, крани, маніпулятори, автовози тощо). Робота з водіями на всіх етапах перевезення: від відправлення (точка А) до доставки вантажу отримувачу (точка Б). – Контроль завантаження, маршрутів та термінів доставки. – Координація дій водіїв під час рейсів, оперативне вирішення питань у дорозі. – Перевірка документів: ТТН, інвойси, митні декларації (у разі міжнародних перевезень). – Зв’язок з клієнтами, складом, митницею Робота з транспортними біржами Lardi-Trans, Della, Trans-UA:

Руководитель группы консультантов

Фінансова компанія

Финансовые услуги

2 года 2 месяца

06.2018 - 07.2020

  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Администратор офиса

Фінансова Компанія

Страхование

7 месяцев

10.2017 - 04.2018

  • Управління діловодством та архівуванням документів
  • Координація графіків роботи та зустрічей
  • Підтримання зв'язку з постачальниками офісних послуг та товарів
  • Контроль за офісним інвентарем та утриманням чистоти
  • Ведення внутрішньої документації
  • Розв'язання адміністративних та господарських питань
  • Забезпечення дотримання внутрішніх правил та процедур офісу

Делопроизводство продавец - консультант

Чп "блеск"

Другое

4 года 6 месяцев

08.2006 - 01.2011

  • Планування та організація своєї роботи
  • Бухалтерия
  • прием товара
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів

Ключевая информация

ms word , ms office , пользователь пк , windows , введение документации связанной с бухгалтерией ( оценка товара , ведення crm , sap , sap logon , ms excelmicrosoft word , internet , акредитація компаній ,заключения договорів
  • Стресостійкість
  • Комунікаційні навички
  • Вміння швидко навчатися

  • Самостійність

Училась в 1 заведении

Харьковский национальный автомобильно - дорожный университет

"экономика предприятия"

21, 2011

Владеет языками

Английский

средний

Польский

средний

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Bureau Logistics

2023

Диспечер-логіст

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

водійське посвідчення В

Особисті якості

Відповідальність та пунктуальність
Увага до деталей та аналітичне мислення
Вміння працювати в багатозадачному режимі
Стресостійкість та вміння швидко приймати рішення
Високий рівень самоорганізації
Комунікабельність і вміння знаходити спільну мову з людьми
Орієнтація на результат та якість виконання роботи
Ініціативність та бажання розвиватися
Вміння працювати як самостійно, так і в команді
Гнучкість у роботі з клієнтами та партнерами з різних країн

Захоплення та інтереси

Путешествия

Ирина Александровна

Економіст , логіст

Никополь

41 год

полная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 месяц назад