Работала в 4 компаниях 8 лет 1 месяц
Другое, Финансовые услуги, Страхование
Логіст
Прат "сентравіс продакшн юкрейн"
Другое
10 месяцев
03.2024 - 12.2024
Організація міжнародних та внутрішніх перевезень (Україна, Польща, Німеччина, Італія, Бельгія, Нідерланди, Гамбург, Ганновер)
-Акредитація та укладення договорів з транспортними компаніями
'Планування постачань, вибір виду транспорту (авто, морські, авіаперевезення)
-Знання та розуміння процесів морських та авіаперевезень, включаючи специфіку оформлення документації, роботу зі специфікаціями та взаємодію з перевізниками.
-Супровід експортно-імпортних операцій
-Робота з транспортною та експортною документацією (CMR, інвойси, CRM, ТТН)
-Взаємодія з митними брокерами та іншими учасниками ланцюга постачання для своєчасного проходження вантажів.
-Робота в системі SAP для управління логістичними операціями та контролю постачань.
-Замовлення транспорту у перевізників
Контроль документообігу та страхування вантажів і транспорту
-Робота з технічними специфікаціями
-Робота з тендерним майданчиком Softex: розміщення заявок на перевезення вантажів, збір та аналіз комерційних пропозицій від транспортних компаній.
– Аналіз ставок, умов доставки, вибір оптимального перевізника.
– Супровід угоди: від публікації заявки до укладання договору та контролю виконання перевезення.
-Досвід роботи зі спеціальною технікою: підбір, замовлення, контроль роботи техніки на об’єктах (екскаватори, крани, маніпулятори, автовози тощо).
Робота з водіями на всіх етапах перевезення: від відправлення (точка А) до доставки вантажу отримувачу (точка Б).
– Контроль завантаження, маршрутів та термінів доставки.
– Координація дій водіїв під час рейсів, оперативне вирішення питань у дорозі.
– Перевірка документів: ТТН, інвойси, митні декларації (у разі міжнародних перевезень).
– Зв’язок з клієнтами, складом, митницею
Робота з транспортними біржами Lardi-Trans, Della, Trans-UA:
Руководитель группы консультантов
Фінансова компанія
Финансовые услуги
2 года 2 месяца
06.2018 - 07.2020
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Администратор офиса
Фінансова Компанія
Страхование
7 месяцев
10.2017 - 04.2018
- Управління діловодством та архівуванням документів
- Координація графіків роботи та зустрічей
- Підтримання зв'язку з постачальниками офісних послуг та товарів
- Контроль за офісним інвентарем та утриманням чистоти
- Ведення внутрішньої документації
- Розв'язання адміністративних та господарських питань
- Забезпечення дотримання внутрішніх правил та процедур офісу
Делопроизводство продавец - консультант
Чп "блеск"
Другое
4 года 6 месяцев
08.2006 - 01.2011
- Планування та організація своєї роботи
- Бухалтерия
- прием товара
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
Ключевая информация
ms word , ms office , пользователь пк , windows , введение документации связанной с
бухгалтерией ( оценка товара , ведення crm , sap , sap logon , ms excelmicrosoft
word , internet , акредитація компаній ,заключения договорів
- Стресостійкість
- Комунікаційні навички
- Вміння швидко навчатися
- Самостійність
Училась в 1 заведении
Харьковский национальный автомобильно - дорожный университет
"экономика предприятия"
21, 2011
Владеет языками
Английский
средний
Польский
средний
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Bureau Logistics
2023
Диспечер-логіст
Дополнительная информация
Водійське посвідчення
водійське посвідчення В
Особисті якості
Відповідальність та пунктуальність
Увага до деталей та аналітичне мислення
Вміння працювати в багатозадачному режимі
Стресостійкість та вміння швидко приймати рішення
Високий рівень самоорганізації
Комунікабельність і вміння знаходити спільну мову з людьми
Орієнтація на результат та якість виконання роботи
Ініціативність та бажання розвиватися
Вміння працювати як самостійно, так і в команді
Гнучкість у роботі з клієнтами та партнерами з різних країн
Увага до деталей та аналітичне мислення
Вміння працювати в багатозадачному режимі
Стресостійкість та вміння швидко приймати рішення
Високий рівень самоорганізації
Комунікабельність і вміння знаходити спільну мову з людьми
Орієнтація на результат та якість виконання роботи
Ініціативність та бажання розвиватися
Вміння працювати як самостійно, так і в команді
Гнучкість у роботі з клієнтами та партнерами з різних країн
Захоплення та інтереси
Путешествия
Ирина Александровна
Ирина Александровна
Економіст , логіст

Никополь
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 месяц назад