Работала в 3 компаниях   6 лет 11 месяцев

Промышленность и Производство, АПК (Агропромышленный комплекс)

Фахівець з соціально-побутового обслуговування відділу соціально-побутового обслуговування персоналу

ТОВ "РОСАВА ТАЙЕРС"

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

09.2023 - 11.2024

Обов’язки:

  • адміністрування та керування дільницею працюючих інвалідів та інвалідів-надомників в кількості 44 чол.;
  • організація та контроль виконання заходів, направлених на поліпшення умов праці та забезпечення охорони праці у відділі;
  • контроль своєчасного проведення інструктажів, спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної та техногенної безпеки працівникам відділу;
  • участь в розробці посадових, робочих інструкцій, інструкцій з охорони праці, пожежної та техногенної безпеки та змін до них;
  • ведення внутрішнього документообігу відділу;
  • табельний облік працівників відділу;
  • заключення та ведення договорів щодо господарської діяльності товариства в межах компетенції відділу;
  • контроль ціноутворення продукції дільниці громадського харчування товариства.

Тимчасово виконувала обов’язки начальника відділу

Обов’язки:

  • керівництво відділом (104 чол.)
  • забезпечення безперебійної роботи структурних підрозділів відділу;
  • організація та контроль підготовки та надання встановленої звітності, що стосується роботи відділу в відповідні підрозділи товариства;
  • контроль за роботою їдалень та буфетів, які працюють на території підприємства, культурою обслуговування відвідувачів;
  • контроль господарчого обслуговування, своєчасного прибирання і додержання в чистоті та порядку виробничих та службових приміщень товариства;
  • інші обов’язки начальнику відділу, передбачені посадовою інструкцією.

Економіст з бух. обліку та господарської діяльності підрозділу громадського харчуванняо харчування

ПрАТ «РОСАВА»

Промышленность и Производство

4 года

04.2016 - 04.2020

Обов’язки:

  • перевірка оперативної звітності, її документальне оформлення та своєчасне складання бухгалтерських проводок для бухгалтерського балансу;
  • контроль первинної документації, що надається матеріально відповідальними особами;
  • перевірка правильності і повноти документального оформлення звітів матеріально відповідальних осіб;
  • економічний аналіз господарсько-фінансової діяльності підрозділу, згідно з даними бухгалтерського обліку;
  • розрахунок калькуляційних карт і товарних звітів;
  • участь у проведенні інвентаризацій, оформлення необхідної документації за результатами проведених інвентаризацій;
  • підготовка документації для укладання договорів, що укладаються для підрозділу;
  • контроль за дотриманням договірних зобов’язань.

Бухгалтер

ТОВ «Агропромтехтранспостач»,

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 6 месяцев

07.2013 - 01.2015

Обов’язки:

  • проведення взаєморозрахунків з постачальниками і клієнтами та відображення їх в програмі «1С Підприємство»;
  • оприбуткування товару на склад і робота зі складськими залишками;
  • підготовка бухгалтерських звітів по ПДВ і Пенсійному фонду в програмі «1С Підприємство» і відправлення їх до податкових органів в програмі «M. E. Doc»;
  • робота з договорами поставки, надання послуг, транспортно-експедиторських послуг;
  • контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей.

Ключевая информация

  • Добрі комунікативні та аналітичні навички
  • Відповідальна
  • Пунктуальна
  • Наполеглива в досягненні необхідних результатів
  • Швидко навчаюсь
  • Стресостійка

Училась в 2 заведениях

Економіко-технологічний університет

Економічний факультет. Спеціальність: бухгалтерський облік і аудит. Кваліфікація: спеціаліст

Бровари, 2010

Професійно-технічне училище № 5

Кухар IV розряду

Біла Церква, 1994

Владеет языками

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, MS Outlook, 1С Підприємство, IT-Підприємство, M. E. Doc)

Свой раздел

  • Досвід роботи на керівних посадах (44 чоловіка в підпорядкуванні).

Наталія Русланівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Белая Церковь

25 000 грн.

48 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, в офисе/на месте

Обновлено 9 часов назад