Ключевая информация


Я прагну отримати перший досвід роботи у сфері обслуговування клієнтів, щоб розвивати свої комунікативні навички, вміння вирішувати задачі клієнтів і зростати професійно. Маю високу мотивацію, бажання вчитися і допомагати людям.
Ключові навички
- Комунікація: вмію чітко висловлювати думки, слухати та взаємодіяти з різними людьми.
- Клієнтоорієнтованість; прагну допомагати людям, вирішувати їхні проблеми та забезпечувати позитивний досвід.
- Організація: вмію працювати з декількома завданнями одночасно, ефективно планую час.
- Стресостійкість і адаптивність: легко адаптуюся до нових умов, зберігаю спокій у складних ситуаціях.
- Особисті якості:дружелюбність, відкритість, пунктуальність і відповідальність.
Мови
- Українська – вільно.
- Англійська – середній рівень (B1)

Училась в 1 заведении

Одеський національний політехнічний університет

Інститут комп?ютерних систем/Інженерія програмного забезпечення

Одеса, 2027

Владеет языками

Английский

средний

Украинский

родной

Дарья Сергіївна

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

Николаев

15 000 грн.

19 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад