Ключевая информация
Я прагну отримати перший досвід роботи у сфері обслуговування клієнтів, щоб розвивати свої комунікативні навички, вміння вирішувати задачі клієнтів і зростати професійно. Маю високу мотивацію, бажання вчитися і допомагати людям.
Ключові навички
- Комунікація: вмію чітко висловлювати думки, слухати та взаємодіяти з різними людьми.
- Клієнтоорієнтованість; прагну допомагати людям, вирішувати їхні проблеми та забезпечувати позитивний досвід.
- Організація: вмію працювати з декількома завданнями одночасно, ефективно планую час.
- Стресостійкість і адаптивність: легко адаптуюся до нових умов, зберігаю спокій у складних ситуаціях.
- Особисті якості:дружелюбність, відкритість, пунктуальність і відповідальність.
Мови
- Українська – вільно.
- Англійська – середній рівень (B1)
Училась в 1 заведении
Одеський національний політехнічний університет
Інститут комп?ютерних систем/Інженерія програмного забезпечення
Одеса, 2027
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
родной
Дарья Сергіївна
Дарья Сергіївна
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
Николаев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад