Работал в 2 компаниях 3 года 8 месяцев
IT
senior customer support
EvoPlay
IT
2 года 7 месяцев
10.2022 - по настоящее время
У ролі старшого спеціаліста підтримки клієнтів з 21 проекта я відповідав на складні запитання та вирішував проблеми користувачів, забезпечуючи високий рівень задоволеності клієнтів. Координував роботу команди підтримки, надавав настанови та підтримку колегам. Розробляв та впроваджував стратегії для покращення якості обслуговування клієнтів. Працюючи проактивно, співпрацював з іншими відділами для вирішення проблем та покращення процесів підтримки.
castomer support
EvoPlay
IT
1 год
10.2021 - 10.2022
Ключевая информация
• Комунікативні навички
• Навички вирішення проблем
• навички управління
• Навички вирішення проблем
• навички управління
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Украинский
родной
Вячеслав
Вячеслав
Senior сustomer support manager

сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям
Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад