Работала в 1 компании   1 год

Телекоммуникации / Связь

Менеджер з продажу в Інтернет-Магазині віддалено, оператор call центру

Fido Canada

Телекоммуникации / Связь

11 месяцев

04.2023 - 03.2024

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Світлана

    Менеджер з продажу в Інтернет-Магазині віддалено, оператор call центру

    Кривой Рог

    полная занятость

    Обновлено 1 месяц назад