Работала в 2 компаниях   4 года 8 месяцев

Торговля розничная / Retail

Заступник директора

KLO, АЗК

Торговля розничная / Retail

3 года 4 месяца

08.2021 - 12.2024

- Організація та керівництво командою співробітників чисельністю до 15 осіб, забезпечення ефективної координації їхньої діяльності.
- Робота з програмним забезпеченням 1С, включаючи ведення обліку, обробку інформації та контроль документообігу.
- Обробка та оприбуткування податкових накладних, забезпечення їх відповідності чинному законодавству.
- Проведення інвентаризації товарів і матеріальних цінностей, контроль залишків і обігу продукції.
- Робота з пересортуванням товарів, забезпечення належного управління залишками на складі.
- Формування та контроль замовлень товару, забезпечення їх своєчасної поставки.
- Прийом товару, перевірка відповідності кількості та якості отриманої продукції.
- Комунікація з клієнтами, забезпечення високого рівня сервісу та вирішення можливих проблемних питань.
- Робота з персоналом, включаючи підбір, навчання та оцінку ефективності співробітників.
- Управління неліквідною продукцією, пошук способів її реалізації або утилізації.
- Моніторинг роботи станції, забезпечення виконання корпоративних стандартів якості та обслуговування.
- Аналіз операційної діяльності, підготовка звітів і пропозицій щодо покращення ефективності роботи заправної станції.

Адміністратор

WOG

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

06.2020 - 08.2021

- Обробка інформації для забезпечення ефективного функціонування АЗС, включаючи ведення обліку та підготовку звітності.
- Оприбуткування податкових накладних, контроль їх відповідності нормативно-правовим вимогам.
- Проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, аналіз залишків і забезпечення точності обліку.
- Управління пересоруванням продукції, вирішення питань, пов’язаних із розбіжностями у товарному обліку.
- Формування замовлень товару відповідно до потреб станції, моніторинг своєчасності поставок.
- Прийом товару, перевірка відповідності якості, кількості та документації на отриману продукцію.
- Взаємодія з клієнтами, забезпечення високого рівня обслуговування, оперативне вирішення претензій або питань.
- Робота з персоналом, включаючи координацію роботи співробітників, контроль виконання завдань та участь у навчанні працівників.
- Контроль дотримання корпоративних стандартів роботи на станції, забезпечення якісного сервісу.
- Аналіз операційних процесів з метою підвищення ефективності роботи АЗС.
- Дотримання правил охорони праці та техніки безпеки, інструктаж персоналу щодо відповідних вимог.

Ключевая информация

  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Користувач 1С
  • 1С:Підприємство
  • Ведення CRM
  • Інвентаризація
  • MS Excel
  • MS WordMS
  • Outlook
  • 1С:Бухгалтерія
  • Неконфліктність
  • Управлінські навички
  • Управління персоналом

Владеет языками

Английский

базовый

Молдавский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Румынский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Олена Степанівна

Оператор 1С, товаровед, помічник бухгалтера

Киев

25 000 грн.

46 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад