Работал в 6 компаниях   15 лет 3 месяца

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, IT, IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования, Юридические услуги, Государственный сектор

Owner / CEO

Traffic Place

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

4 года 7 месяцев

04.2020 - по настоящее время

  • Створив компанію з 0 та масштабував до 30 людей та 2х офісів (м. Київ та у м. Дніпро).
  • До лютого 2024 року основним напрямком діяльності компанії був арбітраж трафіку. Вертикалі - gambling, crypto та dating. Джерела трафіку: Фейсбук, ТікТок, UAC та telegram.
  • У лютому 2024 року створили партнерську мережу та додали gambling, dating та telegram офери, а також, відкрили telegram-агенцію.
  • Telegram-агенція надавала послуги з просування бізнесу у telegram.
  • Займалась створенням та розвитком telegram-каналів, а також, мала команду з 12 баєрів, які переливали трафік з ТікТок у telegram.

Ключові обов'язки:

  1. Систематизація та масштабування бізнесу;
  2. Стратегічне планування;
  3. Планування бюджету;
  4. Управління ризиками;
  5. Ведення фінансового обліку;
  6. Фінансове планування;
  7. Управління фінансовими потоками;
  8. Фінансове моделювання;
  9. Розрахунок PnL;
  10. Комунікація з партнерами;
  11. Залучення інвесторів;
  12. Маркетинг;
  13. Розробка маркетингової стратегії;
  14. Маркетингове планування;
  15. Розробка воронок продажів.

Бізнес починав з 2 партнерами та 1 співробітником. На початку бізнесу, самостійно запускали рекламні компанії у Facebook.У подальшому у цей бізнес залучив 2 інвесторів. Загальна сума інвестицій становила 25 000 доларів.До лютого 2022 року, оборот компанії складав близько 100 000 доларів.

Product owner

Start Up FunGo

IT

8 месяцев

09.2019 - 05.2020

  1. Запустив Start up із «0»;
  2. Провів CustDev;
  3. Розрахував unit-economy (3/6/12/24 та 36 місяців);
  4. Розрахував трудовитрати, ресурси та час на реалізацію проекту;
  5. Створив команду. Mobile Developers (Androd, IOS, PHP), UI/UX designer, Project-manager, Marketing-manager, SMM-manager, Sales-manager (b2b), Content-manager;
  6. Склав бізнес-стратегію;
  7. Розробив стратегічний план розвитку;
  8. Склав фінансовий план;
  9. Розробив KPI та системи звітування співробітників;
  10. Запровадив CRM систему (AmoCrm) для Sales-manager;
  11. Відділ розробки користувався Jira, Trello, GitHub;
  12. Розробив маркетингову стратегію;
  13. Склав маркетинговий план з просування застосунку;
  14. Розрахував бюджет на маркетинг;
  15. Розрахував планові фінансові показники;
  16. Контролював маркетингову компанію та стежив за ключовими метриками ROI, CR, CPL, CAC, LTV та інші;
  17. Хід рекламної компанії з технічного боку аналізував у FireBase, Google Play Console, App Store connect та One Signal;
  18. Розробив систему фінансової звітності для інвесторів;
  19. Проводив зустрічі та презентації з інвесторами.

У зв'язку з короновірусом, у березні 2020 року проект було закрито на етапі просування та підготовки до продажу.

Product owner

Start Up "Animator"

IT

1 год 5 месяцев

04.2018 - 09.2019

  1. Запустив Start up із «0»;
  2. Створив команду Mobile Developers (Androd, IOS, PHP), SMM-manager, Sales-manager (b2b), Content manager;
  3. Загалом над проектом працювало 12 осіб;
  4. Склав план проекту;
  5. Написав технічне завдання розробки;
  6. Контролював всі процеси робіт із проекту;
  7. Регулярно проводив мітинги;
  8. Складав бек-логи;
  9. В роботі користувався Jira, Trello, Google Docs, GitHub, amoCRM;
  10. Розробив маркетингову стратегію;
  11. Склав маркетинговий план з просування застосунку;
  12. Розрахував бюджет на маркетинг;
  13. Розрахував планові фінансові показники;
  14. Контролював маркетингову компанію та стежив за ключовими метриками ROI, CR, CPL, CAC, LTV та інші;
  15. Хід рекламної компанії з технічного боку аналізував у FireBase, Google Play Console, App Store connect та One Signal;
  16. Вів облік та контроль бюджету проекту;
  17. Розробив KPI Sales-manager;
  18. Розраховував зароблені плати працівників;
  19. Складав фінансові звіти.

Проект вів за методологією Agile, оскільки вважаю, що ця методологія є оптимальним рішенням для ефективної роботи Start up.

Підготував пітч, детальний розрахунок дохідності проекту на 3/6/12/24 та 36 місяців, після чого, провів 4 зустрічі з потенційними інвесторами.У вересні 2019 року вказаний проект був проданий за 70 000 уе.

Project Manager

First Bit

IT-консалтинг / Услуги / Производство оборудования

7 месяцев

09.2017 - 04.2018

  1. Проведення зустрічей, презентацій та переговорів із замовником;
  2. Аналіз бізнес-потреб замовника;
  3. Формування вимог щодо проекту;
  4. Оцінка реалізації проекту (строки, трудовитрати);
  5. Ведення документації за проектом (договори, акти, статут проекту, звіти, план-графіки, протоколи демонстрацій та ін.);
  6. Опис бізнес-процесів замовника;
  7. Складання пропозицій та моделювання нових бізнес-процесів;
  8. Координація взаємодії між розробниками, бізнес-аналітиками та тестувальниками;
  9. Проведення мітингів;
  10. Складання бек-логів;
  11. Контроль за ходом робіт із проекту;
  12. Проведення інтерв'ю із замовником;
  13. Облік та контроль бюджету проекту;
  14. Робота з MS Project, Bitrix24;
  15. Робота в 1С.

За час роботи керував 6 проектами від початку та до повної здачі. Трьома проектами керував із стадії розробки. Одним із найбільших проектів був довгостроковий проект з розробки індивідуального рішення для виробничого підприємства. На підприємство була реалізована «Автоматизована система обліку» - від прийому замовлення покупця, контролю виробничого циклу замовлення та до відвантаження товару зі складу.

Юрист

Юридична компанія

Юридические услуги

2 года

09.2015 - 09.2017

  1. Проведення переговорів та зустрічей з клієнтами;
  2. Підготовка та укладання договорів;
  3. Упорядкування процесуальних документів, листів, комерційних пропозицій та інших;
  4. Організація та контроль роботи інших співробітників компанії.

Державний службовець

Органи державної влади

Государственный сектор

6 лет

09.2009 - 09.2015

  1. Організація роботи відділу;
  2. Складання плану роботи та контроль за його виконанням;
  3. Контроль за своєчасним виконанням поставлених завдань;
  4. Розподіл обов'язків між співробітниками;
  5. Складання звітів для керівництва;
  6. Організація та проведення нарад.

Ключевая информация

  • Лидерство
  • Стратегическое планирование
  • Решение проблем
  • Управление командой
  • Анализ рынка
  • Глубокое понимание финансов
  • Выстраивание бизнес и операционных процессов

Учился в 1 заведении

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Судово-прокурорський

Харьков, 2009

Курсы, тренинги, сертификаты

IT Academy

2017

FrontEnd developer

Павло

Team Leader affiliate manager

Киев

Дарницкий район

100 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 2 часа назад